Zo is dat, stoeipoes.Altijd leuk om te lezen hoe het andere vergaat
Dat meen je niet! wat ontzettend leuk!Hoi, wat leuk om weer een update te lezen! Je weet het niet, maar je bent mijn held want jouw berichten hier hebben mijn vriendin en mij uiteindelijk over de streep getrokken om ook te gaan experimenteren!
Zou jij misschien hier meer over willen vertellen? Wij zijn beide erg nieuwsgierig naar verhalen van mensen die het zelfde spel spelen.Verhalen graag! (mijn vriend en ik spelen bijna hetzelfde spel )
Jullie verhaal lijkt ontzettend op dat van ons, wat leuk!Hoi,
Net als jullie zijn wij een stel van begin 40. Niet getrouwd, maar wel in een mooie en hechte relatie. Ik weet al heel lang wat ik leuk vind en als je een bepaalde leeftijd bereikt, heb je gewoon geen zin meer om veel tijd te verspillen. Daarom ben ik vanaf het begin af aan heel open geweest naar mijn vriendin over dit soort verlangens. Net als jouw vriendin was ze in het begin terughoudend, maar langzaam maar zeker begonnen haar ogen steeds meer te stralen als haar vrijheid ter sprake kwam. Dat alleen al is zo mooi om te zien!
Een maand geleden, toen ze er net een paar keer zelf voorzichtig over begon (mooi moment is dat, hè?), kwam ik jullie topic hier tegen en heb ik haar erover verteld. Over de groei die jullie doormaken, het plezier dat jullie hebben, je beschrijving over gepassioneerde verliefdheden die komen en gaan, enz. Ze vond het fantastisch en eigenlijk is het balletje vanaf dat moment echt gaan rollen!
We hebben hier geen eigen topic. Mijn vriendin spreekt geen Nederlands en daarom vind ik het niet zo gepast om onze avonturen hier te plaatsen. Ik vertel je er graag meer over en had je destijds al een mail gestuurd, maar die is denk ik niet aangekomen. Privéberichten sturen kan ik niet omdat ik niet genoeg posts heb, geloof ik.
In elk geval was het weer erg leuk om jullie update te lezen!
Groeten!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten