Hello Spotters!
Zoals sommigen wel weten wil ik me nog wel eens, met instemming, me laten slaan/gebruiken/vastbinden of me laten vertellen wat ik moet doen (en hopelijk ook nog luisteren).
Oftewel, BDSM.
Nu is daar online genoeg over te vinden, al is niet alle informatie goed of aantrekkelijk verpakt. Qua boeken valt het wat meer tegen (nee, geen Vijftig Tinten Grijs grap hier).
Gelukkig is daar nu verandering in gekomen:
Voor iedereen die al langer fantasieën heeft, plannen maakt, delen wil, vragen heeft maar niet goed weet hoe en wat is hier nu dit boek. Beide auteurs zijn bekende namen in de Nederlandse bdsm scene en weten precies waar ze over praten. Een boek dat lekker makkelijk weg leest en naast de how to's (waar vind ik andere bdsm'ers? Hoe vind ik een partner? Hoe pak ik dat nu aan, iemand domineren?) ook in gaat op communicatie, gevaren, onzekerheden. Als je meer wilt weten over bdsm, of het nu is omdat het kriebelt bij jezelf of omdat je die ander in je omgeving beter wil snappen, dit boek is er geschikt voor. In de bdsm scene zijn we ontzettend blij met dit boek en ik hoop ook belangstellende Shespotters middels dit bericht op dit boek te wijzen.
Benieuwd en al iets lezen?
Hier kun je online de eerste 20 pagina's lezen!
[einde mededeling, dank u voor uw aandacht]
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince