Tegen wie heb je het?Nou, dat weten we dan ook weer!
Dat woord heb ik ooit wel eens gelezen, maar ik vind dat t niet bekt. een marokkaan noemt zichzelf ook geen allochtoon. Dat klinkt administratief, ambtelijk.Jawel. Sekswerker.Maar ja, er is ook geen ander goed woord voor, dat een beetje bruikbaar is
De meeste belangenorganisaties bestaande uit sekswerkers noemen zichzelf zo (Proud, Sekswerk Nederland).
Respect voor werkenden in bepaalde sektoren is beslist niet vanzelfsprekend. Ik denk dat je dat eens aan een cassiere moet vragen, dat die op heel verschillende wijzen bejegend worden.En in sommige sektoren kunnen de klanten geminacht worden, dat lees ik wel eens over horeca, taxibranche, etc..Maar , dacht ik, dat weet toch iedereen? Dat dat nog uitgelegd moet worden, bizar.Bedankt voor die informatie.
Als ik uit eten ga dan is dat in principe ook puur een transactie. Ik zal het geen moment in mijn kop halen om tegen iemand te zeggen dat ik heus wel respect heb voor de ober hoor. Dat is toch logisch? Is dat niet logisch dan ben je in het beste geval een sukkel en in het ergste geval een klootzak.
Alleen al het feit dat 'respect' erbij gesleept wordt betekent volgens mij dat het voor sommige mannen blijkbaar een gunst is die verleend wordt aan de hoer. Ben ik geen fijn persoon? Want ik heb zoveel respect voor jou ondanks je beroep.
Ik herhaal: ugha bugha!
Dat 'puur een transactie' zegt al een hoop. Dan maakt t niet meer uit of je door robotten bediend wordt, of een kroket uit de muur trekt. Geeft niet hoor, maar vraag me af of je de betekenis van het woord kan bevatten. Je beschrijft zelf dat veel hoerenlopers geen respect hebben, hoe denk je dat het is voor zo'n vrouw als ze merkt dat jij het wel hebt? Maakt niet uit? Tja, cynisme is ook een hobby.Bedankt voor die informatie.
Als ik uit eten ga dan is dat in principe ook puur een transactie. Ik zal het geen moment in mijn kop halen om tegen iemand te zeggen dat ik heus wel respect heb voor de ober hoor. Dat is toch logisch? Is dat niet logisch dan ben je in het beste geval een sukkel en in het ergste geval een klootzak.
Alleen al het feit dat 'respect' erbij gesleept wordt betekent volgens mij dat het voor sommige mannen blijkbaar een gunst is die verleend wordt aan de hoer. Ben ik geen fijn persoon? Want ik heb zoveel respect voor jou ondanks je beroep.
Ik herhaal: ugha bugha!
Ga ik weer de uitzondering maken om op jouw bijdragen te reageren, die ik over het algemeen gewoon negeer omdat ze zo warrig zijn, maargoed.Dat woord heb ik ooit wel eens gelezen, maar ik vind dat t niet bekt. een marokkaan noemt zichzelf ook geen allochtoon. Dat klinkt administratief, ambtelijk.Jawel. Sekswerker.Maar ja, er is ook geen ander goed woord voor, dat een beetje bruikbaar is
De meeste belangenorganisaties bestaande uit sekswerkers noemen zichzelf zo (Proud, Sekswerk Nederland).
In Thailand heeft iedereen het over de 'ladies'. en zo wil ik t ook noemen, 'dames'.Moet er nog even aan wennen, want zo kijken wij niet tegen die vrouwen aan. Het heeft met respect te maken, of het gebrek daaraan.
en wat je ermee doet ook ......Precies! En of je voor het stukje vlees van de ambachtelijke keurslager gaat of voor de euroknaller bij de supermarkt, is aan een ieder zelf om te bepalen.
Terug naar “Maatschappelijke kwesties”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast