Verlangen naar een vrouw

Bi-schierig? Lesbisch? Dan is dit de plek om van gedachte te wisselen en je ervaringen te delen.

Moderators: Neena, JanWbr

Catherine123

Verlangen naar een vrouw

Berichtdoor Catherine123 » ma 26 augustus 2024, 0:15

Ik voel steeds meer een verlangen naar een vrouw. Ik ben niet op zoek naar een relatie, maar naar verbinding met een vrouw, warmte, strelingen, het bewonderen van het vrouwelijke lichaam. Ik ben een 41 jarige vrouw uit midden België. Ik zoek een mooie en verbindende vriendschap.

Vollantis

Re: Verlangen naar een vrouw

Berichtdoor Vollantis » di 27 augustus 2024, 17:29

Herkenbaar maar helaas zit ik in een vaste relatie. Dus zal voor mij bij fantaseren en erover praten blijven, voor eerst.

Catherine123

Berichtdoor Catherine123 » di 27 augustus 2024, 22:06

Ik zit ook in een vaste relatie. Ik zoek niet echt seks of vreemdgaan, ik zoek vriendschap met de mogelijkheid om lichamelijker te zijn dan met de meeste vriendinnen

Chris78

Berichtdoor Chris78 » wo 28 augustus 2024, 16:21

Lijkt me, als man gezien, ook heerlijk om zo'n vriendschap te hebben met een andere man.

Vollantis

Berichtdoor Vollantis » wo 28 augustus 2024, 19:56

Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Lichamelijker zijn met iemand die ik als vriendin beschouw. Hoe zou dat er voor jou uitzien?

Aanrakingen bouwen naarmate de tijd verstrijkt toch vaak verlangen op. En verlangen leidt nogal eens tot lust tot het verkeerd gaat. Het vergt in ieder geval hele duidelijke grenzen. Ik zou het wel al fijn vinden iemand te hebben waarmee ik gewoon erover kan praten erover.

Chris78

Berichtdoor Chris78 » wo 28 augustus 2024, 21:06

Ik denk dat ik het wel zou kunnen om intiem te zijn met een vriend. Juist fijner dan iemand die ik niet ken. Zeker als je allebei in dezelfde situatie zit...nieuwsgierigheid naar intiem contact bij hetzelfde geslacht.

Mahr
Contacteer:

Berichtdoor Mahr » wo 28 augustus 2024, 21:35

Wat Chris zegt herken ik wel. Heb ooit gezegd dat ik puur vanuit mijn liefde voor mijn beste vriend met hem naar bed zou kunnen gaan. Er moet dus meer zijn.., niet het oppervlakkige

Lars

Berichtdoor Lars » do 29 augustus 2024, 13:47

Mijn vrouw heeft ook wel dat verlangen, en dat kan ik best begrijpen.
We hebben vaak dezelfde smaak als we naar vrouwen kijken, en het is niet moeilijk om te merken dat zij maar al te graag het bed met hen zou delen.

Mariekel8

Berichtdoor Mariekel8 » zo 01 september 2024, 17:45

Allemaal heel herkenbaar. Ik ben inmiddels al 65. Voel me nog heel sensueel . Ik heb een relatie met een lieve man en zijn samen best nog heel actief op sexueel vlak. Hij weet al jaren van mijn bi verlangen en stimuleert mij hierin om eindelijk de stap te durven zetten. Je leeft tenslotte maar een keer dit leven….
Er samen over praten en fantaseren is al heel opwindend. Op een respectvolle manier.
Ik ben niet op zoek naar platte ordinaire ontmoetingen maar naar warme, liefdevolle zachte sensuele aanrakingen.
Spannend allemaal…… lezen hoe anderen erover denken of mee omgaan hoort hier ook bij.
Meestal zijn het jongere mensen, maar nee hoor……. Intimiteit is voor ALLE
Leeftijden. Volop genieten dus.

Catherine123

Berichtdoor Catherine123 » zo 01 september 2024, 19:25

Dat begrijp ik dus helemaal Marieke. Dat warme, dat sensuele. Ongeacht de leeftijd. Ik ben zelf 41. En het verlangen wordt blijkbaar alleen maar groter.

Terug naar “Vrouw&Vrouw”