Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met het 'uitbreiden' van je relatie. De laatste tijd lijkt het alsof de relatie met mijn vrouw naar een volgend level is gestegen. Waar mijn fantasieën altijd in mijn hoofd bleven en de seks met mijn vrouw goed maar zonder echte bijzonderheden was zijn we de laatste tijd ineens met andere dingen bezig. We experimenteren alsof we nog maar net bij elkaar zijn, hebben seks op andere plekken dan de bank, de tafel of het bed en hebben gesprekken over hoe het zou zijn als er iemand toekijkt als wij seks hebben of zelfs als er een derde persoon mee zou doen.
Helemaal top dus, we genieten er allebei van. Maar nu ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn met die laatste puntjes. Dus seks hebben terwijl er iemand meekijkt of een trio, doe je dat met iemand die je kent of liever met een onbekende?
Mijn vrouw heeft nog steeds contact met een oude 'friend with benefits' die ze voor 100% vertrouwt. We weten dat hij er open voor staat om deel te nemen aan het uitwerken van onze fantasieën. Ik vertrouw op haar oordeel over deze man maar vraag me af of een echte 'vreemde' nog voordelen heeft. Is een volledige onbekende discreter en voelt dit veiliger voor je relatie of is het juist een grotere onzekere factor omdat je deze persoon niet kent?
Gezien alle posts hier op het forum moeten jullie daar ervaring mee hebben, ik ben benieuwd.
— “Een erotische ontdekkingstocht vol fantasie en verbeelding” —