Hoi Desire , ik heb toen ik mijn vriendin leerde kennen gelijk gezegd bij mij is alles bespreekbaar. Wat dus bij haar ex uit den boze was. Ja een trio met een vrouw erbij zag hij wel zitten maar als zij begon over twee mannen moest ze dr mond houden. Ik kwam bij het kijken van een film er achter dat ze dus al heel lang fantaseert over een trio met twee man maar het echt niet durft omdat ze bang is dat het tussen ons stuk gaat.
En ik zag bij jou fantasie partner staan en dat is dus precies wat ik doe af en toe. Een denkbeeldig iemand erbij betrekken en moet zeggen dat ze dit al geweldig vind en extra hard klaar komt als ik zeg dat we haar allebei penetreren. Probeer het eens als je man creatief genoeg is.
Liefs Jahon
Hi Jahon, dit doet hij idd regelmatig. Ook gebruiken we wel eens een dildo.
Hij kan niet goed uitleggen wat het maakt dat hij deze fantasie heeft. Is absoluut niet bi en een trio vvm spreek hem in dusverre niet aan omdat hij geen andere vrouw wilt.
We hebben gemerkt dat we (en vooral ik) erin moeten groeien. Hij heeft in de club gemerkt dat hij niet zou willen dat ik zo vrij als sommige vrouwen daar zou zijn. Zonder judgement overigens!
Ik ben vooral bang voor de backlash. Als iemand met heel bewust een lage bodycount, hele bewuste seksuele keuzes gemaakt mijn leven lang en om die controle dan zo weg te geven. Maar toch, interessant en spannend om te onderzoeken. Maar ook eng, want wat doet het met je relatie onder de streep.
Voor nu besloten dat we, over een tijdje, nog een keer terug gaan naar een club. Het feesten (en bekeken worden) in lingerie was iets dat ons beide goed deed. Voorgenomen de volgende keer samen iets te doen in een van de ruimtes en vanaf daar te zien waar het schip strandt. Geen druk, "alles" kan en mag.
Wel heel erg fijn om online op diverse plekken te lezen dat er meer mannen zijn die deze fantasieën hebben, en dat deze helemaal losstaat van zijn liefde voor mij.