Mijn partner heeft mij verteld dat hij het erg opwindend zou vinden om te werken naar een trio (zowel mmv als vvm). Hij geeft hierbij aan dat hij niets met de 3e persoon zou willen doen, maar dat het hem gaat om het zien van mijn "overgave" en genot. Bijvoorbeeld dat ik hij seks met mij heeft terwijl ik een andere man aftrek/pijp.
Ik ben van nature op seksueel gebied erg submissive en hou van pleasen. Maar ook onzeker en weinig geëxperimenteerd in mijn seksleven.
De gedachte windt me ergens op, hebben regelmatig dildoplay en "spelen" ermee. Maar ik ervaar ook gevoelens van onzekerheid, angst om "vies" te zijn erna, schaamte. En tevens wat zou dit met onze verdere relatie doen.
Hoe ga je met deze gedachtes om? Is het beter om de boot af te houden totdat die gevoelens helemaal weg zijn? Of juist bespreekbaar maken (zoals ik al doe) en samen ergens naartoe werken en op dat pad steeds samen evalueren, voelen dat het nog "goed" zit?
(Sidenote: ik ervaar veel schaamte in mijn seksualiteit oa door mijn opvoeding. Hierdoor rem ik mezelf regelmatig. Dit is iets wat ik minder, of zelfs helemaal, zou willen loslaten).
Dankjewel alvast voor jullie tips en adviezen