@lolly1968
Heel herkenbaar. Als ik het lees over cuckold word ik er knetter****(opgewonden) van, maar zou denk ik toch wat jaloers worden. Veiliger dus om het van de andere kant te doen. Om het waanzinnig heerlijk met zijn vrouw te doen terwijl de cuckold moet toekijken. Hij mag zich masturberen of hooguit op commando aan mijn balletjes likken terwijl mijn erectie bij haar naar binnen glijdt.
Ja het is maar waar jij je gelukkig bij voelt...vandaag loop ik voor de tweede dag met mijn kuisheidsgordel CB6000 om.
Het geeft mij een fijn gevoel, daar ik hiermee aan de wens van mijn Dress voldoe.
Wel wil ik jullie laten weten dat de morgen bij het wakker worden een lastig moment is, het bloed stroomt naar de penis en deze zet dan op in de CB6000.
Even een strak gevoel, maar ook een voldoening naar mijn Dress, die hiermee haar kuisheid naar haar minnaar kan garanderen.
Groetjes cucky frans
So hey, het schijnt de opinie te zijn dat ik wel eens een beetje de botte bijl ben hier, maar jij kan er ook wat van. LA, ik weet dat het soms moeilijk is, maar gezien deze en wat andere postings vind ik dat je aardig hoog van de toren blaast. Een toren die je pas net hebt beklommen. Beetje respect voor andermans beleving, kan dat ook nog?Ja het is maar waar jij je gelukkig bij voelt...vandaag loop ik voor de tweede dag met mijn kuisheidsgordel CB6000 om.
Het geeft mij een fijn gevoel, daar ik hiermee aan de wens van mijn Dress voldoe.
Wel wil ik jullie laten weten dat de morgen bij het wakker worden een lastig moment is, het bloed stroomt naar de penis en deze zet dan op in de CB6000.
Even een strak gevoel, maar ook een voldoening naar mijn Dress, die hiermee haar kuisheid naar haar minnaar kan garanderen.
Groetjes cucky frans
Ik zou niet weten waarom je jezelf zou moeten onderwerpen aan een vrouw met een stuk plastic om je lul dat op slot zit om je kuisheid te garanderen, dat hele gedoe van onderwerpen met hulpmiddelen is niet mijn ding, een relatie gebaseerd op vernedering en onderwerping wil ik niet eens aan denken.
Het hele gedoe van vrije seks staat me tegen, er zijn er die de wildste fantasieën hebben als hem/haar partner voor hun ogen geneukt wordt, maar als het dan uiteindelijk in het echt gebeurd dan komt toch het gevoel bovendrijven dat je bedrogen wordt, ik heb zo al drie stellen uit elkaar zien gaan.
Ik heb mijn vrouw lief en zij heeft mij lief, onze relatie is gebaseerd op vertrouwen en harmonie, onze liefde is vol overgave en overgave is iets anders dan onderwerping, ik wil haar dan ook voor geen goud kwijt, wil je je relatie verdiepen dan zijn er veel betere methoden waarbij ik Tantra van harte kan aanbevelen.
Af en toe schiet ik ook even in de lach, bijv. bij het lezen van het woord 'bull'.
Een beetje humor mag wel toch? Ook in dit topic. Ik wil daar niemand mee kwetsen.
Ik moet dan steeds aan zo'n soort beest denken:
Maar die willen jullie denk ik liever niet in je bed vinden!
Voor ik hier op 'She' verscheen, had ik nog nooit van het verschijnsel 'cuckold' gehoord, laat staan dat ik wist wat het inhield.
Ik lees met interesse de berichten die hierover gaan, hoe sommigen van jullie dat beleven.
Ik heb denk ik wel iets van een cuckold in me, al ga ik niet voor de vernedering.
Af en toe schiet ik ook even in de lach, bijv. bij het lezen van het woord 'bull'.
Een beetje humor mag wel toch? Ook in dit topic. Ik wil daar niemand mee kwetsen.
Ik moet dan steeds aan zo'n soort beest denken:
Maar die willen jullie denk ik liever niet in je bed vinden!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten