Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr
Net als 22Volt val ik vooralsnog niet in de doelgroep. Niettemin complimenten! Volgens mij is dit onderwerp nog nooit op Shespot besproken en kun je er in de categorie 'om na te lezen' echt helemaal niets over vinden.Dit topic richt zich op mannen die serieus overwegen om zich te laten castreren op grond van wat voor motivatie dan ook.
Hmmm. Zelfplagiaat is 'hot', niet alleen in de wetenschap, maar nu ook op Shespot! Is hier vast niet echt verboden, maar een update over de relatie gedurende de afgelopen twee jaar mogen we toch wel verwachten van amstelboy. Hoe is het nu?Ik heb eens een rondje gegoogeld om te kijken wat de gevolgen zouden zijn, en kom hetzelfde verhaal hier tegen.
Als ze dan toch zo op zichzelf gericht is, en geen enkele vorm van respect heeft voor het menselijk lichaam, kan je aan haar voorstellen of ze zelf dan ook meteen de hele binnen boel er uit laat rukken. Ideaal, niet meer menstrueren, geen stemmingswisselingen en voor wat betreft de bijkomende gezondheidsproblemen? Daar zijn pilletjes voor.Ik denk dat het komt omdat ik graag door hem gebeft wordt, na zijn castratie kan hij hier mee door gaan en zich dan helemaal op mij concentreren omdat hij waarschijnlijk zelf geen of minder lichamelijke verlangens zal hebben.
We weten niet wat 'zij' zegt!waar ze van zegt te houden.
Nou, dà t is gelukt.We weten niet wat 'zij' zegt!waar ze van zegt te houden.
We weten alleen dat TS iets vraagt.
Misschien vooral aandacht?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast