Partner bij trio niet jaloers..

Moderators: Xenia, JanWbr

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 05 januari 2006, 0:34

Ja maar dat zegt Iago nou net juist. Dat het snel verwart wordt met onzekerheid en wantrouwen. Niet jaloezie altijd met onzekerheid of wantrouwen te maken heeft.

Ik heb als ik jaloers ben en dat heb ik tot nu toe 2x mee gemaakt absoluut niet het gevoel dat ik denk dat het andere meisje beter is. Ik ben niet onzeker over mijzelf, en mijn vriend wilt mij niet voor niks. Dat meisje is anders dan mij, maar de een is niet beter dan de ander.

Ik wil mijn partner gewoon voor mijzelf, ik kan het niet uitstaan dat een ander meisje hem aanraakt op een manier om hem te verleiden.

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » do 05 januari 2006, 9:15

Ghehe... Hebberd :P
Dat 'aanraken op een manier om te verleiden' is ook alweer zo'n breed spectrum... In de meeste gevallen zit daar rottigheid achter, en is het niet eens omdat ze hem nou zo leuk vinden.

Verleiden om je eigen ego te strelen, om iemand anders te vernederen, om een uitdaging...

Ik heb er helemaal geen moeite mee als iemand mijn lief een mooie vrouw vindt. Niet zelden zie ik haar amper als we aan het stappen zijn, en dat ze een kansje wagen is denk ik menselijk, ze is mans genoeg om dat bij te sturen.
Maar als het is om mij of haar een hak te zetten denk ik al rap donder een end op... :P

Iago, en heb je dat boek al weggegooid?

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 05 januari 2006, 14:02

hebberig he :wink:

Ik heb er de meeste moeite mee als ik weet dat meisjes het doen om mij te stangen. Net als laatste keer..

3 meiden die mij vies aankeken omdat ik er langs wilde en ze ging niet opzij, ja dan maar jezelf er langs duwen.. Die meid keek me boos aan, terwijl ik 2x had gevraagd: mag ik er even langs? Ik keek naar mijn vriend en knipoogde, mijn vriend moest erom lachen. Meteen nadat dat gebeurd was waren die 3 meiden niet meer bij ons weg te slaan. Ik stond lekker te dansen, en die 3 negeerde mij maar gingen alles aan mijn vriend vragen. Hoelaat is het? Heb je vuur? Mag ik me glas neerzetten daar? etc etc. En mijn vriend had dat helemaal niet in de gaten zei hij. Maar toen ik hem wilde vragen oftie nog wat wilde drinken gingen zijn ogen van top tot teen en terug over dat meisje haar lichaam. Dus ik zei: zoozo zie je alles goed? Hij moest lachen, maar ik voelde me een beetje belachelijk..
Hij zegt wat is er omdat ik naar der kijk (helemaal grijnzend) Ik zeg nee omdat ze mij al proberen te stangen. Ik had geen zin om mijzelf te verdedigen en zeker niet voor die 3 meiden. Ik bedoel kom op zag hij het nou echt niet allemaal? Naar hem werd steeds gelachen en naar mij was het :x

Ik wilde hiervandaan en zei: ik ga een rondje lopen doeii, en ging een rondje discotheek.

Heb het wel tegen hem gezegd van had je het nu echt niet in de gaten dat ze het voor mij deden? Toen ik namelijk terug was en mijn vriend stond dus alleen met zijn vrienden, toen waren die meiden nergens meer te bekennen. Ik irriteerde me eraan omdat ik het gevoel kreeg dat ik mijzelf moest verdedigen. Die meiden speelden een spelletje en toen hij ook nog zo keek en het grappig vond ja dat vond ik minder.

Maar toen voelde ik echt jaloezie. Mijn vriend heeft wel zat vriendinnen die wel echt leuk zijn. Altijd aardig tegen mij zijn enzovoorts. En 1 vriendin die vliegt hem altijd om zijn nek... dan voel ik helemaal niets, vind het juist leuk voor hem :)

Aan de andere kant als ik een jongen naar mij zie kijken die me met zijn ogen uitkleed, dan voel ik me wel gevleid. Maar ik zie dan ook dat mijn vriend het vervelend vind. Dan knuffel ik hem meteen, of laat hem op een andere manier zien dat het oke is. Wil niet dat hij zich daar druk om maakt.

Ja dus mijn jaloezie komt vooral voort als ze het om mij doen.

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 05 januari 2006, 14:03

owjah dat boek hahaha :P

Die is niet van mij Iago.. Er staan ook een hoop goeie/leuke dingen in.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 05 januari 2006, 14:45

Ow men wat een herkenning....

Blij dat dat eens overgaat.... (dat doet het hoor)

*opgelucht* (venijnige sekreten urgh =>haalde ook niet het beste uit mij naar boven)

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 05 januari 2006, 14:48

Ow men wat een herkenning....

Blij dat dat eens overgaat.... (dat doet het hoor)

*opgelucht* (venijnige sekreten urgh =>haalde ook niet het beste uit mij naar boven)

Herken je het in mijn verhaal jessebel?
:)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 05 januari 2006, 14:58

Jaja meiden die om het minst gaan uitdagen en bitchen...
De hele avond daarmee bezig zijn ipv een leuke tijd te hebben (ach voor hen is dat 'leuk').

Te vaak meegemaakt. Het zal soms ook wel mijn houding geweest zijn hoor (zou ik toen nooooit gezegd hebben, maar nu ik terugkijk). Dan nog. Ze zoeken ernaar.

En dan zo'n kerel naast je hebben staan die dat allemaal niet vat.

Want... "neeeee... zo zijn meiden toch niet onder elkaar" ?

:lol: Die kerels hebben ook nog veel te leren :lol:


Overigens maakte me dat niet echt jaloers maar erg geagiteerd en frusti :wink:

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 05 januari 2006, 15:06

Ja precies :) kan soms heel frustrerend zijn. Nee jaloezie voel je niet bij die meiden. Ik heb dat ook niet althans. Omdat ze zo doen vind ik ze meteen niet leuk meer.

Maar ik kan wel jaloers zijn dus als mijn vriend dan toehapt. Dat je liever zo iets hebt van: joehoee help me.
:)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 05 januari 2006, 15:21

Oke... ja... een vorm van jaloezie voortkomend uit een soort gevoel van ehh...


HOOGVERRAAD

om het overdreven te noemen :twisted:

tenminste... dat had ik dan :wink:

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 05 januari 2006, 15:27

hahahahahaa ja precies zo voelt het echt ja :lol:

Maarja, ik heb aangegeven van als er zoiets is dan zal ik je op dat moment zeggen, van wil je er ook een beetje op letten??

:D


Terug naar “Polyamorie, Open Relaties, Swingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten