Belgische parenclub

Moderators: Xenia, JanWbr

SGleuven
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 14 januari 2018, 11:46
Contacteer:

Belgische parenclub

Berichtdoor SGleuven » wo 24 januari 2018, 17:29

Ik weet dat er al topics bestaan over parenclubs, maar zie ons niet direct naar Nederland gaan hiervoor en misschien wijzigen sowieso wel de meningen nar verloop van tijd. Daarom (nog maar eens) de vraag: hebben jullie tips voor een koppel dat overweegt de eerste stappen te zetten. Eén van de zaken die me opvallen is dat de meeste swinger clubs eigenlijk discotheken zijn en eg schreeuwerig over komen terwijl wij net meer relaxed zijn en eerder ontspanning zoeken dan beats. Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor deco » wo 24 januari 2018, 18:09

Ik vond de chivaz in Gent een leuke plaats om als groentjes toe te komen.
Kleinschalig, leuke bar en geen beatmuziek.
Bornedries is ook leuk maar dan raad ik je aan om met een ander koppel te gaan of daar een date hebben. Grote dansvloer, veel en luide muziek. Wel een enorm groot buffet en lekker en boven zijn de speelruimtes waar je de muziek dan weer zo niet hoort.

Succes en geniet er van of pm ons maar voor meer vragen
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

smile
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 22 januari 2018, 11:57

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor smile » do 01 februari 2018, 22:28

Ik geef Deco gelijk: Chivaz is inderdaad heel leuk: heel relax.. niets moet, veel mag :-) maar als er niets gebeurd, is het ook goed én heb je toch een gezellige avond met jullie twee gehad. ze hebben ook een kleine sauna.. Bornendries vind ik dan weer minder: veel lawaaierige muziek, vrij jong publiek, en meer met de bedoeling dat er echt wel iets gebeurd... maar dat is mijn mening, natuurlijk.

Nelles
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 16 oktober 2016, 10:30
Locatie: België

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor Nelles » vr 02 februari 2018, 0:32

Wij zijn, als groentjes, naar Errox geweest in Balen. Heel leuke ervaring! De eigenaar zei dat het een heel rustige avond was,maar voor ons dus ideaal om te beginnen! Ik denk dat er een 20-tal koppels waren.
Heel ongedwongen sfeer, aangename mensen, leuke ruimtes,... wij gaan zeker nog eens terug!!
Hij raadde ons wel aan om, als beginner, op zaterdag te komen. Dan zijn enkel koppels toegelaten. Op vrijdag mogen er ook single mannen binnen en dan gaat het er veel heviger aan toe,naar't schijnt... mannen hè :D4
Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get...

lavendeltje
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 31 augustus 2008, 7:43

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor lavendeltje » do 12 april 2018, 15:11

Wij gaan soms eens naar de Acanthus in Hulste bij Kortrijk, is ook meer discotheek met mogelijkheden. Grote zaak met veel thema avonden.

SGleuven
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 14 januari 2018, 11:46
Contacteer:

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor SGleuven » za 05 mei 2018, 18:57

Allen, jammer genoeg geen zaken die ik niet ken, maar erg bedankt voor het meedenken. Wat ik ook al hoorde is dat tegenwoordig meer privé wordt afgesproken dan clubs, maar al helemaal geen idee hoe daar aan te beginnen...

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor deco » zo 06 mei 2018, 17:57

Allen, jammer genoeg geen zaken die ik niet ken, maar erg bedankt voor het meedenken. Wat ik ook al hoorde is dat tegenwoordig meer privé wordt afgesproken dan clubs, maar al helemaal geen idee hoe daar aan te beginnen...
Wat wil je dan juist doen? Bedoel wil je dan privé afspreken thuis, op hotel....in koppel-verband, alleen, elk appart?
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

SGleuven
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 14 januari 2018, 11:46
Contacteer:

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor SGleuven » zo 06 mei 2018, 19:45

hey deco, die opmerking was zeker niet als sollicitatie bedoeld. Ben wel benieuwd naar hoe dat loopt (hoe leer je mekaar kennen? op welke manier kom je tot een punt dat je het gevoel hebt mekaar te vertrouwen? ...), maar geen concrete plannen.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor deco » ma 07 mei 2018, 15:08

hey deco, die opmerking was zeker niet als sollicitatie bedoeld. Ben wel benieuwd naar hoe dat loopt (hoe leer je mekaar kennen? op welke manier kom je tot een punt dat je het gevoel hebt mekaar te vertrouwen? ...), maar geen concrete plannen.
:mrgreen: Nam ik ook zo niet op als een sollicitatie.
pm maar als je vragen hebt .
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Nelles
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 16 oktober 2016, 10:30
Locatie: België

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor Nelles » za 12 mei 2018, 14:44

Wat ik ook al hoorde is dat tegenwoordig meer privé wordt afgesproken dan clubs, maar al helemaal geen idee hoe daar aan te beginnen...
Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Ik weet dat er sites voor bestaan, maar daar zitten veel 'freaks' of 'marginalen' op, lijkt me.. Het lijkt me wel eens geil, afspreken met een paar koppels bij iemand thuis. Hmmm :D11
Wat mij het voordeel lijkt als je privé afspreekt, is dat je op voorhand een beetje kan kijken of het klikt en of je elkaar aantrekkelijk vindt (wat ook niet onbelangrijk is, natuurlijk) Volgens mij ben je dan ook meer op je gemak dan in een club.
Wat mij trouwens de laatste keren in de club opviel was dat er niet veel mannen zijn die nog een condoom omdoen?! Dat vind ik wel een beetje te vergaand...
Laatste keer dat we een man een condoom aanboden lachte die ons vierkant uit...heel eng!
Dat heb je privé ook meer in de hand denk ik?
Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get...

SGleuven
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 14 januari 2018, 11:46
Contacteer:

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor SGleuven » za 12 mei 2018, 16:24

Ideetje dat ik al gehad heb was om een verhaaltjesavond te doen, beetje geïnspireerd op Cabaret Desire van Erika Lust... Ook als je op dergelijke manier afspreekt, hoef je niet per sé iets te doen waar je geen zin in hebt hé, lijkt me dan toch.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor deco » zo 13 mei 2018, 10:23


Wat mij trouwens de laatste keren in de club opviel was dat er niet veel mannen zijn die nog een condoom omdoen?! Dat vind ik wel een beetje te vergaand...
Laatste keer dat we een man een condoom aanboden lachte die ons vierkant uit...heel eng! [/b]
Dat heb je privé ook meer in de hand denk ik?
Dan moet hij maar alleen verder lachen. Zowel privé als in clubs zijn condooms een standaard. Wat je doet met je partner is persoonlijk maar een vreemde doet een condoom om. Misschien als je een bevriend koppel regelmatig thuis hebt, kan je overwegen om geen condooms meer te gebruiken....
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

SGleuven
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 14 januari 2018, 11:46
Contacteer:

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor SGleuven » zo 13 mei 2018, 12:05

Condoomgebruik lijkt mij (zonder ervaring) wel evident maar heb me wel al afgevraagd wat dan gebeurt met orale seks... Kan je toch ook voldoende SOAs mee oplopen?

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor deco » zo 13 mei 2018, 14:31

Klopt en moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een man heb zien gepijpt worden met een condoom om. Mezelf inbegrepen.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Nelles
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 16 oktober 2016, 10:30
Locatie: België

Re: Belgische parenclub

Berichtdoor Nelles » zo 13 mei 2018, 17:31

Klopt en moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een man heb zien gepijpt worden met een condoom om. Mezelf inbegrepen.
Inderdaad.... bij vrouwen net hetzelfde trouwens...
Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get...


Terug naar “Polyamorie, Open Relaties, Swingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten