hoe vind ik een minnaar?

Moderators: Xenia, JanWbr

Bitmanz
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 19:51

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Bitmanz » vr 27 oktober 2017, 20:39

@Inya, ik vind dat je dat prachtig verwoord hebt. Ik ben het helemaal met je eens! Respect.

Margot70
Berichten: 24
Lid geworden op: di 11 april 2017, 15:35

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Margot70 » vr 27 oktober 2017, 22:22

Inderdaad...
Ik voel me ook niet bungelen gelukkig, ben er zelf bij, hij is vorig jaar duidelijk geweest over zijn ideeën en angst voor gevolgen en ik koos er zelf voor om het contact op deze manier voort te zetten: een vriendschap op het randje. Denk wel eens dat dit eigenlijk erger is dan af en toe toegeven aan het verlangen, maar dat terzijde... Al is het een feit dat er (nog) een groot verschil is in de ruimte die we hebben... zolang hij het ziet als een foutje doe ik niks... hoe moeilijk het ook is...

Margot70
Berichten: 24
Lid geworden op: di 11 april 2017, 15:35

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Margot70 » za 28 oktober 2017, 17:08

Zolang je vriend het nog niet zeker weet Margot, is het dan wel verstandig dat jullie elkaar zien? Zodra hij wel over het randje gaat, en er later spijt van heeft, kan hij niet meer terug. :(
Het is inderdaad niet verstandig...rationeel weet ik dat, de kans dat hij zich achteraf heel erg rot voelt is aanwezig maar dat risico neem ik; hij is er zelf bij. In het ergste geval blijft het bij één keer. Hij is degene geweest die opnieuw die vorm van contact zocht en het was gewoon te sterk voor mij om te negeren... heb met mezelf afgesproken dat ik niet de eerste stap ga zetten - dat is niet eerlijk, hij gaat zeker voor de bijl-, maar hij weet ook dat ik hem niet zal tegen houden.
Ben wel een vrouw van vlees en bloed en geen heilige... :wink:

Bitmanz
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 19:51

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Bitmanz » zo 29 oktober 2017, 10:33

We zijn allemaal van vlees en bloed Margot! Ik vind het knap hoe je er in staat, dat jij niet de eerst stap zult zetten. Terwijl je weet dat je dan wel krijgt waar je naar verlangt.

Esther1971
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 23 oktober 2017, 13:34

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Esther1971 » zo 29 oktober 2017, 12:40

@Margot70: heb respect voor je!

Margot70
Berichten: 24
Lid geworden op: di 11 april 2017, 15:35

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Margot70 » zo 29 oktober 2017, 20:39

Thanks, ook respect voor mezelf maar sta wel eens op het punt om te zeggen dat het klaar moet zijn met de spelletjes... met hem in mijn hoofd sta ik ook niet open voor een eventuele ander, die geen twijfels heeft...

Bitmanz
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 19:51

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Bitmanz » ma 30 oktober 2017, 3:15

Dat snap ik en dat zal hij ook moeten snappen. Veel succes bij het maken van die beslissing. Zal niet gemakkelijk zijn, omdat je wel een klik met hem hebt.

Margot70
Berichten: 24
Lid geworden op: di 11 april 2017, 15:35

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Margot70 » ma 30 oktober 2017, 21:08

Nou... toen er een oud-collega tijdens een lunch door liet schemeren open te staan voor wat meer, deugde er volgens vriend helemaal niks van die man... gaf niks om mij, ging alleen daarom etc...en hij wilde hem wel even namens mij de les lezen en zeggen dat 'ie me met rust moest laten... tja;-)

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Mannekijn » di 31 oktober 2017, 13:04

Mmmm, in dat laatste lees ik toch iets van jaloezie.
Je vriend claimt je, maar wil de volgende stap niet zetten.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor deco » wo 01 november 2017, 10:39

Is het niet aan jou om te bepalen of het gedrag erover was of niet en daar dan op een gepaste manier op reageren?
Zoals Mannekijn zegt....nogal claimend maar wel de stap niet zetten. Moet jij dus maar wachten tot hij die stap wel wil zetten en andere eventuele dates weigeren?
Klinkt harder dan ik het bedoel.....
:mrgreen: het eerst wat bij me opkwam was "it's mine....my pressure".
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Margot70
Berichten: 24
Lid geworden op: di 11 april 2017, 15:35

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Margot70 » wo 01 november 2017, 14:22

Klopt, vind ik zelf ook het lastigste stuk. Tegen een vriendin in deze situatie zou ik zeggen: kappen met appen en contact beperken ;-) maar het verlangen is nog te sterk.
En ik zou gewoon met een ander daten hoor als de klik er was. Ik zit ws. meer in de poly- dan seksdate-hoek. En dan is het het wachten waard. Nog wel tenminste.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Mannekijn » wo 01 november 2017, 16:35

Grijns...bij een ander zie je altijd helder.
Als je met poly polyamoreus bedoelt, dan zit daar wel het element houden van in?

Margot70
Berichten: 24
Lid geworden op: di 11 april 2017, 15:35

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Margot70 » wo 01 november 2017, 18:05

Klopt, ergens op die schaal zit wat ik wil... plusvriend zit ook in die hoek.
Geen volwaardige relatie naast mijn huwelijk zoals polyamoreus vaak wordt uitgelegd, maar wel meer dan seksueel alleen.
Dus inmiddels realiseer ik me: hier kan ik niet naar zoeken, de titel van de vraag klopt eigenlijk niet, dit gebeurde gewoon, zoals met deze man en misschien ook niet meer...

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Mannekijn » wo 01 november 2017, 21:08

Met het laaste "meer" bedoel je "weer", neem ik even aan.

Je snijdt daar wel iets interessants aan. Van hoeveel geliefden kun je tegelijkertijd houden? Natuurlijk van 1, waarschijnlijk van 2, niet onmogelijk van 3? Wanneer wordt het onmogelijk? Valt er 1 af als je bij nummer x bent?

(In de tijd gezien is het gemakkelijker. Velen rijgen moeiteloos relaties aan elkaar en weten zeker van alle partners gehouden te hebben).

Beetje theoretisch Margot, hier heb je natuurlijk niets aan.

Margot70
Berichten: 24
Lid geworden op: di 11 april 2017, 15:35

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Margot70 » wo 01 november 2017, 21:59

Haha ja ik bedoel met "niet meer" inderdaad dat het mogelijk niet nog een keer gebeurt. Dit had ik zelf ook niet verwacht, vrij traditioneel opgevoed en in mijn vrienden - en kennissenkring ook alles het standaard plaatje.
Heb inmiddels wel mensen ontmoet die ook iemand extra in hun leven hebben waar ze dingen mee delen die verder gaan qua intimiteit en verbinding dan vriendschap of seks, dan wel dat hebben geprobeerd. Denk dat de vorm en al helemaal het aantal, heel persoonlijk zijn...


Terug naar “Polyamorie, Open Relaties, Swingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten