hoe vind ik een minnaar?

Moderators: Xenia, JanWbr

Esther1971
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 23 oktober 2017, 13:34

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Esther1971 » di 24 oktober 2017, 13:01

@Mannekijn, hoe doe ik pm aan?

Bitmanz
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 19:51

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Bitmanz » di 24 oktober 2017, 13:11

@Mannekijn: staat netjes aan!

Bitmanz
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 19:51

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Bitmanz » di 24 oktober 2017, 13:17

@Esther1971:
Profiel - Wijzig profiel - Forumvoorkeuren - Wijzig algemene instellingen

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Mannekijn » di 24 oktober 2017, 13:23

@Bitmanz, @Esther1971
Vreemd genoeg lijkt het niet te werken.
Laatst gewijzigd door Mannekijn op di 24 oktober 2017, 14:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Bitmanz
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 19:51

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Bitmanz » di 24 oktober 2017, 13:38

Dag Mannekijn, ik heb je mijn adres gestuurd. @Esther1971, als jij nou hetzelfde doet. Bedankt!

Esther1971
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 23 oktober 2017, 13:34

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Esther1971 » di 24 oktober 2017, 13:59

@Bitzman en @Mannekijn: did it😊

Margot70
Berichten: 24
Lid geworden op: di 11 april 2017, 15:35

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Margot70 » wo 25 oktober 2017, 8:44

Iedereen die gereageerd heeft: thanks.
En de mannen die in hetzelfde schuitje zitten: ik snap de frustratie en het gemis.
En dat jullie een passende en respectvolle oplossing zoeken zonder je partner te willen kwetsen.
Er zit denk ik veel verschil tussen vrouwen in hun behoeften

Denk wel dat mannen seks en gevoel beter kunnen scheiden dan vrouwen of is dat een ouderwetse aanname?
Ik heb inmiddels helder dat ik geen minnaar zoek, maar toch echt een plus-vriend.
Ben een tijdje geleden gaan lunchen met iemand waarvan ik wist dat hij in hetzelfde schuitje zat en er voor open stond. Leuke man, slim, attent, humor, helemaal prima maar er miste iets voor mij om de stap te zetten. Gevoel is dus belangrijk. Ik ben niet polyamoreus in de zin dat ik er een volledige relatie naast wil, maar er komt voor mij meer bij dan de lichamelijke kant alleen. Hoewel dat wel de hoofdmoot zou zijn.
Met mijn beoogde plus-vriend zegt het steeds moeilijker te vinden om zich te blijven beheersen, op de app gaan we inmiddels heel ver... maar zo lang ik een foutje zou zijn en hij zich heel erg schuldig voelt als we de daad bij het woord voegen, zal ik de eerste stap niet zetten. Vind het niet makkelijk, maar het is me geen hoop ellende waard, want ik geef te veel om hem.
We zien wel...

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Mannekijn » wo 25 oktober 2017, 9:49

@Margot70
Ik vraag me af of mannen seks en gevoel werkelijk beter kunnen scheiden. Pratend voor mezelf merk ik dat het alleen in het prille begin zo is. Gaandeweg begint seks en gevoel toch echt meer in elkaar te vloeien.
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Jaren geleden heb ik de grote stap genomen. Viel niet mee, maar ik heb er een hele dierbare vriendschap aan over gehouden. Vertrouwd, gezellig en oprechte genegenheid.
Inmiddels heeft ze een relatie en zijn we gestopt met het delen van het bed. Vrienden zijn we gebleven.

Bitmanz
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 19:51

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Bitmanz » do 26 oktober 2017, 20:24

Ik ben het met Mannekijn eens: ik denk dat de meeste mannen net zo goed gevoel moeten hebben bij seks. Ik zelf was ook niet op zoek naar alleen maar seks. Naar een prostituee gaan bijvoorbeeld zou niet eens in me opkomen. Zoals ik eerder heb gepost was ik vooral ook op zoek naar een lotgenoot met wie ik kon praten en wie mijn frustratie zou begrijpen. En waar ik natuurlijk fijn seks mee kon hebben.

Ik snap dan ook heel goed dat je een plus-vriend zoekt! Een mogelijke valkuil is wel dat het ook een vriend is en dat er daarom zomaar gevoelens van verliefdheid bij kunnen komen. Je geeft ook al aan dat je veel voor hem voelt en hem niet in problemen wilt brengen.

Je plus-vriend is bang dat hij zich heel erg schuldig zal gaan voelen. Is hij, net als jij (en ik) ook iemand die verder gelukkig is in zijn relatie, maar toch iets mist op gebied van seks?
Laatst gewijzigd door Bitmanz op zo 29 september 2019, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Esther1971
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 23 oktober 2017, 13:34

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Esther1971 » do 26 oktober 2017, 22:49

@Bitmanz, wat fijn😊

Bitmanz
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 19:51

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Bitmanz » do 26 oktober 2017, 23:22

:D Ja hè Esther1971!
Laatst gewijzigd door Bitmanz op zo 29 september 2019, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Margot70
Berichten: 24
Lid geworden op: di 11 april 2017, 15:35

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Margot70 » vr 27 oktober 2017, 16:03

Wat een positieve ontwikkeling Bitzmans, geniet ervan!
Bedankt voor de uitleg over mannen en gevoel.
En ja mijn vriend is ook niet ongelukkig thuis dus wil zijn huwelijk niet op het spel zetten. Begrijpelijk. Maar ondertussen er is nog wel dat verlangen naar mij...hij zegt regelmatig het nog steeds moeilijk te vinden om zich te beheersen en zichzelf niet te vertrouwen in mijn bijzijn... ik zal niet de eerste stap zetten maar heb wel verteld dat ik niet sterk genoeg zal zijn als hij "over het randje gaat"... blijft spannend dus

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Mannekijn » vr 27 oktober 2017, 17:49

Zolang je vriend het nog niet zeker weet Margot, is het dan wel verstandig dat jullie elkaar zien? Zodra hij wel over het randje gaat, en er later spijt van heeft, kan hij niet meer terug. :(

Bitmanz
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 21 augustus 2016, 19:51

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Bitmanz » vr 27 oktober 2017, 18:32

Wat een discipline heeft die man, Margot70. Ik ben bang dat ik je de kleren allang van het lijf had gerukt! Geintje natuurlijk (Esther1971 leest ook mee).

Zonder gekheid: door wel elkaar op te hitsen via de app houdt hij de deur open en begeeft hij zich wel op glad ijs. Bovendien blijft hij jou hoop geven en dat is misschien wel spannend, maar eigenlijk wordt je wel min of meer aan het lijntje gehouden.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1795
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: hoe vind ik een minnaar?

Berichtdoor Inya » vr 27 oktober 2017, 19:10

Ik weet niet of het valt onder 'aan het lijntje houden'... Dat zou toch zijn als hij minder of geen interesse heeft? Bedoeld iets aanhouden alleen ten gunste van zichzelf?

Waar twee volwassenen zijn, zijn beide verantwoordelijk denk ik altijd. En op z'n minst voor hun eigen geluk, dus beiden kunnen beslissen om weg te lopen bij deze situatie.

Hoe dan ook, het is inderdaad niet altijd even makkelijk. Niet alleen het risico van verliefd worden is aanwezig. Ook kun je van iemand gaan houden, al dan niet in een voor je relatie gevaarlijke vorm. Daar moet je mee kunnen omgaan en actie op kunnen/willen ondernemen, en dat kan soms weleens anders uitpakken dan je dacht.

Aan de andere kant vind ik ook: mensen (dus ook jouw lief) zijn vaak veerkrachtiger dan je vermoedt. Wie weet wat er mogelijk is in jouw relatie. Misschien wil je partner stiekem ook wel wat jij wil.
En: een risico nemen is écht niet altijd slecht, het kan ook verrassend goed uitwerken. Er zijn zoveel sociale regels en vakjes waar we onszelf induwen, durf eruit te springen als je hart je dat ingeeft.

Niet dat jullie hiermee verder komen, ik doe ook alleen maar een duit in het zakje :)
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."


Terug naar “Polyamorie, Open Relaties, Swingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten