Erotisch contact 60Plus

Moderators: Xenia, JanWbr

fritsd
Berichten: 1
Lid geworden op: za 25 maart 2017, 17:33

Erotisch contact 60Plus

Berichtdoor fritsd » za 25 maart 2017, 17:45

Vraagje.
Ik zoek als getrouwde, psychisch en lichamelijk gezonde man van 60Plus een erotisch contact met een vrouw van ongeveer dezelfde leeftijd. Geen relatie alhoewel er wel sprake moet zijn van wederzijdse affectie en respect. Omgeving Amsterdam (voorkeur) of Den Haag/ Utrecht
Om het plat te zeggen, neuken is niet meer mijn sterkste vaardigheid, maar ik geniet vooral van verwennen en kijken naar elkaar. Wederzijdse masturbatie en massage?

Nu is de vraag: waar moet ik dit contact zoeken zonder in allerlei sites te verzuipen?

Gebruikersavatar
johnnie1956
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 09 oktober 2015, 13:52
Locatie: Lingemeer, gemeente Buren

Re: Erotisch contact 60Plus

Berichtdoor johnnie1956 » di 11 april 2017, 16:38

De 60 gepasseerd en toch behoefte aan lichamelijk contact. Het is een onderwerp dat naar mijn mening veel te weinig besproken wordt.
Ook wanneer je de 60 gepasseerd bent kan je die behoefte hebben. Je partner waarmee je een groot deel van je leven hebt doorgebracht krijgt problemen met zijn of haar gezondheid en is niet meer beschikbaar voor jouw behoeften.

De personen die je kent zijn uit op een relatie of zeker niet betrouwbaar om het discreet te houden.

Prostituees of mensen in een parenclub zijn vaak jonger dan je eigen kinderen.

Ik herken je frustratie en heb zelf ook wel eens gezocht om vervolgens uitgemaakt te worden voor vieze oude man of erger.
Ik heb echter geen oplossing voor je. Wie wel?
ik kan het

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Erotisch contact 60Plus

Berichtdoor Vaudeville » za 10 juni 2017, 22:23

Nee, sorry. Ik ook niet. Je zou de recensies kunnen gaan lezen van datingsites. Helaas zijn er veel meer nepprofielen waarbij de dames chat operator zijn om de man maar te laten betalen. Tot en afspraak zal het niet komen ben ik bang.

tuktuk
Berichten: 38
Lid geworden op: di 08 september 2015, 21:58
Locatie: Utrecht

Re: Erotisch contact 60Plus

Berichtdoor tuktuk » za 12 augustus 2017, 23:33

Ik ben een man van 43, maar persoonlijk lijkt me een erotische affaire met een 60 + dame erg leuk....Dus volgens mij is er best hoop voor je.
@frtsd. Ik hoop voor je dat je je geluk met een leuke vrouw gaat vinden...!
Laatst gewijzigd door tuktuk op do 14 september 2017, 22:10, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Vaudeville
Berichten: 2406
Lid geworden op: ma 04 juni 2012, 11:17
Contacteer:

Re: Erotisch contact 60Plus

Berichtdoor Vaudeville » wo 16 augustus 2017, 18:06

Maar wat maakt de leeftijd van iemand uit, al helemaal als het om mail contact gaat?

walraven
Berichten: 153
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 18:03
Locatie: noorden v/h land

Re: Erotisch contact 60Plus

Berichtdoor walraven » do 28 september 2017, 17:28

Beste Fritsd, ik heb je een reactie gestuurd met een tip voor een betrouwbare datingsite. Shespot is me te dierbaar om er op deze plaats in het openbaar reclame voor te maken. Bovendien mag dat niet. Hopelijk heb ik je zo een beetje kunnen helpen


Terug naar “Polyamorie, Open Relaties, Swingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten