Hot topic van de maand februari: Swingen!

Moderators: Xenia, JanWbr

Specialmoment
Berichten: 6
Lid geworden op: di 03 oktober 2017, 11:57

Re: Hot topic van de maand februari: Swingen!

Berichtdoor Specialmoment » di 03 oktober 2017, 12:36

Hier ongeveer 10 jaar ervaring met swingersites zoals SDC, Adultmatch en paar andere maar eXcitant.nl bevalt ons het best omdat hier in tegenstelling tot die andere alleen stellen en single dames een profiel mogen aanmaken. Zonder eerst een camcheck met een admin van de site kom je er ook niet op.
Op de meeste sites kom je teveel fakers tegen, meestal zijn dit mannen die zich voordoen als dame of stel.(Het zal je collega of buurman maar zijn die jou daar ziet)

Swingen kan zeker een aanvulling en een verrijking zijn van je (sexuele)relatie mits je hier, vooral voordat je de stap maakt hier uitgebreid samen over praat. En dan bedoelen we niet een avondje maar als een geregeld terugkerend gesprek over jullie fantasieën, verwachtingen maar ook angsten.
Belangrijk is dat de een de ander niet probeert over te halen een grens over te gaan.
Dat zal zeker leiden tot jaloezie en teleurstelling bij een van de twee.
Ga eens samen naar een parenclub (1ste keer afspreken dat je niets met anderen doet) of meld je aan op een swingersite waar je in gesprek kunt komen met (betrouwbare) swingers.

miepmaris
Berichten: 2
Lid geworden op: di 03 oktober 2017, 13:45

Re: Hot topic van de maand februari: Swingen!

Berichtdoor miepmaris » di 03 oktober 2017, 14:01

Ik heb ook ervaring als stel op SDC. Ook ik heb ervaren dat er veel fakers op zitten. Vaak zijn dit mannen met een frustratie o.i.d. of mannen die op deze manier vreemd willen gaan maar vlak de vrouwen ook niet uit.....

tja en hoe kom je erachter dat het fakers zijn? Door te testen op mobiel maar het gevaar is dus ook dat je je eigen mobiel bekend is.

Tja en het jammere is ook nog dat ik persoonlijk op zoek ben naar een bi dame maar vaak blijkt de bi dame in kwestie niet eens een echte dame te zijn grrrrr

Delilah67
Berichten: 3
Lid geworden op: di 27 september 2016, 14:23

Re: Hot topic van de maand februari: Swingen!

Berichtdoor Delilah67 » vr 03 november 2017, 15:39

Hee Miepmaris, mijn man en ik staan ook op SDC en idd moeilijk om een goede match te vinden daar. En als ik een van de twee leuk vind, vindt hij de andere weer niets en vicaversa. Ben zelf ook bi en vind het niet simpel andere bi ladies te vinden. Wel passief bi maar dat is het net niet.
All in all vinden we swingen een spel met hindernissen maar spannend en avontuurlijk genoeg om te blijven proberen.


Terug naar “Polyamorie, Open Relaties, Swingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten