Mmv

Moderators: Xenia, JanWbr

Wietse
Berichten: 2
Lid geworden op: di 06 september 2016, 23:45

Mmv

Berichtdoor Wietse » di 04 oktober 2016, 0:02

Ik zou graag een mmv ervaring met mijn echtgenoot hebben. Ik houd van kijken en laten genieten. Maar vraag jullie. Hebben jullie er ook negatieve ervaringen mee..voor ik verder ga

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Mmv

Berichtdoor Mannekijn » ma 24 oktober 2016, 18:01

Kijk eens in je mailbox. :D

Gebruikersavatar
JoDecent
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 13 oktober 2017, 11:32

Re: Mmv

Berichtdoor JoDecent » do 02 november 2017, 18:52

Mijn vrouw en ik hebben een open huwelijk, waardoor we soms wel eens iets met een ander beleven.
In het verleden hebben we wel enkele MVM triootjes samen beleefd, wat echter al weer de nodige jaren terug ligt. Mijn wederhelft vindt het nl moeilijk zich geheel in die momenten geheel "open te stellen" voor het avontuur, omdat ze onbewust toch niet los kan laten "wat hij (ik dus) ervan vindt". Ze weet van de div. gesprekken die we erna gehad hebben, dat ik het waanzinnig spannend vond jaar samen met een andere man te verwennen, maar toch kon ze de gedachte niet loslaten.
Ze weet ook dat ik soms als 2e man met een koppel afspreek. Ook die man vindt het heel spannend zijn vrouw samen met mij te laten genieten, of op andere momenten alleen te kijken.
Het is jammer dat mijn vrouw de subconscious gedachte niet kan loslaten, want dit samen te beleven (én er dan samen van te genieten) is zeker het mooiste en spannendste.
You don't cross my mind, you live in it! (Man, 48jr, getrouwd)


Terug naar “Polyamorie, Open Relaties, Swingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten