parenclub = welke is leuk en welke juist niet

Moderators: Xenia, JanWbr

Hottub
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 29 december 2014, 12:47

parenclub = welke is leuk en welke juist niet

Berichtdoor Hottub » di 29 december 2015, 17:36

Mijn vrouw en ik willen binnenkort een parenclub bezoeken (in Nederland). Zijn er "shespotters" die hun ervaringen met het bezoeken van een parenclub met ons willen delen? Wij willen graag weten welke jullie aan- of afraden en wat de reden is dat jullie de club aan- of afraden (hangt er een leuke sfeer? wat is de leeftijd van de bezoekers? wat voor soort mensen?).

Alvast bedankt voor jullie reactie

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Re: parenclub = welke is leuk en welke juist niet

Berichtdoor grizzly » wo 30 december 2015, 0:56

Hoi Hottub,

Ik weet natuiurlijk niet wat je zoekt, maar ik kan uit ervaring over één club spreken. En dat is Monique in Wieringerwerf.
Dit is een club waar niet gekeken wordt naar uiterlijk. Zo ver ik weet ik iedereen welkom. Heb er bv ook vrouwen in rolstoel gezien, die werden indien nodig gewoon door een man naar boven gedragen. Meestal wordt er boven gespeeld, maar niet per se noodzakelijk.
Wat ik wel weet is dat er veel gespeeld wordt.
Ik weet uit ervaring dat er met name op de eerste vrijdag van de avond (de discoveryparty) veel en zeer afwisselend gespeeld wordt. Ben er ook op een paren only avond geweest en dat was ook niet verkeerd.

Ik ga niet over andere clubs oordelen, die ken ik tenslotte niet.

groeten van
Grizzly

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: parenclub = welke is leuk en welke juist niet

Berichtdoor konijn » za 02 januari 2016, 12:52

Mijn ervaring:
Club Mystique: Prima club waar het er heftig aan toe kan gaan. Ik vind het op de avonden dat er alleen stelletjes komen soms te rustig en te veel een ons-kent-ons sfeertje

Fun4Two: Voor de mooie mensen die veel met uiterlijk bezig zijn. Mooie club

Voor een eerste keer is een avond waar alleen stellen komen goed te doen. Absoluut veilig

Plezier.

Marc501
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 11 december 2015, 15:42

Re: parenclub = welke is leuk en welke juist niet

Berichtdoor Marc501 » wo 27 januari 2016, 20:11

Wij gaan zo om de twee maanden naar Mystique. Rustig gelegen en deftige club.
We zijn al naar diverse manifestaties geweest.
Op vrijdagavonden enkel voor stellen.
Ook naar de bi-avond wat best gezellig is en op zondagnamiddag enkel voor stellen.
Maar de topper blijft voor ons de travestie avond.
Wie van seks en ontspanning houdt moet er zeker eens naar toe.
Marc

donderdag
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 12 februari 2016, 22:20
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: parenclub = welke is leuk en welke juist niet

Berichtdoor donderdag » za 13 augustus 2016, 1:26

Ik blaas dit onderwerp graag weer nieuw leven in. Allereerst, ik ben single, bi en man en wil al tijden een keer naar een parenclub - zou overigens in mijn eentje moeten want ken niemand die er voor in is, maar daar kom ik ook wel over heen. Voorkeur voor in de Randstad, maar kan overtuigd worden om te reizen. Ik vind vooral een toegankelijke en vriendelijke sfeer belangrijk en heb weinig met modeshows. De voornaamste reden om er heen te willen is overigens om erotische vriendschappen op te doen die ook buiten de club wellicht voortbestaan. Dat ten eerste, en daarnaast ben ik nogal exhibitionistisch.

En een tweede vraag, wat trek je aan? Gewoon zoals ik uit zou gaan of latex?
Eerst alles proberen, en dan zien we daarna wel verder.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1797
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: parenclub = welke is leuk en welke juist niet

Berichtdoor Inya » zo 28 augustus 2016, 10:56

Ik ben naar de Fata Morgana in Muiden geweest, op aanraden van een kennis. Dit was voor mij de eerste (en tot nu toe enige) keer dus ik weet niet of mijn ervaring voor jou wat toe voegt, maar het was best een leuke club. Ze hebben beneden een groot zwembad/bubbelbad en een saunahokje, dansruimte met bar, veel zitruimtes en een grote tuin. Overal mag gespeeld worden maar het meest gebeurt boven waar speelkamertjes zijn: kleine kamertjes, de groepskamer en een darkroom.

Er was geen thema op die avond, en daarom waarschijnlijk wat 'rustig' qua actie. Veel stellen, hetero en bi. Er werd wel veel gespeeld hoor (voornamelijk boven en in de tuin), maar echt heftig was het niet. Ik zag ook niet dat de bezoekende stellen onderling nou veel met elkaar deden, zelfs niet in de groepskamer. Maar misschien lag dat aan het afwezig zijn van een thema, wellicht dat het er op een thema-avond heel anders aan toe gaat.
De sfeer was goed, geen druk, geen starende mensen, iedereen gewoon in z'n relaxte hum. Mensen spreken elkaar wel aan, dus er is een open sfeer. En niet alleen maar 'mooie mensen', echt van alles wat.

Qua kleding is daar na een bepaalde tijd, 22:00u geloof ik, een dresscode. Je kan daarvoor gekleed in je gewone uitgaansoutfit rondlopen, erna in ondergoed. De vrouwen liepen dus erna in lingerie, de mannen meest in onderbroek. Maar ik heb er ook een paar mannen in alleen een leren broek zien rondlopen, en een paar stellen in latex/bdsm outfit.

Ik denk dat je gewoon eentje moet kiezen en gaan. Het is waarschijnlijk net als met kroegen: het is altijd maar net wat je aanspreekt, en afhankelijk van de mensen die er op een bepaalde avond zijn. Soms loop je ergens naar binnen en kom je er nooit meer terug, bij een ander is het wel vaak maar niet altijd gezellig, en van weer een ander weet je dat het je stamkroeg wordt.

Ik zal zeker nog een keer heen gaan, want het was toch die 'eerste keer' en moest alles op me in laten werken omdat ik een kat-uit-de-boom-kijker ben. En misschien is het volgende keer wel heftig :D

Ik wens je in ieder geval veel plezier, waar je ook heen gaat :D
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Rhea1969
Berichten: 12
Lid geworden op: di 30 augustus 2016, 16:23

Re: parenclub = welke is leuk en welke juist niet

Berichtdoor Rhea1969 » di 30 augustus 2016, 16:33

Ik ben recent samen met een fwb bij Partyplayers in Lelystad geweest. De aankleding is hier en daar gedateerd en kan wat opgefrist worden maar de leuke relaxte erotische sfeer maakt veel goed.Een wisselend publiek van stellen en single heren maar ook enige single dames.

Ook club Amourette in Maarssenveen heb ik tweemaal bezocht. Ik was er op een donderdagavond en dan is het niet echt druk. De woensdagavond schijnt daar erg leuk te zijn.

Qua kleding is er vaak een dresscode na een bepaalde tijd. Meestal een mooie boxer voor de heren en lingerie voor de dames maar op thema avonden wordt het gewaardeerd als je kleding daarop aangepast is. Maar aarzel niet om je exhibionistische kant te tonen, ik kan het wel waarderen :D11


Terug naar “Polyamorie, Open Relaties, Swingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten