Gunfactor met extra man

Moderators: Xenia, JanWbr

Pharos
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 10 augustus 2012, 9:56

Gunfactor met extra man

Berichtdoor Pharos » zo 08 november 2015, 11:01

Kort geleden hebben wij een fantasie vervuld door een date te hebben met een tweede man erbij. Althans het was de bedoeling om een trio te hebben maar dat pakte even anders uit. We hadden een advertentie geplaatst waar we behoorlijk wat reacties op ontvingen. 1 reactie sprong er wel heel erg uit, een aantrekkelijke donkere man reageerde met leuke foto's en een pakkende tekst.
Al snel werd het contact gelegd en een kennismakingsafspraak volgde in de bar van een hotel.

Wij zijn samen naar het hotel gereden waar ik, de man, in de auto bleef en zij alleen het hotel binnenging. het was mijn voorstel om het op deze manier te doen zodat zij samen konden ervaren of er een chemie was voor een vervolg. Na een half uurtje kwamen ze samen naar buiten lopen lachend en kletsend. Hij een echt aantrekkelijke lange lichtgetinte man gekleed in een strak pak. Zij kwamen op mij aflopen om even kennis te maken. Hij kwam op mij over als een spontane respectvolle man. Nadat zij beide duidelijk hadden gemaakt dat een vervolgafspraak zeker gemaakt zou worden, zijn we in de auto gestapt en weggereden.

Onderweg vertelde ze mij dat ze opgewonden geraakt was van hem en dat een volgende afspraak zeker seksueel gericht zou zijn. Ter bevestiging voelde ik dat haar kutje inderdaad heel vochtig was en dat hele gebeuren wond mij ook enorm op. Thuis hebben we ons overgegeven aan onze lusten waarbij de tweede man in gedachten erbij was.

De week daarna werden er berichtjes tussen hem en haar uitgewisseld om te komen tot een real date. Een afspraak werd gemaakt op een doordeweekse dag aan het eind van de middag. Omdat onze werkplaatsen geografisch nogal uit elkaar liggen spraken zij af dat hij haar met de auto op zou pikken bij haar werk en dat we elkaar tegemoet zouden rijden naar een hotel halverwege. Mijn werk zorgde ervoor dat er een andere wending aan de invulling van de afspraak kwam. Wordt vervolgd...

Pharos
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 10 augustus 2012, 9:56

Re: Gunfactor met extra man

Berichtdoor Pharos » zo 08 november 2015, 13:36

Terwijl de afspraak een feit was zorgde een spoedklus op mijn werk ervoor dat ik niet op de afgesproken tijd bij het hotel kon zijn. Een rollercoaster van emoties leefde die dag sowieso al bij ons allebei, dit maakte het nog intenser. Voor haar omdat ze bij een toch nog vreemde man in de auto zou stappen onderweg naar een wel heel speciale afspraak. Bij mij omdat ik mijn vrouw 'uit handen' gaf aan een andere man.
Met geen mogelijkheid kon ik onder de spoedklus uit. Nadat we met elkaar gebeld hadden gaf zij aan toch de afspraak wel door te willen laten gaan, het wond haar enorm op. We spraken af dat ze mij in ieder geval via de app op de hoogte zou houden. Toen zij bij het hotel aangekomen waren, zou het voor mij nog minimaal een klein uur duren voordat ik daar kon zijn. Ik appte dan ook dat zij konden inchecken en dat ze mij wel op de hoogte moest houden. Diverse appjes van "Hij haalt nu wijn op" tot een fotootje van haar naakt met alleen een kimono aan voerden de spanning gigantisch op. Op het moment dat ik bij het hotel was aangekomen nam ik de beslissing niet meer naar binnen te gaan, het voelde voor mij dat ik op dat moment teveel stoorzender zou zijn. Ik gaf haar dat ook aan via de app en vroeg haar om in ieder geval de verdieping en kant van het hotel door te geven. Rondom het hotel was parkeerplaats. Toen ik aan de juiste kant van het hotel geparkeerd stond vroeg ik haar om in ieder geval even voor het raam te komen staan zodat ik wist in welke kamer ze waren. Dit deed ze ook en door het lichtgevende scherm van haar mobieltje kon ik haar zien, verder zag ik alleen contouren. Nadat ze mij ook had gespot op de parkeerplaats verdween ze weer bij het raam vandaan. Op dat moment kon ik alleen maar gissen wat er binnen gebeurde. Ik vertrouwde de situatie qua veiligheid voor haar en op dat moment besloot ik haar haar plezier 'te gunnen'. Na een klein uur kreeg ik een appje dat ze nog even ging douchen en daarna naar beneden zou komen. Ik kon bijna niet wachten tot ze bij mij in de auto kwam en haar verhaal zou gaan doen. Een golf van verlangen overspoelde mij dan ook toen ik haar het hotel uit zag komen, hetzelfde gevoel weer als jaaaaren geleden toen we deep in love waren. In geuren en kleuren heeft ze mij haar hele verhaal gedaan terwijl we terug naar huis reden. Ik kon aan haar merken dat ondanks ook haar gigantische spanning, ze ontiegelijk heeft genoten. Ik genoot van de gunfactor maar nog veel meer van het gevoel dat het tussen ons opleverde.

Ik ben wel heel erg benieuwd of er andere stellen zijn die dit op eenzelfde manier hebben meegemaakt en wat hun ervaring daarmee is geweest ....

ppie
Berichten: 4
Lid geworden op: di 03 november 2015, 19:53

Re: Gunfactor met extra man

Berichtdoor ppie » di 10 november 2015, 18:48

.
Laatst gewijzigd door ppie op di 10 november 2015, 20:10, 2 keer totaal gewijzigd.

Louve
moderator
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 23 november 2003, 15:38

Re: Gunfactor met extra man

Berichtdoor Louve » di 10 november 2015, 19:01

ppie, hengelen is op het Shespotforum niet toegestaan. Je krijgt hiervoor een waarschuwing.
Groet Louve,
moderator Shespotforum.

Pharos
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 10 augustus 2012, 9:56

Re: Gunfactor met extra man

Berichtdoor Pharos » za 19 december 2015, 1:59

Ondertussen hebben een tweede en derde date plaatsgevonden.

Een tweede date tijdens haar lunchuur op haar werk.
Een afspraak in de lobby van een hotel, in de buurt van haar kantoor, mondde uit in een vrij- en voelpartij in de auto van hem die in de parking onder het hotel stond. Hij was subtiel in de lobby bezig om haar op te geilen, een hand langs haar been iets verder uitmondend onder haar rok, spannende complimenten en geile woordspelingen gaven haar de doorslag hem te volgen naar zijn auto. In de veilige omgeving van zijn auto konden ze vrijuit zoenen, voelen en proeven van elkaar. Zij heeft ervan genoten, vooral van de aandacht die ze kreeg, vertelde ze mij. Hij had haar graag meegenomen in zijn auto naar een spannende buitenplek maar dat was voor haar, gezien de tijd, niet haalbaar maar wel o zo wensbaar....

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: Gunfactor met extra man

Berichtdoor konijn » za 02 januari 2016, 12:57

:D11


Terug naar “Polyamorie, Open Relaties, Swingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten