Billen slaan!

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Isabella69
Berichten: 4
Lid geworden op: za 08 juli 2006, 21:58

Billen slaan!

Berichtdoor Isabella69 » za 08 juli 2006, 22:12

Billen geslagen worden, mmmmmmmm :shock:

Wie vind het ook lekker om tijdens de sex op haar billen geslagen te worden? Ik vind het heerlijk als mijn vriend me penetreerd en tegelijk op mijn billen slaat. Het maakt het nog intenser.

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » za 08 juli 2006, 22:21

Mijn billen zijn heel gevoelig voor aanrakingen......
Met het strelen van mijn billen word ik al geil.......

Slaan op mijn billen, tijdens de sex....geeft me intense orgasmes....
Maar het is echt niet puur tijdens de sex dat ik van klappen op mijn billen geniet....

Mijn vriend weet heel goed.....dat, door een stevige tik op mijn billen.....maakt niet uit waar....(thuis, in de stad....of weet ik veel)....bij mij mijn subgevoelens gaan "gieren"...hij krijgt me hiermee helemaal murw!! :oops:

Maar er is niets mis mee......dat billen tot je erogene zones horen!!
Ik denk dat het bij heel veel vrouwen is! :lol:

kuss

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Goddesss
Berichten: 11
Lid geworden op: di 11 juli 2006, 11:22

Berichtdoor Goddesss » di 11 juli 2006, 13:16

Soms voelt het super en soms minder.
Maar af en toe een tik op me billen werkt bij mij zeer erotisch. :wink:

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » di 11 juli 2006, 18:18

Ik vind het heerlijk om te doen, maar pas op, mannen, niet alle vrouwen vinden het leuk; ik heb wel eens een vriendinnetje gehad die er absoluut niet van gediend was.

Saartje
Berichten: 24
Lid geworden op: za 21 januari 2006, 23:21

Berichtdoor Saartje » za 22 juli 2006, 23:44

Zijn er toch vrouwen die dit leuk vinden? Dat wist ik dus niet. Ik dacht gewoon dat mannen dit graag deden.

Mij doet het niets. Het is niet echt een afknapper, maar... Ik vind het een beetje grappig eigenlijk. Ik moet m'n best doen er niet op te letten want op zo'n momenten wil ik niet aan het "grappige aspect" beginnen denken.

Ik weet niet waarom ik dit heb. Ik vermoed dat Holywood films er veel mee te maken hebben. Who's your dady!? (Brrrr.. Dat zinnetje geeft me wel de vieze kriebels.)

Jessie
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 07 december 2005, 1:39

Berichtdoor Jessie » za 22 juli 2006, 23:57

Ja er zijn echt wel vrouwen die dat leuk vinden. Ik vind een tik op mijn billen op zijn tijd echt wel opwindend. Ook als hij me stevig bij mijn haren pakt. Niet zodat de plukken om je oren vliegen, maar net zo dat hij bepaald welke kant mijn hoofd op gaat.
En om weer even terug te komen op die billen; een tik kan erg erotisch zijn, maar als mijn billen geaaid worden ben ik binnen tien minuten in dromenland. Heel gevoelige dingen, die billen van mij..

Ikkebenikke
Berichten: 426
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 17:12
Locatie: Haarlem

Berichtdoor Ikkebenikke » zo 23 juli 2006, 10:00

Ook ik vind een tik op mijn billen opwindend. Ook het stevig vastpakken van mijn billen brengt al een golf van opwinding door mijn lichaam. Mijn billen zijn erg gevoelig voor die aanrakingen. Ook mag ik het graag andersom doen, dus hem lekker bij zijn billen pakken. Ik krijg niet het gevoel dat hij dat vervelend vindt :). Integendeel!!
geluk zit in jezelf!

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » zo 23 juli 2006, 18:31

ik vind dat heel leuk.

Maar dat is onderhand vrij bekend op Shespot denk ik 8)

o.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

aksoj
Berichten: 8
Lid geworden op: za 03 juli 2004, 13:26
Locatie: noordholland

Berichtdoor aksoj » zo 23 juli 2006, 18:36

ik vind het soms ook prettig om een tik opbillen te geven maar ook om te krijgen vooral als het liefdes spel al wat verder is. orgasmeword wel intenser als je een jens op je billen krijgt :oops:
Lief hebben is een kunst!

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » zo 23 juli 2006, 19:04

Ik weet pas sinds kort dat ik het ook wel lekker vind om hard op mijn billen geslagen te worden...tijdens de sex is het nog niet gebeurd, maar vraag me wel af hoe ik er dan op zal reageren! Hoop net zoals de andere dames hier :D

shakira
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 21:49
Locatie: noorden

Berichtdoor shakira » zo 23 juli 2006, 21:00

jummieee :)

dat maakt het net iets opwindender , want je weet niet wanneer je die tik kunt verw8en das pas spannend :)

kus shakira
wie leeft van verwachtingen , komt om van de honger

aksoj
Berichten: 8
Lid geworden op: za 03 juli 2004, 13:26
Locatie: noordholland

Berichtdoor aksoj » zo 23 juli 2006, 21:30

Ik ben echt eenbillen man. Borsten vind ik erotisch maar voor een paar mooie billen draai ik mijn hoofd om. liever wat steviger billen dan die hele breekbare. Ik ben het wel met shakira eens dat een onverwachtse tik het wel leuker maakt. Plus dan nog een paar krassende nagels op je rugdat vergroot het genot helemaal :) maar moet wel in het spel en de stemming passen. Dus een vrijpartij met veel passie.
Lief hebben is een kunst!

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » ma 24 juli 2006, 0:39

Een flinke tik verhoogt het genot bij het stoten. Vooral als hij hem diep in me duwt en dan met vlakke hand een tik geeft. Onderwijl stimuleer ik mijn clitje en scandeer ik de nodige geile taal. Hmmm.
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » ma 24 juli 2006, 1:01

Plus dan nog een paar krassende nagels op je
Maak me gek!!! :wink:

Amy
Berichten: 218
Lid geworden op: di 12 maart 2002, 2:01
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Amy » ma 24 juli 2006, 13:04

Mja zo een tik op de billen tijdens de one on one sessie is jummie :P
Maar ook het zachtere handwerk over de billen is voldoende om in stemming te geraken.

Ik krijg es graag een klets op mn billen, maar deel ze ook graag uit. Net zoals hierboven ook al es vermeld werd, je nagels in zn kontje/rug zetten.
don't damn me when I speak a piece of my mind


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten