Hoort dit bij mij: dominantie en submissie?

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Steppenvrouw
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 27 februari 2005, 4:04

Hoort dit bij mij: dominantie en submissie?

Berichtdoor Steppenvrouw » ma 07 maart 2005, 10:02

Ik tob al maanden met een vraag, misschien dat ik hierhet begin van een antwoord ga vinden?

Ik heb een korte buitenechtelijke verhouding gehad. Heel mooi en spannend en verwarrend. Ik kijk daar met een hoop gevoelens en een heleboel gedachten naar terug.
De affaire overviel me, het kwam onverwacht op mijn weg, en er is een boel niet uitgesproken om allerlei redenenen.
Een vraag die blijft hangen is, of ik onbewust een dominante man heb gezocht. Daar lijkt het namelijk op. Mijn man heeft dat niet zo erg in zich. Dan zoek ik misschien wel iets van onderdanigheid, onderwerping en kwam dat nu tot uiting.
Die gedachte brengt me in verwarring. Zijn hier mensen die weten waar ik mijn gevoelens en gedachten hierover kwijt kan?

Steppenvrouw

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » ma 07 maart 2005, 10:55

hoi steppenvrouw,

je vraagt waar je je gevoelens en gedachte ergens kwijt kan..
hier en dat heb je al gedaan is je eerste stap .. kan mij voor stellen dat het je in verwarring heb gebracht wanneer zulke gevoelens zich ineens kenbaar maken aan je.. doordat misschien iemand ze aan geklikt heeft...

heb je al eens gekeken op de bdsm sites
zoals http://www.wanderingspirits2001.com/

ik denk dat er meerdere spotters hier iets meer over kunnen vertellen
o.a naar welke sites

groetjes
sfinxs

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » ma 07 maart 2005, 12:59

Allereerst welkom steppenvrouw,

In inderdaad Shespot is een site waar je ontzettend veel kwijt kunt....qua gevoelens etc....

Je schrijft dat je een korte verhouding gehad hebt......dus die verhouding bestaat niet meer?
Zoals ik lees was die man dominant........terwijl je eigen man dat niet in zich heeft.....dus die affaire had een hele andere dimensie .....gaf je iets nieuws wat je nog niet kende....
Een "stiekeme" verhouding brengt altijd spanning mee en laat herinneringen bij je achter.

Ik weet me nu helaas niet goed te verwoorden.......maar mijn vraag zou zo ongeveer moeten klinken:

"Zijn je gevoelens over dominantie en submissie door deze ervaring nieuwsgierigheid.........of ben je door deze ervaring er achter gekomen dat je het altijd "gemist" hebt in je eigen relatie?"

@ Sfinxs........Mooie site........die link...

kusjes,

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » ma 07 maart 2005, 13:15

@mpj heb ik niet vanmijzelf hoor ergens hier opgeduikeld
gloof via nautje maar weet niet zekr meer ik heb er in iedergaval wat aan gehad aan die site en nog!

sfinxs

Steppenvrouw
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 27 februari 2005, 4:04

Berichtdoor Steppenvrouw » ma 07 maart 2005, 18:07

Een antwoord: bedankt voor de hartelijke ontvangst.

De websites ga ik bekijken, ik heb al gezien dat dit wel even tijd vraagt. Het is veel.
Aan empeejeetje: het was niet stiekum. Ik moet nog wel wat verder denken over je vragen.
De websites die jullie geven kunnen me daar vast bij helpen.
Nogmaals bedankt.

Steppenvrouw

Gebruikersavatar
oneandonly
Berichten: 117
Lid geworden op: vr 22 oktober 2004, 11:09
Locatie: t Gooi, van 't leven genietend

Berichtdoor oneandonly » ma 07 maart 2005, 18:50

Lezen, lezen en nog eens lezen... vooral niet overhaast conclusies trekken over je eigen gevoelens en verlangen.
De man achter wandering spirits is een aardige vent (als ie het spel niét speelt :twisted: hahaha), je kunt hem gerust een mail sturen als je meer persoonlijke of diepgaandere vragen hebt.
Alleen voorzichtigheid is geboden... voor je het weet sta je wel bij hem in de boeien geslagen :P

Heel veel succes!
Geniet!

Steppenwolf
Berichten: 5
Lid geworden op: za 24 mei 2003, 20:57

Berichtdoor Steppenwolf » ma 07 maart 2005, 22:30

Dear Steppenvrouw

Het is een interessant onderwerp, maar ik reageer nu even met een ander doel. Ik wil graag even helder maken dat Steppenwolf en Steppenvrouw niets met elkaar te maken hebben behalve een naamsovereenkomst. Dit soort kleine dingetjes zijn onvermijdelijk en ook totaal niet erg.
Maar in dit speciale geval, vooral door het topic zouden er hier en daar weleens onterechte verbanden gelegd kunnen worden. En dat geeft weer nodeloze vragen en verwarring. Waarvan acte.

Steppenwolf

Steppenvrouw
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 27 februari 2005, 4:04

Berichtdoor Steppenvrouw » ma 07 maart 2005, 23:14

Binnenkomen in verwarring en een misverstand oproepen. Mijn verontschuldigingen.

Ik heb deze naam gekozen omdat ik het gevoel heb in een grote ruimte te staan. Net als in een prairie of een steppe. Als je om je heen kijkt zie je alleen maar een dorre vlakte, verder niks. :?

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » di 08 maart 2005, 9:09

Steppenvrouw, met respect voor je gevoel: dat valt wel mee hoor. Kijk hier maar eens om je heen. Een Shespot-community vol warmte en mededogen. Toch? En zo is er vast veel meer, in je directe omgeving en daarbuiten.

AdamplusEva
Berichten: 36
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 7:19

Berichtdoor AdamplusEva » wo 09 maart 2005, 5:55



Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten