vriend heeft fantasien over een meesteres

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » vr 18 februari 2005, 11:18

Ik heb niet zoveel verstand van de menselijke geest.
Ik heb wel een beetje verstand van het feit waarom mensen contact zoeken met een prostituee.
In sommige gevallen is dat om zichzelf te ontdekken op sexueel gebied.
Er zijn gevoelens boven komen drijven die ze zelf niet kunnen verklaren, en dat proberen ze uit te diepen, of te annaliseren waar het vandaan komt.
Misschien dat je vriend jou daar niet mee lastig wilde vallen, omdat het schokkend voor je zou kunnen zijn, en omdat hij zelf toch nog niet wist waar het toe zou leiden.
Ik zou het vergelijken (misschien iets te simpel gedacht, maar goed) met als jij stiekem naar een sexshop gaat en een vibrator gaat kopen die heel erg veel groter is dan het geslacht van je vriend, en misschien ook nog een andere kleur (bij blank die van een donkere en andersom) en die gaat uitproberen, zonder dat hij dat weet, om te kijken of dat lekker is want je bent nieuwsgierig.
Ja ik weet het, het klinkt simpel, maar misschien zit het wel in dezelfde hoek.
Het ontdekken van sexualiteit en gevoelens, en vooral het ontdekken van jezelf.
Dat is iets dat iemand alleen moet doen, en niet met een ander.
Internet is daar natuurlijk een prima medium voor, alleen ja, het kan ietwat "uit de hand " lopen en als een ander er dan "achterkomt" kan dat kwetsend zijn, zo van -waarom heb je dat niet met mij gedeeld?-
Maar vergeet niet dat een mens een mens op zich blijft, ook al heeft die mens een relatie.
Je blijft een eigen persoon, en als eigen persoon heb je recht op je privacy.
In dit geval erg moeilijk, juist omdat het over sexualiteit gaat, en dat vaak zo'n hekel onderwerp is.
Juist omdat je er zo van bent geschrokken, en het niet hebt zien aankomen, maar geef hem een kans Mereltje!
Maak jezelf niet gek met allerlei wangedachten.
De feiten zijn er, hou je daarbij, en probeer het even van je af te zetten.
Het is vast minder erg dan dat je het je nu voorstelt, en zo niet, dan komt dat later wel.

Take care.

Groetjes Mas.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » vr 18 februari 2005, 11:41

Ik zal er nog wat aan toe voegen, want misschien denk je nu wel, die heeft makkelijk lullen,maar ik ken de situatie waarin je je bevind eigenlijk maar al te goed.
Een vroeger vriendje van me waar ik al enige maanden een relatie mee had, bleek zwaar bisexueel, en eigenlijk meer naar mannen toe te neigen.
Dit was niet echt te merken aan zijn gedrag, en hij had het me ook niet verteld.
Ik ontdekte het door een doos met speeltjes die hij onder zijn bed had staan.
Daarin zaten sexboekjes, duidelijk voor de gayscene, en ook een groot aantal speeltjes die niet echt iets te maken hadden met hetrosex.
Toen ik dit ontdekte, heb ik er eerst niks van gezegd, maar was redelijk geschokt.
Ik ging twijfelen aan mezelf.
Ik had toendertijd een redelijk mannelijk figuur (slank, lang en geen borsten) en ging me bedenken dat hij me daarvoor wilde.
Je gaat je van alles in je hoofd halen.
Een waardeloze situatie is dat, ik weet het!
Op een gegeven moment heb ik het aangeslingerd, en naar hem geluisterd.
Hij was aan het ontdekken, en ja hij had mannelijke prostituees over de vloer gehad.
Dit soort dingen kan je niet ontdekken met een vrouw, en hij zag me wel degelijk als vrouw, en niet als een substituut voor zijn fantasieen over een man.
Begrip tonen, het is moeilijk, maar ik kon het wel.
Ik heb hem laten ontdekken, laten voelen, en laten vergelijken.
Uiteindelijk is de relatie uit gegaan, maar dat had niets met het sexsuele ontdekken te maken.
Praten, luisteren en begrip tonen, het werkt, alleen je moet nog wel even geduld hebben.
Ga je vriend niet zien als een vreemde, als iemand met weirde fantasieen, hij is niet raar, zijn fantasieen liggen alleen op een ander gebied dan die van jou.
Misschien kunnen jullie naar elkaar toe groeien..wie weet.

Groetjes Mas.

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » vr 18 februari 2005, 11:47

Jesus Massie, dan moet jij zeker een sterke vrouw zijn als ik jouw verhaal lees! Ik moet inderdaad nog eventjes geduld hebben, en het is moelijk want ondertussen vreet dit aan mij. Waaschijnlijk ben ik ook zo geschokt omdat ik nogal conservatief ben opgevoed...
Ik blijf in ieder geval hier al mijn gevoelens, angsten en gedachten neerschrijven.

dikke knuffel!

M.
kwiet kwiet

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » vr 18 februari 2005, 11:50

Zeker blijven schrijven Mereltje, dat help echt, schrijf het van je af, er is niemand die je erom zal veroordelen.
En ik kan me voorstellen dat dingen zoals je vriend doet, dat je daar van schrikt als je conservatief bent opgevoed.
Maar laat je jezelf niet opvreten, dat kost zoveel energie!
Bewaar die energie voor als jullie echt gaan praten met elkaar.

Take care!

*knuf* Mas.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » vr 18 februari 2005, 22:01

Even ter verduidelijking: Ik kan gedeeltelijk met je meegaan hierin Seleen, maar er blijft voor mij persoonlijk een wezelijk verschil of het bij fantasie is gebleven (en dat vind ik contact via internet toch ook wel, maar dat is mijn mening, kan zijn dat andere dat al te ver vinden gaan)) of dat hij daadwerkelijk (sexueel) contact heeft gehad.
Ik vind dat fantasieen wel degelijk privé moeten kunnen blijven ipv dat je ze perse moet delen.
Als het verder gaat, zou ik idd vinden dat zo iemand (zeker in een relatie) dit zou moeten delen cq vertellen.
Maar onderzoek via fantasieen en zo op die manier je sexualiteit ontdekken zou ik aannemelijk vinden, de rest zou ik zeker in overleg doen.
Maar goed, vroeger was ik daar iets soepeler in dan nu.. :wink:

Mereltje koppie op!!!

Groetjes Mas.

TinkerBell
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 19 januari 2005, 12:29
Locatie: Neverland

Berichtdoor TinkerBell » za 19 februari 2005, 7:05

Ik ben het helemaal met Selene eens...

Tenminste, mijn idee van een goede relatie (voor mij persoonlijk dus) is dat alles bespreekbaar is, en overal open kaart gespeeld wordt zeg maar...
Stiekem mailtjes sturen ed gaat voor mij ook over de grens... alles dat stiekem is eigenlijk (dat is het enige waar ik heel streng in ben :wink: :P )

Het enige dat mij 'steekt' is dat ik voel dat seksuele behoeftes (fetish, liefhebberij noem het maar) geen reden mag zijn om iemand 'af te schrijven'.

Zet je oogkleppen af, en misschien ontdek je zelfs zelf ook een nieuwe 'dimensie', als het ware... (niet persoonlijk tegen mereltje overigens)

Ja woede en twijfel door zijn 'daden' begrijp ik helemaal (en dat is zeker ook zijn probleem).. maar niet woede om zijn seksuele gevoelens...

:)
"All you need is trust... and a little bit of pixie dust!" --Peter Pan

patrick
Berichten: 361
Lid geworden op: wo 06 oktober 2004, 14:36

probleem

Berichtdoor patrick » za 19 februari 2005, 10:49

Ja we zitten als mensen nu eenmaal verschillend in elkaar. Merel, jij kan alleen voor jezelf bepalen waar jou de grens ligt in wat je wel of niet kan accepteren. Wat dat betreft is dit ook voor jou een zoeken naar wat je zelf vindt en wilt en dat kan je dan aan de ander (je vriend) duidelijk maken.
Hij kan aangeven wat hij wilt, zoekt in het leven, in een relatie. (In dat opzicht kan je het ook zien als, weliswaar een schokkend gebeuren, maar wel een hernieuwde kennismaking met je vriend. )
Jij maakt zelf uiteindelijk een keus of je verder wil of niet. Is jouw vertrouwen zodanig beschadigd dat dit verder niet te bespreken valt of niet. Dat bepaal je allemaal zelf.
Leuk is het niet, maar het dwingt je wel om ook eerlijk naar jezelf te blijven zijn. En wat iemand anders daar nu van vindt, of je conservatief bent of niet, maakt allemaal niet uit. Jij moet met jezelf een heel leven lang verder.
En neem er de tijd voor.

Patrick
AANRAKEN........raakt je

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » za 19 februari 2005, 12:37

Toch wel grappig dat de één het stiekem noemt en de ander het recht op privacy vind hebben.
Leuk hoe verschillend mensen in elkaar kunnen zitten/kunnen denken.
Wat zijn mensen toch eigenlijk fascinerend, dit even ter zijde. :P

Groetjes Mas.

Ps speciaal voor Tink..dit is geen sarcastische posting!
Ik vind het echt! :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Massie op za 19 februari 2005, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.

TinkerBell
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 19 januari 2005, 12:29
Locatie: Neverland

Berichtdoor TinkerBell » za 19 februari 2005, 15:32

:wink:

Tja ik weet niet hoor, maar als een potentiele partner zonodig privacy wil, moet hij maar niet samen met me willen wonen! :P
"All you need is trust... and a little bit of pixie dust!" --Peter Pan

erotica
Berichten: 5
Lid geworden op: za 19 februari 2005, 17:45

lastig

Berichtdoor erotica » za 19 februari 2005, 18:00

Hoi,

Ik snap je verhaal heel goed, zelf heb ik een vriend die lang chatverslaafd is geweest...dat geweest laat ik maar even in het midden er komen nml nog steeds veeel mailtjes binnen van die vrouwenclub.
Daarbij wonen wij nu samen en ook hij heeft fantasieeen over meesteressen etc, zelfs zo dat hij steeds naar de sites gaat en allerlei foto's download.
Nu zijn we langzamerhnad ook meer van dat soort rollenspelletjes gaan spelen en dat is soms wel heel apart.
Ik vind het opzich wel leuk om te doen ook al ben ik niet echt een dominant en pratend type in bed.
Het gaat ze meer om de spanning likt het en vooral om het soort kleding wat je daarbij aantrekt.
Hij bleek al een kast vol te hebben met latex en lak, en dat was van zijn ex......ik voelde me daar in het begin ook niet fijn bij om haar kleding aan te trekken.
Maar desondanks dat we dit soort dingen samen doen blijft hij op het net surfen naar meer enook de dvd's die hij aanschaft worden steeds meer fetish gericht.
Op zich voel ik me daar af en toe best wel ongemakkelijk door en dat bespreken we dan ook wel, maar het jammere is vaak dat het doorslaat en we gewoonweg bijna nooit meer 'normale sex' hebben en ik moet hem er dan ook wel eens op wijzen, dan kan het overigens wel.
Maar de angst snap ik wel, bang dat hij echt naar een meesteres zal gaan of zelfs al geweest is.....ook ik ben hier niet zeker van maar zal hem toch moeten vertrouwen wil ik nog een leuke relatie hebben.
Goed ondertussen zijn we bij het volgende hoofdstuk beland en nu wil hij graag ons op de video hebben in die outfits etc, dat was voor mij ook weer een grote stap maar goed ik heb het wel gedaan en opzich als ik echt in een opgewonde bui ben dan vind ik het zelfs ook leuk;)
Maar goed het blijft een feit dat het voornamelijk zijn fantasie is en ik vind de lakkleding wel erg sexy ;)
Zijn behoeftes zijn gewoon meer dan mij en mijn grootste probleem is toch wel dat ik de gewone sex, en het gewone knuffelen toch wel erg mis, maar ook daar hebben we over gesproken.
Overigens ga ik niet in alles me hoor, ik kan me niet over de drempel zetten om 'geil' te praten in bed (nou ja vaak is het geen bed) en vind het dan wel jammer dat hij daar over doorzeurt...
In iedergeval het hele meesteressen gedoe en de behoefte om onderdanig te zijn krijg je niet weg, wij hebben inmiddels en zoontje en we kunnen het gelukkig combineren, maar goed voor je zelfvertrouwen is het soms niet als je vriend mailt met andere vrouwen en ikvind dan ook altijd, draai de rollen eens om dan wordt het zeer zeker van jou kant ook niet gewaardeerd, maar ja het is nu eenmaal zo, ik zou zeggen probeer er t beste van t maken en misschien zijn de wensen van jou vriend nieteens zo zeer extreem...
Laatst gewijzigd door erotica op za 19 februari 2005, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.

erotica
Berichten: 5
Lid geworden op: za 19 februari 2005, 17:45

ehhhh

Berichtdoor erotica » za 19 februari 2005, 18:03

zag dat er veel fouten in mijn text zaten.....sorry ik was nogal snel aan het typen ;)

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » ma 21 februari 2005, 10:16

Ben er een weekendje van tussenuit geweest met mijn ouders die op bezoek waren. Deed wel deugd. Maar ik blijf er toch steeds aan denken... Ik denk dat ik de mening deel van Selene en Tinkerbell, ik hou niet van geheimen in een relatie. En Patrick wat je schreef is waar, dit is ook een soort test voor mezelf, wat ik wil en dat is heel confronterend op het moment. Het vervelende is dat ik nog een kleine 3 weken moet wachten tot we elkaar zien... Ik ben heel wantrouwig nu tegenover hem maar ik vrees dat ik zal moeten wachten tot ik hem in de ogen kan kijken. Erotica, ik heb bewondering voor je! Maar mezelf kennende zou ik het niet aankunnen moest mijn vriend er verder mee willen gaan, ik ben gewoon de juiste persoon niet voor hem dan. Hij zweerde mij dat het enkel een dom spelletjes was en dat dit hoofdstuk nu afgesloten is, maar ik loop steeds met de gedachte in mijn hoofd 'What if...?'....
Pffff afwachten afwachten...
kwiet kwiet

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » wo 23 februari 2005, 10:20

PPfff ik weet dat ik het mezelf alleen maar moeilijker maak, maar ik kan het dus niet laten om steeds verder te zoeken naar wat ik eventueel nog zou kunnen ontdekken... Gisteren per toeval eigenlijk ontdekt dat hij een 20tal gesprekken gehad heeft via Skype (soort bellen via internet) met mensen die hij niet kent... Ik weet niet waarom en over wat dus na al het gene ik al weet denk ik uiteraard het ergste! :cry:
Hij is tot en met vrijdag niet bereikbaar want zit ergens in de bergen, en dit vreet aan mij... Ik weet echt niet meer wat te denken.
Deze nacht heb ik eindelijk eens kunnen doorslapen (wat mij verbaast na wat ik weer eens heb moeten ontdekken), andere nachten werd ik telkens wakker om 5u 's morgens. En ik heb gedroomd dat hij teruggekomen was speciaal om mij te zien en dat we zelf sex gehad hebben... Wat moet ik daar van denken?

Triestig Mereltje...
kwiet kwiet

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » wo 23 februari 2005, 11:00

<knip>
maar ik kan het dus niet laten om steeds verder te zoeken naar wat ik eventueel nog zou kunnen ontdekken...
<knip>
(wat mij verbaast na wat ik weer eens heb moeten ontdekken)
<knip>
Merel,

je moet niets ontdekken.... Ik persoonlijk vind het verkeerd dat je er zo over denkt. Je gaat zelf voortdurend op zoek en elk "spoor" dat voor jou onduidelijk is, neem je maar gelijk voor feiten aan. Feiten die je zelf invult.

Ik begrijp dat je vertrouwen geschaad is, maar naar mijn gevoel ben je nu ook ernstig zijn vertrouwen aan het kwetsen.

Laat aub de dingen met rust, ga niet op zoek en wacht tot jullie face to face met elkaar kunnen praten. Maak voor jezelf uit of je hem en jezelf nog een kans geeft samen. Stop je energie daarin en niet in allerlei doemscenarios over wat hij allemaal wel niet zou kunnen doen hebben.

Ook ik heb een hele poos bdsm-verlangens verborgen gehouden voor mijn vorige partner, mijn gevoelens kwam pas boven tijdens onze relatie. Ik schaamde me ervoor, wist me er geen raad mee enz enz.
Pas na een tijd was ik er aan toe om heel voorzichtig aan hem te vertellen wat er bij me speelde. Wat helemaal niet makkelijk was, ook uit angst om hem te kwetsen. Ik kan me voorstellen (maar nu vul ik ook in ;)) dat jouw vriend er ook tegenop zag en het telkens uitstelde....

Niet dat ik het goed wil praten, ik wil enkel proberen ook eens een andere kant van het verhaal te belichten.

groetjes

o.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

erotica
Berichten: 5
Lid geworden op: za 19 februari 2005, 17:45

Berichtdoor erotica » ma 28 februari 2005, 20:30

Merel,

Je houdt ons toch wel op de hoogte he van nieuwe ontwikkelingen..........
Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd.
Je bent duidelijk nog erg gek van hem
love to love


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten