vriend heeft fantasien over een meesteres

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » ma 28 februari 2005, 21:30

Ja ik ben nog gek van hem... Zo een mooi jaar samen gooi je ook niet zomaar weg. Maar ik mis hem verschrikkelijk, het is allemaal zo moeilijk elkaar niet te zien. Maar we zitten in de helft! Ondertussen hebben we al terug contact gehad, en afgesproken dat we een goed gesprek zullen hebben als hij terug komt en dat we er even niet aan denken. Ik doe mijn best... Hij zegt telkens dat hij van mij houdt en dat hij samen met mij iets moois wil opbouwen, begon over kinderen :shock: ... (volgens mij een reactie op hetgeen er gebeurd is...) Ik probeer me ook zoveel mogelijk met andere dingen bezig te houden en het is idd zoals Orchid schreef, ik 'moet' helemaal geen dingen ontdekken. Maar ik hou jullie op de hoogte! Dit is voor mij ook een goeie manier om het te verwerken, gewoon al neerschrijven!
kwiet kwiet

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » ma 28 februari 2005, 21:49

mereltje sterkte nog even en dan kunnen jullie praten

fijn voor je dat je het op deze manier van je af kunt schrijven!

sfinxs

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » ma 07 maart 2005, 10:10

Nog 6 dagen en hij is er terug... Dit gaat nog een moeilijke week worden voor mij. Een paar dagen geleden zat hij ook op messenger en hij vroeg mij of ik van hem hield, en ik wist gewoon niet wat te antwoorden :cry: ... Heb dan ook geantwoord dat ik het niet wist, en dat deed hem pijn. Dit spookt nu voortdurend door mijn hoofd 'wat als ik nu niet van hem hou?' Kan het zijn dat ik zo een klop gekregen heb dat de liefde gewoon over is? Hoe weet je nu of je van iemand houdt? Heb ik eigenlijk ooit van hem echt gehouden? Allemaal vragen die mij wakker houden 's nachts... Ik hoop dat als ik hem eindelijk ga zien ik hier een antwoord kan op geven...

M.
kwiet kwiet

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » ma 07 maart 2005, 10:29

Hij zei ook dat als het mij niet lukt hem te geloven, vertrouwen te hebben in hem, dat ik dan waarschijnlijk nooit echt van hem gehouden heb... Zit hier enige waarheid in?
kwiet kwiet

cachicamo
Berichten: 78
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 20:50
Locatie: Home is where the heart is

Berichtdoor cachicamo » ma 07 maart 2005, 11:28

nee, dat kan me niet voorstellen! je kan [en mag, naar mijn idee] niet op zo'n manier terugredeneren: jij vertrouwt mij NU niet meer, DUS heb je nooit van me gehouden.

onbewust ga je een psychologisch contract aan: ik vertrouw jou, en liefheb jou, en ik ga er vanuit dat mijn vertrouwen niet geschaad wordt.

als je van iemand houdt vertrouw je hem blind - misschien juist door die blindheid en die onvoorwaardelijkheid doet het extra pijn als jouw vertrouwen toch geschaad wordt?

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » ma 07 maart 2005, 11:30

vooral wanneer je met gevoelens rondloopt die ook hem in verwarring hebben gebracht.. en hij weet van jou dat jij daar nix mee zou hebben!
dat maakt het extra onzeker voor hem.. en kan dat idd een wanhoopskreet van iemand zijn..

sfinxs

TinkerBell
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 19 januari 2005, 12:29
Locatie: Neverland

Berichtdoor TinkerBell » ma 07 maart 2005, 18:03

"als je van iemand houdt vertrouw je hem blind"

Nou nee hoor, daar ben ik het niet mee eens... en al helemaal niet dat dat betekend dat je nooit van hem gehouden heb (in zo'n redenatie zou dat trouwens niet kloppen; want wie zegt dat je hem ervoor niet vertrouwde?)
"All you need is trust... and a little bit of pixie dust!" --Peter Pan

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » ma 07 maart 2005, 20:15

Mereltje, dat je niet weet te zeggen of je van iemand "houdt", vind ik niet vreemd. Ik heb dat 15 jaar lang niet kunnen zeggen. Wist gewoonweg niet wat het inhield. Dat is pas een paar jaar terug gekomen. Toen kon ik het wel. (Bij dezelfde vrouw overigens.)

dopje
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 09 maart 2005, 0:54
Locatie: Vlaams Brabant

Berichtdoor dopje » wo 09 maart 2005, 1:14

Hallo Mereltje,

ik denk dat hier de (moeilijke) vraag is of:
- hij twijfelt of je wel nog van hem houdt?
- hij jou probeert een schuldgevoel aan te praten om alsnog zijn zin te krijgen?

Ook in de vorige posts komt die vraag naar boven. Houdt hij enkel rekening met zijn gevoelens, of ook met die van jou? Heeft hij al gevraagd hoe jij je erbij voelt? M.a.w. is er wederzijds respect? Als dat er is, dan is er een basis om verder op te gaan. En dan zal je vriend ook bereid zijn op een aantal punten toegevingen te doen omwille van jou.

Wat mij vroeger al geholpen heeft om te ontdekken of iemand de waarheid spreekt is te zoeken op tegenstrijdigheden in het verhaal. Als er enkele dingen in zitten die duidelijk tegenstrijdig zijn, kun je meestal wel de juiste conclusie trekken... Niet gemakkelijk, maar nuttig. Misschien kan het jou wel helpen?

Veel sterkte

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Nog 1 dag...

Berichtdoor mereltje » vr 11 maart 2005, 11:11

Morgen om 14.00 landt mijn vriend... Ik begin wel nerveus te worden! Want ik weet echt niet wat ik ga voelen als ik hem ga terugzien. Er is nog steeds die tweestrijd in mijn hoofd... Maar ik hoop echt dat we het allemaal kunnen uitpraten!

Ik laat dan nog weten hoe het verlopen is!
kwiet kwiet

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » vr 11 maart 2005, 11:16

succes voor beide mereltje

sfinxs

Lysa
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 17 januari 2005, 16:11
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Lysa » vr 11 maart 2005, 13:43

Sterkte hoor!
Als de enige plaats waar ik je kon zien mijn dromen was, zou ik eeuwig slapen.

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » ma 14 maart 2005, 10:57

Wat een weekend... Vrjdagnacht belt mijn vriend om te zeggen dat hij vast zat en dus later zal zijn, ergens de late avond. Ik had voor mijzelf nog niet besloten of ik hem nu wel of niet zo gaan afhalen aan het treinstation, maar naarmate de dag vorderde kwam meer en meer het idee om toch te gaan en hem te verrassen. Dus 20min te vroeg wacht ik hem op op het perron... De trein passeert en ik zie een glimp van hem achter de venster, kriebels kriebels en een lach die op mijn gezicht verschijnt. Hij had mij nog niet gezien. De deuren gaan open en hij komt naar buiten, en heb hem onmiddellijk omhelst en gekust, en traantjes gelaten! Wat had ik hem gemist! Denk dat hij ook wat rode oogjes had, maar hij wou zich waarschijnlijk sterk houden. We zijn dan samen naar huis gewandeld al knuffelend. Alles verliep vrij normaal, alsof we nergens hoefden over te babbelen, maar het zat wel voortdurend in mijn achterhoofd dat er een moment zal komen dat ik een eerste stap zal moeten zetten, want van zijn kant zou het niet komen. Uiteindelijk liggen we 's avonds in bed, na een heftige vrijpartij waarbij ik terug een paar traantjes gelaten heb en hij mij zei dat het hem erg speet dat hij mij pijn gedaan had, en dus neem ik de eerste stap tot een serieus gesprek. Hij heeft nog eens de dingen herhaald die hij al verteld had, namelijk dat hij mij nooit bedrogen heeft, dat die mailtjes begonnen zijn na de breuk met zijn ex en dat hij daardoor een enorme klop gekregen heeft in zijn zelfvertrouwen. En dat die mailtjes hem geholpen hebben om dingen van hemzelf te begrijpen. Hij schreef zo 1 a 2 mailtjes in de maand. Naarmate de tijd vorderde deed hij dit enkel voor het spel, nieuwsgierigheid en puur verveling tijdens de dode uren op het werk (hij werkt in ploegen). Door de ganse explosie van het ontdekken door mij heeft hij beseft dat hij echt een klootzak geweest is, dat die mailtjes echt niks betekenen voor hem, en dat ik de persoon ben met wie hij een leven wil opbouwen... Dat hoofdstuk is dan ook definitief afgesloten en zal ook niet meer gebeuren. Ik heb het er natuurlijk nog steeds een beetje moeilijk mee, en zal wel wat tijd nodig hebben om dit allemaal te verwerken, maar het is dus allemaal minder erg dan dat ik oorspronkelijk dacht. Nu hopen dat mijn vertrouwen in hem groot genoeg is...
kwiet kwiet

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » ma 14 maart 2005, 11:15

:D fijn voorjullie mereltje!!!



sfinxs

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » ma 14 maart 2005, 17:31

waw! knap mereltje ! geef hem én jezelf een kans ! :D


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten