vriend heeft fantasien over een meesteres

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

vriend heeft fantasien over een meesteres

Berichtdoor mereltje » za 12 februari 2005, 19:45

Ik ben er kapot van, weet niet meer wat te denken... Heb vandaag ontdekt dat mijn vriend mailt naar prostituees en 'meesteressen'.... In die mails vraagt hij naar de prijs en ontmoetingen... Hij wil ervaringen opdoen als slaaf, hem verkleden als vrouw en laten vernederen! Hij schreeft dat hij door zijn onregelmatige uren overdag gemakkelijk tijd kan vrijmaken. Probleem is dat hij eergisteren vertrokken is naar de andere kant van de wereld. Ik heb hem al aan telefoon gehad, maar ik heb hem uitgescholden voor alles wat ik maar kon. Ik kan hem niet geloven als hij zegt dat het enkel fantasieen zijn en dat hij nooit tegen mij gelogen heeft en dat hij die dingen nooit zou doen. Ik ben er echt kapot van, ik ken die jongen niet meer... :cry: :cry: :cry:
kwiet kwiet

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » za 12 februari 2005, 19:49

mereltje waar ben je nu zoo kapot van..


van het feit dat hij het stiekum heeft gedaan, dat mailen
of dat hij misschien die behoefte voelt om die kant uit te gaan leven..

sfinxs
die merel een knuffie geeft

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » za 12 februari 2005, 20:06

Ik ben van allebei er kapot van, maar vooral dat hij die gevoelens heeft. Ik kan daar helemaal niet mee om! Plus het feit dat hij ontmoetingen gehad heeft terwijl wij samen zijn!

Ik voel me echt ziek ervan....
kwiet kwiet

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » za 12 februari 2005, 20:14

ach vrouw toch :( wat is dit rot en naar voor je..

dus hij heeft ook al ontmoetingen gehad en zijn andere kant bij hun uitgeleefd zonder dat Jij daar van afwist en zonder dat jij ook maar een flauw vermoeden had dat hij die behoefte heeft.. oeiiii dat doet pijn !!

sfinxs

TinkerBell
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 19 januari 2005, 12:29
Locatie: Neverland

Berichtdoor TinkerBell » za 12 februari 2005, 20:42

Hoi Mereltje

Ik kan me goed voorstellen hoe hard dit aankomt... niet alleen wordt je geconfronteerd dat hij die fantasieen heeft (daar kán je nog wat mee, reken hem daar niet op af meid), maar ook dat hij er al naar heeft gehandeld, achter je rug om.

Dat laatste vind ik echt heel bezwaarlijk van hem. Anderzijds (wat ik persoonlijk nog steeds fout vind) kan ik me voorstellen dat hij die gevoelens niet met je heeft gedeeld juist door de angst van jouw reactie. Vertellen dat jeje wilt laten domineren en vernederen is natuurlijk niet niets.

Ik denk dat je nu even veel te veel op je bord hebt gekregen. Neem de tijd voor jezelf, probeer te relativeren, zet dingen op een rijtje; waarom je nu niet verder zou kunnen en de dingen die je wel zou kunnen accepteren in de toekomst (tenzij je nu al zegt dat je absoluut niet verder met hem wilt natuurlijk). Dat maakt het ook makkelijker om erover te praten..

Misschien zou je wat kunnen opzoeken over bdsm, misschien dat je dan wat meer kunt begrijpen van zijn behoeftes...?

Op http://www.wanderingspirits2001.com/index.html staat heel veel informatie, ook voor als je zelf dus niet aan bdsm doet maar je partner wel. Maar misschien dat dit misschien al teveel is.... (hou het linkje dan voor in de toekomst misschien...

Succes!
"All you need is trust... and a little bit of pixie dust!" --Peter Pan

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » za 12 februari 2005, 21:32

Het enige wat ik doe is wenen... Heb hem ondertussen al een paar keer aan telefoon gehad, en hij zweert dat het enkel bij mailen gebleven is. Een mailtje sturen, een antwoord krijgen en daar stopt het. Hij zweert dat hij nooit ontmoetingen gehad heeft. Dat het helemaal niks te maken heeft met mij, maar enkel met hem. Zegt dat hij het doet omdat hij schrik heeft geen 'jongen' meer te zijn. Dat hij twee jaar geleden na een enorme zware breuk met zijn ex-vriendin ermee begonnen is, puur uit zwakheid, dat die breuk hem een enorme klap gegeven heeft en schrik om opnieuw een belangrijke relatie aan te gaan. En dat hij dus daarom van die mailtjes stuurde. Dat hij die angsten uitte in onbelangrijke mailtjes, puur uit nieuwsgierigheid, om die angsten, energie kwijt te geraken. Zei dat hij nooit die dingen in real life zou doen, want dan had hij mij dat al lang gezegd en zou hij ook niet met mij samen zijn. Zegt dat hij van mij houdt, dat hij met mij een familie wilt....

Ik weet echt niet wat te denken... Ik heb maar 2 mogelijkheden, of hier blijven tot hij terug is en face to face babbelen, of gewoon weg gaan... Feit is ook wat kan hij meer zeggen dat hetgeen hij gezegd heeft? Uiteraard zegt hij die dingen... Dus hoe kan ik nu zeker zijn dat hij de waarheid spreekt???

Mijn hoofd staat op barsten! Gelukkig blijf ik niet thuis vanavond....
kwiet kwiet

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » za 12 februari 2005, 21:52

en hoe lang blijft hij weg dan mereltje....??

want face to face praat misschien toch makkelijker

en neem je tijd .. op dit te laten bezinken, neem wat selene schrijft ter harte ...

sfinxs
sterkte en succes
wees heel lief voor je zelf!

Guy
Berichten: 140
Lid geworden op: vr 24 december 2004, 0:53
Locatie: Gent

Berichtdoor Guy » za 12 februari 2005, 22:09

Ik geloof, dat jullie leeftijdsverschil ook een belangrijke rol speelt plus wat er in het verleden is gebeurd met foto,s van zijn ex.
Dat zijn dingen waarover jullie verschil van ideeën over hebben. Alles bij elkaar genomen zou ik wachten op zijn terugkomst om de dingen eens goed uit te praten en dan te kijken of jullie overeen kunnen komen en dan een beslissing te nemen waar jij ook echt achter kan staan.
Onderzoekt alles doch behoud het goede.

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » zo 13 februari 2005, 11:31

Ik probeer me de klap voor te stellen voor je mereltje. Het is niet niks als je achter dergelijke zaken komt. Hoe moeilijk het ook is, probeer hem te vertrouwen. Geloof hem. Geloof in hem en geloof in jullie relatie.

Praten kan je naar mijn gevoel beter face to face doen, telefonisch of via pc gaat er te veel verloren.

Ik kan me verder heel goed voorstellen dat het inderdaad een fantasie, een vlucht van hem is. Genieten van de spanning van het mailen, het wachten op antwoord en er dan verder gewoon niets mee doen.

Echter het is alleen hij die je kan vertellen hoe het werkelijk zit. Dus praten.....

Heel veel sterkte, een virtuele knuffel

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » zo 13 februari 2005, 14:19

Mijn vriend komt pas terug 12 maart... Echt vreselijk dat het juist nu gebeurd is, want het is zoals Selene zei, als je niet face to face kan babbelen begin ik natuurlijk vanalles in te beelden. Ik weet echt niet of ik hem moet geloven dat het enkel bij mailtjes bleef... We hebben al verschillende keren gebeld, maar via telefoon is het zo moeilijk hem te geloven.... Hij heeft veel berichtjes gestuurd, tien keer gezegd dat die mails niks betekenen, dat hij er ging mee stoppen omdat hij beslist had ringen te kopen voor ons, dat hij met mij een leven wil opbouwen... Het is gewoon een harde klap en heb echt tijd nodig om het te verwerken. Ik voel me er fysiek ook echt ziek van, krijg gewoon geen hap door mijn keel... Het jaagt me ook angst aan, weten dat hij die fantasieen heeft, ik ben in dat opzicht wel erg verschillend dan hem, ik ben wie je ziet, op alle vlakken, op seksueel gebied ben ik heel braaf. Ik heb altijd gedacht dat hij erg ervaren was op seksueel gebied, enorm veel vriendinnen gehad, terwijl ik er enkel 2. Maar dat stoorde mij niet, tot nu...
Tja het zal afwachten worden....
kwiet kwiet

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » zo 13 februari 2005, 14:28

Mereltje je schrijft : Echt vreselijk dat het juist nu gebeurd is,
ik vind het naar voor je dat je ontdekt dat je vriend zo anders is dan je dacht op een moment dat hij afwezig is maar hoe komt het dat het nu gebeurde dan ?
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » zo 13 februari 2005, 14:36

We wonen samen, en delen een computer. Ik wou een programma installeren en kan dat enkel als ik via hem inlog. Automatisch opent zich messenger en zijn hotmail. En daarin zag ik een antwoord op een mail die hij geschreven had naar een Meesteres.... Aangezien ik iemand ben die alles tot op het einde wil weten ben ik zijn mails gaan doorzoeken en heb ik een mapje gevonden met 20 mails die hij gestuurd heeft naar prostituees en meesteressen... Ok, het zijn misschien privè dingen van hem, maar hoe dan ook ik ben er achter gekomen... Hij probeert mij te overtuigen dat hij nog steeds dezelfde persoon is die ik al een jaar ken, dat die mails niks te maken hebben met ons, maar ik kan dit niet zomaar vergeten....
kwiet kwiet

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » zo 13 februari 2005, 15:00

Uit vorige mails van je heb ik begrepen dat je ver van huis woont nu (?) .Net als selene denk ik dat je nu ook goed voor jezelf moet zorgen .Het is een flinke klap , ik denk dat ik ook helemaal overstuur zou geweest zijn indien het in een van m'n prille relaties zou gebeurd zijn.

Selene heeft wel gelijk dat je nu wel de tijd hebt om dit enigzins te verwerken alvorens erop te reageren . Je kan ook rustig nadenken hoe je je zal organiseren ten opzichte hiervan en welke vragen je zal stellen hiervoor zonder je door je emotie te laten verwarren en meeslepen .
Rustig , ja natuurlijk moet je eerst wat tot rust komen en hopelijk heb je daar ook enkele vrienden .
Je zegt dat je sexueel braaf bent , je bedoelt waarschijnlijk :ongecomplikeerd . Dit is niet voor iedereen zo , soms is het complex en moeilijk om je sexueel goed te voelen .
Nu kan je eventueel met je vriend over dit gegeven praten zelfs al is het niet jou ding .
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » zo 13 februari 2005, 15:20

Ja ik woon inderdaad ver van huis. Ik woon en werk in het buitenland en zie mijn familie elke 2 maand eens. Ik heb gelukkig een paar heel goeie vrienden waar ik kan op rekenen, om het even voor wat. Ik ben gisterenavond zelfs uitgeweest enkel omdat ik niet wou thuis zijn. Vandaag gaat het al ietsje beter, toch al 1 koekje kunnen eten :D . Ik ga ook sebiet een wandeling maken, zal mijn gedachten wat afleiden... Ik ben inderdaad ongecomplikeerd ivm met sex en om dan geconfronteerd te worden met die fantasieen... Ik hoop echt dat deze maand mij helpt om het wat beter te verwerken.

m.
kwiet kwiet

mereltje
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 07 december 2003, 20:54

Berichtdoor mereltje » ma 14 februari 2005, 13:32

Ik heb ondertussen met hem via mail gecommuniceerd. Maar ik kan hem niet geloven... Ik heb het tegen een vriendin verteld en zei zegt: "valiezen pakken en weggaan. Hij heeft je gans te tijd belogen!"
Dit is zo moeilijk... Hij zweert echt dat het enkel was uit verveling, uit nieuwsgierigheid en dat hij die dingen/fantasien zomaar verzonnen heeft. Dat hij die nooit zou doen, dat hij mij nooit heeft bedrogen en nooit zou bedriegen. Dat hj er oorspronkelijk mee begonnen is na een enorme klop door breuk met zijn vriendin, uit angst dat hij nooit meer een relatie zou kunnen hebben, en de reden dat hij het nu deed dus verveling en nieuwsgierigheid. Maar dit zijn woorden voor mij... Hij schreef ook dat het 3 jaar geleden is dat hij nog geweend heeft en dat hij gans de nacht geweend heeft als een klein kind. Dat hij ongelooflijk veel van mij houdt en niks zou doen om mij te kwetsen.
Ik weet echt niet meer wat te denken... Heb hem gezegd dat hij moet terugkomen, dat ik geen maand kan wachten om hem te zien...
kwiet kwiet


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten