BDSM buiten vertrouwde omgeving

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

anneke b
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 15 september 2004, 13:04

BDSM buiten vertrouwde omgeving

Berichtdoor anneke b » ma 04 oktober 2004, 15:23

Mijn vriend en ik houden ervan om te experimenteren met verschillende vormen van seksbeleving. Zo zijn we en hele poos geleden gestart met BDSM. We genieten er beiden enorm van. Tot op heden gebeurt alles binnen de huiskamer als het ware. Daarmee bedoel ik dat de spelletjes steeds in huiselijke kring plaatsvinden en dat mijn vriend als meester optreedt en ikzelf als slavin. Nu ben ik benieuwd hoe het zou zijn als een totaal vreemde man of vrouw plots mijn meester(es) zou zijn. Alsook als het hele gebeuren op een andere locatie zou plaatsvinden (bv. een “professioneel” ingerichte studio). Ook mijn vriend is nieuwsgierig om te weten hoe ik zou reageren in zo'n nieuwe situatie. Zijn er onder jullie mensen (man en/of vrouw) die ervaring hebben op dit vlak. Was de stap buiten huis een succes of niet? Mijn vriend is immers op zoek naar een andere meester(es) voor mij en alvorens ik de stap zet zouden jullie ervaringen wel nuttig kunnen zijn voor mij.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

alicia
Berichten: 175
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 21:25
Locatie: NL, studente

Berichtdoor alicia » ma 04 oktober 2004, 15:52

ik heb een diepe en lange interesse in BDSM, maar nog nooit iemand gehad om het mee te delen. wel werd de drang een tijd geleden zo sterk, dat ik eventjes overwoog om een Dom te zoeken om mij, zeg maar, in te wijden... :roll: :wink:

maar dat idee heb ik gauw opzij gezet als fantasie, want - al is het misschien voor anderen de oplossing - ik denk dat ik het niet van een vreemde moet hebben, al is ie nog zo professioneel. het blijft wat mij betreft gewoon een van mijn favoriete fantasieen... :mrgreen:

weten jullie wel zeker dat jullie een ander erbij willen betrekken? in een goed ingerichte ruimte spelen kan ik me heel goed voorstellen, maar daar zijn toch genoeg feesten en plekken voor, toch? :) het lijkt mij alleen zo'n grote stap om meteen een Dom erbij te betrekken...

in ieder geval veel plezier, er zijn hier ook vast genoeg ervaringsdeskundigen om jullie wat verder op weg te helpen. :mrgreen:

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 04 oktober 2004, 17:04

Weer een reactie van iemand zonder die ervaring :wink:

Ik kan me best voorstellen dat je toe bent aan een nieuwe uitdaging/fase/experiment als je de mogelijkheden thuis al hebt verkend. 'Blootstelling' aan een onbekende Dom kan volgens mij weer veel toevoegen aan de beleving....

Persoonlijk zou ik geen contactadvertentie plaatsen in ieder geval. Ik heb dit namelijk wel eens gelezen en het lijkt mij dat je er niet de meest 'professionelen' mee aantrekt. Ik weet wel dat de ene (commerciele) studio de ander niet is.. dus het lijkt mij de taak om de beste eruit te halen. Maarja daar kan ik je helaas niet mee helpen....

Succes!

AdamplusEva
Berichten: 36
Lid geworden op: do 24 juli 2003, 7:19

Berichtdoor AdamplusEva » vr 08 oktober 2004, 5:54

Adam en ik hebben de gelegenheid gekregen enkele dagen geleden een BDSM namiddag/avond te mogen bijwonen.
Om de privacy van deze mensen te respecteren wil ik wel mijn ervaringen doormailen. Je kan ons gerust een mailtje sturen, ons e-mail is niet verborgen.
Maar mensen wees voorzichtig als je op een advertentie of zo reageert van iemand die je niet kent.
Groetjes
Eva

teigertje
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 12 november 2003, 17:21

Berichtdoor teigertje » ma 11 oktober 2004, 20:10

Hallo Anneke,
Hier even een reactie van wel een ervaren iemand. Ik schrijf dit niet om 'beter' te weten zoals snel gedacht zal worden maar puur uit ervaring.
Wees heel voorzichtig met wat je doet, een bdsm relatie heeft als belangrijkste basis "wederzijds vertrouwen" en respect.
Een Meester of Meesteres heeft in de principe de leiding, maar behoort altijd en ten aller tijden te luisteren naar zijn of haar sub. stop is stop en genade genade. en tijdens het spel heel goed te letten op de lichaamstaal die van de sub uitgaat. Ik denk dat zulke commercieele moeilijk te vinden zijn (er zijn uitzonderingen). Ik ken wel iemand maar daar geef ik de naam niet van vrij. Bij zomaar iemand opscharrelen op een feestje of via een advertentie heb ik niet echt het gevoel dat je zoiets snel vind.
Let wel dat er heel veel hobbyisten zijn die geen gedegen kennis hebben van het lichaam en eigenlijk amper weten hoe je een tepelklem echt moet zetten. Er kan heel veel schade veroorzaakt worden aan je lichaam als er verkeert met je wordt omgegaan, en dan vooral het geestelijke deel hierbij niet vergeten, als je verkeert wordt behandelt.
Bij twijfel absolut niet doen.
:wink:
leven is het meervoud van lef - loesje

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » di 12 oktober 2004, 9:14

Teigetje schrijft heel zinnige tekst. Spelen met een compleet vreemde is naar mijn gevoel gevaarlijk, je eigen lichaam is naar mijn gevoel niet iets waar je zo lichtzinnig mee omspringt.

Een veiliger scenario zou zijn dat je vriend zelf eerst heel veel praat met de bewuste persoon, voelt of de beleving van die persoon aansluit bij jullie beleving, grenzen afspreken en afbakenen wat kan en niet kan. Jijzelf hoeft daar helemaal niets van te weten, voor jou blijft het verrassingseffect hetzelfde, maar je vriend zou de controle moeten kunnen houden op die manier.

Hoe je iemand vindt... Eventueel via een contactadvertentie hoewel ikzelf daar wat huiverig voor ben. Begeef je voorzichtigaan in het verenigingsleven zou ik zeggen, leg contacten en wees vooral niet te overhaast.

groetjes

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

snake/snoepie
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 11 oktober 2004, 22:58
Locatie: VLAMING

Berichtdoor snake/snoepie » di 12 oktober 2004, 10:19

We denken dat het beter is dat jullie eerst samen nog effe door doen en zo jullie grenzen bepalen, SM is een woord dat gemakkelijk word uitgesproken al is het dit niet, onderdanig zijn is slechts een klein deel van het spel evenals bondage. We willen jullie nu niet de schrik op het lijf jagen maar SM kan dus heel ver gaan daar dit nog weinig te maken heeft met sexualiteit maar meer met het genot halen uit pijn. Wij zelf hebben het voorrecht gehad enkele sessie's te kunnen bijwonen als toeschouwer en om eerlijk te zijn zijn we steeds met een ongemakkelijk gevoel buiten gekomen al ging het hier dan wel om de hardere vormen van sm

Greets
Snoepie/snake
xxxx
remember my name ... you'll be screaming it later

anneke b
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 15 september 2004, 13:04

Berichtdoor anneke b » di 12 oktober 2004, 12:26

Hier alvast een tussentijds dankwoordje aan eenieder die publiek of via mail gereageerd heeft op de topic.
We zijn zeker niet van plan om ons zo maar in een avontuur te storten en ook voor ons is vertrouwen enorm belangrijk en de voornaamste basis van onze twijfels om de stap buiten onze eigen kamer te zetten.

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » di 12 oktober 2004, 14:46

Nieuw topic Mona Lisa, heb het al voor je gedaan ;-)
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Amber Elisa
Berichten: 2
Lid geworden op: do 14 oktober 2004, 8:43
Locatie: rotterdam, Dominatrix

Berichtdoor Amber Elisa » do 14 oktober 2004, 8:48

Een goede commerciele studio kan een oplossing zijn, een goede Mr(s) is erop getraind de sub heel erg goed in de gaten te houden en zal ook altijd eerst een gesprek met je voeren om te kijken wat je wensen en grenzen zijn.


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten