bdsm (soft?)

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

wolvin
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 28 februari 2003, 2:01
Locatie: Nederland

bdsm (soft?)

Berichtdoor wolvin » ma 04 augustus 2003, 19:09

Zijn er op deze site vrouwen die net als ik op latere leeftijd hebben ontdekt dat ze onderdanige gevoelens hebben? Ben heel benieuwd hoe andere mensen hiermee omgaan. Ik heb pas kort geleden deze gevoelens bij mezelf ontdekt. (ik ben 47 jaar) Ik heb geen relatie maar heb pas wel een dominante man ontmoet met wie ik het heel goed kan vinden. We zijn van plan om met bdsm te experimenteren. Ik wil heel graag ervaringen horen van gelijkgestemden...
Wolvin.

Ryan
Berichten: 924
Lid geworden op: wo 15 mei 2002, 1:01
Locatie: Enschede

Berichtdoor Ryan » di 05 augustus 2003, 10:46

Er zijn verschillende mensen op deze site, die iets met een interesse voor BDSM hebben, ook op latere leeftijd.
Je bent daar dus zeker niet alleen.
Je kunt je voor wat meer gelijkgestemden echter ook richten op de echte BDSM-sites, Kijk met de zoekmachine op BDSM en je zult er een aantal vinden in Nederland en Belgie.

Lisaluv
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 18 maart 2002, 2:01
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Lisaluv » di 05 augustus 2003, 14:27

Op mijn 43e er mee begonnen, met mijn man, dat schijnt wel redelijk uniek te zijn geloof ik. Nu hebben we vroegah ook wel eens wat aan sm gedaan, maar dat raakte door huisje boompje werkje en beesje een beetje op de achtergrond. Het is weer aangewakkerd door een Internetcontact van mij, die ons op een of andere manier op het goede spoor zette. Overigens spelen wij beide rollen, beetje afhankelijk van wie het meeste straf verdient ;-)))

Kijk vooral op BDSM.pagina.nl en fetish.pagina.nl, daar staan een hoop verhelderende sites op. En verder ben ik te mailen!

Liefs van
Lisaluv
Feeling younger every day!

caatje
Berichten: 128
Lid geworden op: di 30 juli 2002, 1:01
Locatie: Eindhoven

Berichtdoor caatje » zo 17 augustus 2003, 16:55

Hoi Wolvin,

Ik heb ook onderdanige gevoelens. Heb er alleen in de praktijk nog nooit iets mee gedaan, gewoon omdat ik nog geen man tegen ben gekomen met wie ik dat zou willen doen.

Wel heb ik er al veel over gelezen en gefantaseerd. Daarnaast heb ik er ook over geschreven. (2 korte verhalen, ook te vinden hier op Shespot.)

Ik ben erg benieuwd hoe andere vrouwen hiermee omgaan. Wat zijn je gevoelens precies, wat zou je willen en wat niet? En hoe vertel je dit bij een prille nieuwe relatie, hoe begin je hierover?

Liefs,
Caroline

lizzi
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 13 augustus 2003, 23:08

Berichtdoor lizzi » ma 18 augustus 2003, 22:38

:oops: vind ik wel interessant hoe begin je hierover

Ik geloof dat ik ook graag onderdanig ben!
… in bed dan! …

momenteel heb ik geen relatie, maar stel …

wanneer zeg je:
“schat geef mij eens een tik op mijn kont …
bind me vast, laat me smeken … :roll:

groetjes Lizzi

Alfa-man
Berichten: 20
Lid geworden op: di 22 juli 2003, 16:37
Locatie: Brabant

Berichtdoor Alfa-man » di 19 augustus 2003, 9:11

Bij ons begon het gewoon spelenderwijs.
Tijdens een beetje stoeien in bed dreigde ik mijn vrouw vast te binden als ze me nog verder kietelde. Ze ging dus door. Ik kon vanuit bed, terwijl ik haar vasthield, net bij de ceintuur van haar badjas. Ik bond haar armen bij elkaar. Het overgeleverd zijn en niets kunnen doen wond haar op. Ook dat onderdanige gevoel deed haar iets. Lanzaam zijn we toen steeds een stapje verder gegaan.

Het begin komt dus vaak gewoon vanzelf.

Alleen is de situatie nu na verloop van tijd wat veranderd.
We gingen steeds verder en ontwikkelden ons steeds meer.
Toen kwam het keerpunt bij mijn vrouw dat ze niet verder wilde.
Het soft-sm gebeuren sprak haar wel aan maar verder dan dat wilde ze niet gaan.
Ikzelf heb wel die gevoelens. Iets harder maar niet naar het extreme.
We praten er heel veel over en dat geeft een goed gevoel.


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten