ideeën gezocht - vastbinden man op leuke manier

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

ideeën gezocht - vastbinden man op leuke manier

Berichtdoor waterdraakje » di 03 december 2019, 21:59

Hi allemaal, hier ben ik weer, terug van weggeweest … :D11 
Heb lang niets geschreven op dit forum, beetje druk geweest.
Ik heb een vraag over soft SM. Mijn vriend laat al een tijdje een lang lint op de slaapkamer rondslingeren, heeft me daar al eens lekker mee vastgebonden (ik op mijn knieën, polsen achter de rug gebonden, en me dan geneukt op z’n hondjes, ook anaal).
Nu laat hij geregeld vallen dat ik hem daar ook maar eens mee moet vastbinden. Ik heb daar zeker wel zin in, maar ik wil dit ook wel direct op een handige, leuke manier doen … En als ie dan vastgebonden is, tja, wat dan?
Heeft iemand van jullie ervaring met het vastbinden van een man, op welke manier kan je iemand op een handige/snelle manier stevig vastbinden?
En wat doe je daarna? Misschien is het omdat ik zelf eerder niet zo dominant ben, dat ik op weinig ideeën kom … Da’s dan toch best iets met een nogal dwingend karakter, dat nog net een beetje leuk is omdat het zo dwingend is? Pff, geef me wat inspiratie :D5
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2167
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: ideeën gezocht - vastbinden man op leuke manier

Berichtdoor tes » di 03 december 2019, 23:02

Ik heb mijn man wel eens vast gebonden aan het bed.. hem eerst geblinddoekt en toen op zijn rug liggend met beide handen vast gebonden.. daarna met ijsblokjes en mijn mond over zijn lijf om uiteindelijk bovenop hem te gaan zitten.. en daar heb ik aardig wat variaties op gedaan, ook met handboeien en touw.. (overigens hebben we dit beide bij elkaar gedaan)

Heb je hier iets aan?
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: ideeën gezocht - vastbinden man op leuke manier

Berichtdoor waterdraakje » do 05 december 2019, 22:55

Dag Tes,
Dankjewel voor de tips
Ik was vandaag in een impulsieve bui ... wilde hem vastbinden, maar vond het lint niet onmiddellijk. Heb m'n panty's dan maar gebruikt :D5
Heb in m'n haast wel z'n polsen vooraan gebonden, in plaats van achter z'n rug. Dat ga ik volgende keer toch anders doen.
De blinddoek ga ik zeker een volgende keer gebruiken, lijkt evident, maar had ik nog niet aan gedacht.
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2167
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: ideeën gezocht - vastbinden man op leuke manier

Berichtdoor tes » do 05 december 2019, 23:32

Perfect toch? Panty werkt net zo goed! Leuk dat je aan het proberen bent! Veel plezier, geniet er maar van!
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
waterdraakje
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 25 mei 2014, 11:23
Locatie: Vlaams-Brabant, België

Re: ideeën gezocht - vastbinden man op leuke manier

Berichtdoor waterdraakje » wo 11 december 2019, 20:20

ja, en zo'n panty is zelfs lekker zacht …
hij had het potverdikkie wel open gefriemeld na tien minuutjes, de snoodaard … verdient ie terug straf :D11
Apocaloptimist: someone who knows it's all going to shit, but still thinks it will turn out ok.

Morna
Berichten: 555
Lid geworden op: zo 24 december 2023, 15:00
Locatie: Noord brabant
Contacteer:

Re: ideeën gezocht - vastbinden man op leuke manier

Berichtdoor Morna » za 13 januari 2024, 22:22

Mijn fantasie gaat vaak over bondage en ik dan als dom. En dan de softe deel er van, met ijsblokjes, een veer, mogelijkheden genoeg, zeker met een blinddoek. Lijk mij spannend, ik met een strak latexpakje aan, mmmm
Go with the flow :wink:


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten