Mijn lief is een dom, ik geen sub

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Holalob
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 27 november 2017, 13:19

Mijn lief is een dom, ik geen sub

Berichtdoor Holalob » ma 27 november 2017, 16:27

Sinds een tijdje is mijn lief zich aan het verdiepen in de wereld van de bdsm. Hij is hier mee begonnen om bepaalde verlangens te onderzoeken die hij niet in het dagelijks leven, met mij, kwijt kan. Hij krijgt daar een steeds beter beeld van en dat geeft veel duidelijkheid en rust. Ook voor mij. Ondanks dat ik dus niet dezelfde verlangens deel doen we de zoektocht samen en bespreken we de stappen die hij wil nemen. Hij is inmiddels als meester in contact met een aantal vrouwen waarmee hij ook afspreekt. Wat, wanneer en hoe bespreken we van te voren en ook de handelingen overleggen we met elkaar. Hij wil absoluut niet dat ik me rot voel over bepaalde situaties dus we doen het stapje voor stapje... Ondanks de fijne manier waarop dit gaat, en er zelfs nog meer verdieping in onze relatie is gekomen, blijft het soms spannend. Ik geef toch iets van uit handen...
Ik zou dan ook heel graag met mensen, vrouwen en mannen, in contact komen die in een zelfde soort situatie zitten. Om ervaringen uit te wisselen. Misschien lukt dat op deze plek!

xx

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Mijn lief is een dom, ik geen sub

Berichtdoor Mannekijn » ma 27 november 2017, 18:21

Heel dapper om het avontuur aan te durven gaan, Holalob.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: Mijn lief is een dom, ik geen sub

Berichtdoor Laars » ma 04 december 2017, 0:51

Dag Holalob,

Een fijn streven, elkaar vasthouden door 'loslaten'. Het verdiepen door echt te luisteren naar wat de ander graag wil, herken ik. De bdsm dan weer niet, dus geen zelfde situatie.
Het kan enorme hoogten brengen maar ook pijnlijke diepten bij vooral jezelf. Succes! <3
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten