Cuckold

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

jalo1956
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 0:31

Cuckold

Berichtdoor jalo1956 » ma 15 mei 2017, 15:32

Hoi ik ben Ilonka ben nu 9 jaar met mijn vriend van 59, ik heb best veel mee gemaakt op sex gebied en hij ook. Toch wist hij me 5 jaar geleden te verassen met een gesprek dat hij het geil zou vinden als ik sex met andere mannen had. Ik merkte dat hij me aanbood op chat sites en foto's van me stuurde uiteindeljk maakte het me wel geil. Hij vroeg al mijn ex partners op te schrijven en met wie het het lekkerst was. Hij vroeg aan me als ik het nog is zou doen met wie, uiteindelijk is hij contact gaan zoeken met die man en heeft ons incontact gebracht nu hebben we een volwaardig cuckold leven, ik kan mijn gang gaan en hij mag alleen sx hebben als ik het wil en op mijn manier. Ik heb nu regelmatig anderen en durf wel te zeggen dat het mijn levens wijze is geworden , kan nu wel zeggen door dit ben ik behoorlijk sx verslaafd geworden Xx Ilonka

erix69
Berichten: 18
Lid geworden op: za 18 december 2010, 23:25

Re: Cuckold

Berichtdoor erix69 » di 16 mei 2017, 20:31

Oh wat heerlijk voor je Ilonka...doet me deugd te lezen dat je er zo van geniet!
En fijn dat het ook tussen jou en je vriend goed gaat...het is uiteindelijk niet niks om zo'n spel te spelen...
Bij mij is het uiteindelijk wat minder fortuinlijk afgelopen, ik raakte verliefd op de dress(en zij op mij) was bang voor een eventuele scheiding, maar ook voor mij werd het steeds moeilijker daardoor.
Dus op een gegeven moment maar besloten om de relatie te verbreken, doet nog steeds pijn maar het is niet anders...

Trouwens super opwindend dat je het nu af en toe met een ex doet bij wie je het vroeger het lekkerst vond...pfftt..geil spelletje hoor..je/jullie maken me jaloers!

Ja voel me ook wel verslaafd, maar vind dat heerlijk...mmm...kan nog steeds zo enorm genieten van seks...
Ben benieuwd hoe jullie het praktisch doen...mag je man toekijken?
het spannende van een fantasie is, dat ie werkelijkheid kan worden...

jalo1956
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 0:31

Re: Cuckold

Berichtdoor jalo1956 » wo 17 mei 2017, 14:44

Soms mag hij kijken of we appen hem foto's liefst als mijn poes kontje of billen vol zitten maken ook wel fimmpje voor en spreken dan uit, dat we verliefd zijn en dat ik Nog :D33 zwanger kan raken


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten