Fantasie of behoeften?

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

chica sumisa
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 01 mei 2017, 10:33

Fantasie of behoeften?

Berichtdoor chica sumisa » ma 01 mei 2017, 14:22

Hoi !
Ik ben nieuw op dit forum en heb me reeds al voorgesteld in het voorsteltopic ;):)

Ik vind het moeilijk om mijn seksuele behoeften/fantasieën te beschrijven en al helemaal tegen m'n partner te vertellen.. :)
Hier ga ik het toch proberen. Ik ben er niet uit of het nou behoeften of fantasieën zijn, misschien kan iemand mij daar ook antwoord op geven!

Ik lees erg graag de verhalen over vrouwen die een onderdanige rol hebben in het verhaal. Ik fantaseer dan dat ik zelf die vrouw ben. Ook lees ik graag over 1 vrouw met 2 mannen en wederom dat zij een onderdanige rol hierin heeft. Niet zozeer over harde sm oid maar meer het onderdanig zijn, spanken, keihard genomen worden (sorry voor m'n taalgebruik) bijvoorbeeld.

Mijn vriend weet inmiddels wel dat ik van ruwe seks houd, hij doet dit een beetje voor mij(af en toe slaan op de kont of me stevig vastpakken) maar verder wil hij niet. Een rollenspel waarin ik als onderdanige opdrachten krijg lijkt me erg spannend. Maar ik denk dat hij er niet zo open voor staat.

Ik durf (nog) niet mijn seksuele fantasieën met hem te delen.
Heeft iemand net als ik in een (soort)gelijke situatie gezeten en wil je je ervaringen met mij delen?

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Fantasie of behoeften?

Berichtdoor Anwen » di 02 mei 2017, 0:44

Hoi, ja hoor, ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. Ik heb alleen nooit zoveel fantasieën hierover gehad, pas nadat ik met bdsm begon kwam dat meer. Ik heb altijd erg een rem op mijn seksualiteit gezet de eerste jaren.
Lees anders eerst mijn topic: 'mijn reis'.
viewtopic.php?f=26&t=11453

Of het topic van Levendig Foutje in deze groep: mijn eerste stappen in de bdsm... etc.

Het kan helpen om er meer over te lezen, of het moeilijker maken als je voelt dat je dit wil en je het niet kan krijgen. Maar dat is meer voor later misschien. Of het behoeften of fantasieën zijn is zo moeilijk te zeggen. In mijn ervaring weet ik vaak wel als ik iets niet irl wil ervaren, maar er heel erg over fantaseer. Misschien schaam je je ervoor en is het idee dat het fantasieën zijn minder confronterend?
Ik zou zeggen, lees er veel over en kijk wat je er bij voelt.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

chica sumisa
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 01 mei 2017, 10:33

Re: Fantasie of behoeften?

Berichtdoor chica sumisa » di 02 mei 2017, 9:59

Hoi, ja hoor, ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. Ik heb alleen nooit zoveel fantasieën hierover gehad, pas nadat ik met bdsm begon kwam dat meer. Ik heb altijd erg een rem op mijn seksualiteit gezet de eerste jaren.
Lees anders eerst mijn topic: 'mijn reis'.
viewtopic.php?f=26&t=11453

Of het topic van Levendig Foutje in deze groep: mijn eerste stappen in de bdsm... etc.

Het kan helpen om er meer over te lezen, of het moeilijker maken als je voelt dat je dit wil en je het niet kan krijgen. Maar dat is meer voor later misschien. Of het behoeften of fantasieën zijn is zo moeilijk te zeggen. In mijn ervaring weet ik vaak wel als ik iets niet irl wil ervaren, maar er heel erg over fantaseer. Misschien schaam je je ervoor en is het idee dat het fantasieën zijn minder confronterend?
Ik zou zeggen, lees er veel over en kijk wat je er bij voelt.
Hoi hoi,

Dankjewel voor je reactie en fijn dat je me verwijst naar een ander topic, dan kan ik er mooi over lezen.
groetjes!


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten