Financiele onderdanigheid en betaaldrang aan dames

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Punika05
Berichten: 4
Lid geworden op: di 30 augustus 2016, 16:50

Financiele onderdanigheid en betaaldrang aan dames

Berichtdoor Punika05 » di 30 augustus 2016, 17:03

Hoi allemaal,

Geen idee of hier al een topic van is maar kon zo 1 2 3 niks vinden dus even in het kort mijn verhaal.
Ik ben een man van 32 en sinds meer dan 10 jaar merk ik dat ik er opgewonden van raak als een vrouw financieel gebruik van mij maakt. Niet in een relatie, daar heb ik die kick niet en zoek ik gelijkwaardigheid, maar daarbuiten geeft het me een enorme kick.

Soms zijn het meiden/dames die ik vaag ken, via via, soms via uitgaan leer kennen maar ook wel eens via facebook, van alles dus. Soms zeg ik gewoon dat ik haar mooi vind en verder niks van haar wil maar gewoon graag eens haar schoenen zou betalen. Als ze dat ziet zitten, dan is er een begin gemaakt en wordt het uitgebouwd.
De laatste tijd merk ik dat bv het geven van kadobonnen (Zalando, BOL) wel laagdrempeliger werkt als begin. Bv een dame met uitgaan ontmoet, en haar nummer gekregen bv om een foto door te appen. En dan gewoon de vraag stellen dat je nog een Zalando bon hebt liggen waar je toch niks mee doet en of zij hem misschien wil hebben.
Zoals ik zei komt dat minder vreemd over dan te zeggen dat je wil storten dus dat werkt makkelijker.

En soms ontwikkelt het zich en geef ik duidelijk aan dat ik verder niks wil of zoek maar het gewoon leuk vindt om dit te doen en als zij dat ook vindt, dat het dan prima is.
Moet wel zeggen dat ik een beetje de shopperige dames uitkies, ik vind het niet opwindend om een dame die krap zit een beetje te helpen maar eerder een beetje verwend nest dat toch al 30 paar schoenen heeft staan. Het geeft me dan een des te grotere kick dat ik zelf krapper moet leven en het geld aan haar moet afstaan, terwijl zij het puur aan extra luxe besteedt en het geeneens nodig heeft.

Zal mijn post niet te lang maken maar: heeft een dame hier dit wel eens meegemaakt (omdat er wel meer mannen met deze fetish zijn) en als iemand nog andere vragen heeft kan dat natuurlijk altijd.

Dit forum lijkt me erg open minded dus ben wel benieuwd naar reacties!

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Financiele onderdanigheid en betaaldrang aan dames

Berichtdoor Anwen » wo 31 augustus 2016, 11:42

Ik heb er laatst toevallig wat gesprekken en gedachtes over gehad, omdat er misschien sprake van zou zijn dat ik met een man een dag zou gaan shoppen op zijn kosten. Een heel goede vriendin van mij is ProDomme (doet sessies voor geld) en heeft het een paar keer gedaan dus we hebben toen wel gepraat over de psychologie er achter en hoe ik het aan zou kunnen pakken (het is niet mijn main kink ofzo). FinDomme als kink/fetish komt niet veel voor en veel mensen kijken er nog steeds erg op neer, denken snel aan uitbuiting door de Top. Veel serieuze FinDomme's/geldslaven zijn er volgens mij niet in Nederland. Volgens mijn vriendin willen veel mannen er ook een stuk vernedering bij, maar in hoeverre dat echt zo is weet ik niet.
Uiteindelijk niet echt wat geworden met die man want hij kon niet erg duidelijk maken wat hij dan wilde en verwachtte (zijn 'niet te moeilijk denken, whatever' vond ik niet aantrekkelijk, ik wilde bespreken hoe het voor beiden een leuke ervaring kon worden), en toen was ie ineens foetsie. Tja :D
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Punika05
Berichten: 4
Lid geworden op: di 30 augustus 2016, 16:50

Re: Financiele onderdanigheid en betaaldrang aan dames

Berichtdoor Punika05 » wo 31 augustus 2016, 13:50

Dank voor je reactie, snap helemaal dat je, als je zo een dag met iemand gaat shoppen, duidelijke afspraken wil maken van hoe en wat. Dus jammer dat het misgegaan is.

Zelf moet ik zeggen dat het laatste wat ik zoek een pro is, en ook zeker niet iemand die het mij naar mijn zin wil maken. Meer iemand die er gewoon van geniet en wel om kan lachen dat ik zomaar dingen voor haar betaal en, als ze de smaak te pakken heeft, dan wellicht met haar charmes me steeds gekker krijgt. Dus als ze na een tijd hebberiger wordt dan is dat voor mij alleen maar lekker.

Maar goed, uiteraard is het logisch dat je wel van elkaar moet weten hoe en wat en wat je ervan kan verwachten. Snap daarom je post helemaal, jij wilde hem in zekere zin ook een leuke dag en een tevreden gevoel/ waar voor zijn geld geven.

Misschien houd ik meer van hebberige shopperige dames die bv vinden dat ik dit weekend maar thuis moet blijven, omdat ik dan geld bespaar en zij die nieuwe schoenen kan kopen. De ander zal misschien meer een dinner date/ shop date zoeken als man zijnde dus inderdaad altijd even afstemmen.

Maar nogmaals jammer dat hij afhaakte.

Punika05
Berichten: 4
Lid geworden op: di 30 augustus 2016, 16:50

Re: Financiele onderdanigheid en betaaldrang aan dames

Berichtdoor Punika05 » do 08 september 2016, 21:13

Verder geen dames hier die een man die daar zelf om vroeg een of meerdere keren financieel te grazen hebben genomen?
Aangezien het tegenwoordig een stuk bekender is dan pakweg 5 jaar geleden had ik wel iets meer reacties verwacht, maar goed het is niet anders :)

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Financiele onderdanigheid en betaaldrang aan dames

Berichtdoor Anwen » vr 09 september 2016, 11:51

Ik denk dat je er op sites als Fetlife en evt bdsm zaken meer vindt.
Maar, dat ligt er dan erg aan hoe je jezelf daar presenteert. Direct advertenties zetten etc zal niet zo goed werken, een discussiedraadje en vragen om ervaringen mogelijk wel.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Financiele onderdanigheid en betaaldrang aan dames

Berichtdoor Anwen » vr 09 september 2016, 12:03


Zelf moet ik zeggen dat het laatste wat ik zoek een pro is, en ook zeker niet iemand die het mij naar mijn zin wil maken. Meer iemand die er gewoon van geniet en wel om kan lachen dat ik zomaar dingen voor haar betaal en, als ze de smaak te pakken heeft, dan wellicht met haar charmes me steeds gekker krijgt. Dus als ze na een tijd hebberiger wordt dan is dat voor mij alleen maar lekker.
Ja, dat was inderdaad wel een beetje wat ik wilde onderzoeken toen :) Hoe dan ook was het leuk om eens na te denken over de psychologische kanten.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten