Beginnen met cuckold

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
stimorol
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 22 december 2014, 21:16

Beginnen met cuckold

Berichtdoor stimorol » wo 29 juni 2016, 9:29

Hoi allemaal,

Mijn vriendin en ik zijn nu ruim een jaar samen. We kennen elkaar via internet en onze basis was zeer seksueel gericht (sexting, telefoonseks). We bespraken fantasieën en merkten van elkaar op dat we zeer ruimdenkend waren. Misschien juist omdat we elkaar amper kende en het dus lekker anoniem gaat. We hadden beiden niks te verliezen als we elkaar zouden shockeren. Dat gebeurde echter niet. We konden eindeloos mee met elkaars fantasieën en fetisjes. We begrepen elkaar en ik had eindelijk een meid ontmoet die seks écht begreep.

Na de eerste date merkten we dat we elkaar ook echt leuk vonden. Los van de seksuele klik hadden we op talloze andere manieren ook een klik. We voelden ons zeker met elkaar, terwijl we beiden niet echt de meest zekere persoonlijkheden hadden. Een van onze gezamelijke fantasieën was een trio met een man erbij. Deze fantasie hebben we dan ook vrij snel uitgevoerd (vier maanden na onze eerste date). Daarna zijn we nog twee keer naar een club geweest waar ze werd betast door mannen en waarbij ze één man ging pijpen. Ik vond dat enorm spannend en geil.

Helaas ging het een tijdje geleden - mede door de grote afstand (we wonen op twee uur reizen van elkaar) - even mis. Ik verbrak de relatie omdat we steeds meer ruzie kregen. In beginsel alleen op afstand (via de telefoon/whatsapp), maar toen ze een keer bij me was, voelde het heel vervelend. We hielden contact en we merkten dat we elkaar nog steeds geil vonden. Niet lang na de break-up zaten we alweer hijgend aan de telefoon. Ongeveer twee maanden na de break-up gingen we weer daten en we merkten wederom dat we elkaar nog steeds heel leuk vonden. Ze vertelde me dat ze op Tinder was gaan kijken om aan haar zelfvertrouwen te werken. Ze begon met mannen te seks-chatten en wilde eventueel ook daten. Dat laatste is niet gebeurd, maar het feit dat ze het wel wilde was een pijnlijke, maar ook enorm spannende situatie.

Sindsdien zijn we weer bij elkaar en het gaat beter dan ooit. Ik heb gemerkt dat mijn vriendin enorm begeerd werd door andere mannen en dat ik goud in handen had. Ze is nu afgestudeerd en heeft voor een baan gekozen bij mij in de buurt. Dit heeft ze overigens besloten in de periode dat het uit was en achteraf bleek ook dat dat mede met mij te maken had. Alsof ze wist dat het sowieso niet voorbij was.

Ze trekt volgende week bij mij in. De laatste maanden zagen we elkaar wekelijks en we hadden ondertussen ook al weer een afspraak voor een trio. Dat hebben we echter afgezegd omdat we steeds maar twee dagen samen zijn en we elkaar telkens letterlijk sufgeneukt hadden. Maar nu ze bij me komt wonen, hebben we deze zomer behoorlijk veel tijd om wat fantasieën waar te maken.

Nu hebben we het alweer een tijdje over cuckold, ook al voor de break-up overigens. We hebben samen cuckold-filmpjes bekeken, erover gefantaseerd en de diverse varianten besproken. Onze gezamelijke "eis" is dat we alles met z'n tweeën doen en bespreken. We fantaseren beiden over de relatief onschuldige vorm waarbij ik word vastgebonden en zij geneukt wordt door iemand anders, terwijl ik moet toekijken. Daarna mag ik haar eventueel schoonlikken. Dat soort dingen. We hebben het gehad over complete seksuele vrijheid van haar kant, maar dat zag zij niet zo zitten. Ze wilde dat ik bij alles op een bepaalde manier betrokken was. Nu geeft ze toch wel aan dat ze zonder dat ik erbij ben wel eens een seksdate wil. Maar we zijn het er allebei over eens dat het niet steeds dezelfde man moet zijn, waarmee ze een seksuele relatie ontwikkelt.

Laatst hadden we een rollenspel waarin we met elkaar gingen whatsappen (terwijl we samen waren). We deden alsof (de "echte") ik moest werken en zij met degene met wie ze appte (de roleplay-ik) ging afspreken als ik weg was. De "echte" ik vroeg dan aan haar met wie ze aan het appen was en er kwam een vaag antwoord uit, wat mij enorm geil maakte.

Maar first things first, we gaan er binnenkort heel onschuldig mee beginnen. Ze gaat namelijk telefoonseks hebben met iemand, terwijl ik moet kijken hoe ze zichzelf klaarvingert en ik eventueel mag beffen. Voor ons beiden om uit te testen hoe geil we dat beiden vinden en dan de volgende stap zetten. Ik wil haar voorstellen om een keer met een man te daten, waarmee ze enkel een kopje koffie gaat drinken, dus absoluut geen seks. Het lijkt me namelijk ook enorm opwindend om te zien hoe ze zich opmaakt en zich voorbereid op een simpele koffie-date. Is dit een goede manier van rustig beginnen?

Ik weet dat cuckold een vrij taboe onderwerp is en dat de meeste mannen (en vrouwen?) dit totaal niet zien zitten, dus graag serieuze reacties. Al zit dat wel goed op shespot volgens mij. Tips en ervaringen zijn altijd welkom!

Sorry voor de enorm lange post!

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Beginnen met cuckold

Berichtdoor Nelly » wo 29 juni 2016, 17:25

Hi Stimorol, allereerst welkom hier. Er zijn al een aantal eerdere topics over dit onderwerp geweest & ook she-spotters die er veel ervaring mee hebben. Misschien is het handig voor je om die geschiedenis eerst eens eventjes op te zoeken...

Cloé Nij
Berichten: 3
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:39

Re: Beginnen met cuckold

Berichtdoor Cloé Nij » do 30 juni 2016, 11:43

Misschien ligt het aan mij maar ik vind het vreemd dat er door leden die al langer op dit forum zitten wordt terug verwezen naar een oude topic. Waarom is er geen ruimte voor een nieuwe discussie? Het forum is er toch om te praten?!

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Beginnen met cuckold

Berichtdoor deco » do 30 juni 2016, 13:19

Misschien ligt het aan mij maar ik vind het vreemd dat er door leden die al langer op dit forum zitten wordt terug verwezen naar een oude topic. Waarom is er geen ruimte voor een nieuwe discussie? Het forum is er toch om te praten?!
Omdat ze niet "oud" zijn....amper 2 maand.
Omdat iedere situatie anders is maar feitelijk in de grond op hetzelfde neerkomt of bedoelt wordt.
Omdat je anders een forum vol kan plaatsen met topics die in hoofdzaak wel over hetzelfde gaan en waar wil je dan dat mensen reageren.....3 maal hetzelfde herhalen.....brengt ook niets bij buiten forum-space.

:twisted: kleine steek

als je gezocht had, had je gevonden hoe oud die andere topics waren. :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Cloé Nij
Berichten: 3
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:39

Re: Beginnen met cuckold

Berichtdoor Cloé Nij » vr 01 juli 2016, 9:33

Is dit een regel van dit forum dan? Ik vind het een vreemde insteek dat mensen hier niet welkom zijn om nieuwe eigen topics op te starten. Ben jij de moderator van dit forum? Ik zit ook op het VIVA forum en daar is dit wel goed geregeld. Ik begrijp niet waarom daar wel en het hier allemaal moeilijk, moeilijk is.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Beginnen met cuckold

Berichtdoor deco » vr 01 juli 2016, 12:49

compleet off-topic aan het gaan maar soit.

Neen het is geen forum-regel en neen ik ben geen moderator. Eerder een stuk meubilair die hier is blijven staan :mrgreen:

Waar is het overzichtelijke naartoe als iedereen zijn eigen topic start over een onderwerp die nog besproken wordt? Dan heb je als lezer 5 topics over hetzelfde onderwerp waar je reactie (die je zou willen geven) eigenlijk voor de 5 topics zou kunnen dienen. Ga je ze dan 5 keer posten of is het niet makkelijker om het 1 keer te doen. Ook je eigen bevindingen kan je makkelijk op eenzelfde topic (bvb: cuckold) plaatsen zodat mensen je daar antwoorden/reageren of helpen.
Ik heb in mijn vorige reactie genoeg emoticons geplaatst om aan te duiden hoe "zwaar" ik er aan til en hopelijk "lees" je niet dat ik nieuwe leden weg wil die zomaar een topic willen openen die al bestaat/lopende is.

gr
Deco (de Nare Man :mrgreen: )
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Beginnen met cuckold

Berichtdoor Nelly » za 02 juli 2016, 1:48

Hi Cloe, wat mij betreft mag iedereen topics openen wat ie wil. Mijn ervaring leert dat er dan soms op topics over hele interessante onderwerpen helemaal geen reacties komen. En dat is dan weer omdat er kortgeleden al een heel interessante discussie over geweest is en veel van de reagerende leden geen zin hebben om heel die discussie eerst over te doen.

stel50
Berichten: 4
Lid geworden op: za 12 december 2015, 8:45

Re: Beginnen met cuckold

Berichtdoor stel50 » za 02 juli 2016, 6:22

Spannend Stimerol,
Wij hebben het ook in het begin met ze'n drieën gedaan ongelooflijk mooi om je vrouw zo te zien genieten.
Maar later is ze alleen ook gaan afspreken en raar maar dat was nog geiler.
Inderdaad het lekker aankleden en vragen wat ik leuker vind staan ed.
Let wel ik ben geen cuckhold ik vind het alleen maar heerlijk om haar te zien te genieten.
Wij hopen dat het nog lange tijd zo door mag gaan.

Louve
moderator
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 23 november 2003, 15:38

Re: Beginnen met cuckold

Berichtdoor Louve » za 02 juli 2016, 14:29

Misschien ligt het aan mij maar ik vind het vreemd dat er door leden die al langer op dit forum zitten wordt terug verwezen naar een oude topic. Waarom is er geen ruimte voor een nieuwe discussie? Het forum is er toch om te praten?!

Klopt hoor. Het steeds verwijzen naar eerdere topics bevordert de discussie niet, en komt minder uitnodigend over. En dat terwijl nieuwe toevoegingen juist welkom zijn.

Als wij vinden dat topics hetzelfde inhouden zullen wij hierop modereren door bijvoorbeeld topics samen te voegen.
Groet Louve,
moderator Shespotforum.

stel50
Berichten: 4
Lid geworden op: za 12 december 2015, 8:45

Re: Beginnen met cuckold

Berichtdoor stel50 » zo 03 juli 2016, 8:37

Mensen toch, volgens mij is dit een serieuze vraag 7 antwoorden die compleet off topic zijn is toch niet de bedoeling?

Louve
moderator
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 23 november 2003, 15:38

Re: Beginnen met cuckold

Berichtdoor Louve » ma 04 juli 2016, 21:05

Mensen toch, volgens mij is dit een serieuze vraag 7 antwoorden die compleet off topic zijn is toch niet de bedoeling?
Daarom had ik er al op gereageerd, Stel50. Dat was dus al de posting waarmee gezegd werd dat het on topic moest. Dat herhalen is niet nodig. :wink:
Groet Louve,
moderator Shespotforum.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Beginnen met cuckold

Berichtdoor Nelly » di 05 juli 2016, 1:15

Volgens mij is deze topic nu echt om zeep & kan Stimorol het beste zelf de topic die er al was opzoeken & zijn tekst over het onderwerp daar naartoe copy- paste. En dan misschien ook verder gaan op wat er daar al staat. Ik geloof oprecht dat de bedoeling van Louve prima is - maar ik noem de oudere topic enkel als verklaring waarom niemand inhoudelijk reageert. Vind het nl. ook niet leuk als iemand een prachtige inleiding schrijft en dan helemaal geen reacties krijgt. En vind verder, als forumgebruiker, dat het steeds openen van nieuwe topics over hetzelfde onderwerp niets toevoegt.


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten