Dilemma! Adviezen zijn welkom!

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Hefty31
Berichten: 10
Lid geworden op: za 11 juni 2016, 6:39

Dilemma! Adviezen zijn welkom!

Berichtdoor Hefty31 » za 11 juni 2016, 9:15

Hallo dames en heren,

Even een overzichtje: ik ben 1.85cm, 31 jaar,
Leuk werk, zie er leuk uit, lekker veel aan het sporten, maar nooit een echt goeie relatie gehad.

Dit komt vooral omdat ik al een tijdje geïnteresseerd in bdsm/femdom en vind een vanilla relatie nogal saai.

Mijn dilemma is:
Of een dominatrix inhuren zodat ik alles kan afstrepen in de hoop dat mijn drang naar fetishisme dan wat daalt. Tips/ervaringen zijn welkom.
Of gewoon lekker alles omarmen en een vrouw/meisje zoeken dat dominant is, wat volgens mij nog een hele opgaaf wordt. Veel vrouwen zijn een beetje vanilla toch?

Wat zouden jullie doen?

Is er toevallig iemand die in ongeveer dezelfde hoek zit? #durftevragen
Laatst gewijzigd door Hefty31 op wo 15 juni 2016, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Dag Dames! Mijn dilemma = jullie advies?

Berichtdoor Anwen » za 11 juni 2016, 13:16

Of gewoon lekker alles omarmen en een vroiuwmeisje zoeken dat dominant, wat volgens mij nog een hele opgaaf wordt. Veel vrouwen zijn een beetje vanilla toch?
Dat valt wel mee, maar ze zitten best goed verstopt :)
Overigens, de meeste, zo niet alle dominante vrouwen die ik ken willen eerst als mensen behandeld worden en daar schort het een beetje aan. Vaak komen mannelijke subs met een heel eisenlijstje aan en behandelen ze vrouwen als fetisj-snoepautomaat.

Als het je echt gaat om zo snel mogelijk die ervaringen hebben, zou ik zeker aanraden een professionele Domina te bezoeken. Er zijn er voldoende, en ze zijn vaak ook goed.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Hefty31
Berichten: 10
Lid geworden op: za 11 juni 2016, 6:39

Re: Dag Dames! Mijn dilemma = jullie advies?

Berichtdoor Hefty31 » za 11 juni 2016, 17:09

Hoi Anwen, bedankt voor je antwoord! Klinkt tegenstrijdig: een eisenpakket hebben terwijl je niet dominant bent.

Ik zal eens naar zo'n domina zoeken. Twijfel nog of dat de beste optie is.

Jij kent in ieder geval meerdere dominante vrouwen dus. Tips hoe ik ze het best kan vinden? ;)

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Dag Dames! Mijn dilemma = jullie advies?

Berichtdoor Anwen » zo 12 juni 2016, 21:01

Hoi Anwen, bedankt voor je antwoord! Klinkt tegenstrijdig: een eisenpakket hebben terwijl je niet dominant bent.
Nee hoor, sub zijn betekent niet dat je geen eisen mag hebben of een deurmat bent. Het is maar net hoe je het verpakt. Als jij iemand behandelt als degene die al jouw wensen moet vervullen en met een lijstje fetishes aankomt en die naast de hare wil leggen om te kijken wat er ingevuld kan worden, dan zullen veel, zo niet alle vrouwen op je afknappen.
Als jij mensen wil leren kennen en dan ontdekt dat jullie, ik noem maar wat, allebei gek zijn van zeilen, of dezelfde humor of opvattingen hebben en je elkaar vriendelijk, respectvol en in het begin gewoon behandelt (dus niet alsof ze al je Meesteres is), dan kan je mogelijk wel iemand vinden.
Wees je er bewust van dat er vrij veel manneljke subs zijn en de vrouwelijke Dominanten vaak wat beter verstopt. Je moet je dus wel kunnen profileren als je online op zoek gaat. Wees geen creep.

Jij kent in ieder geval meerdere dominante vrouwen dus. Tips hoe ik ze het best kan vinden? ;)
Sterker nog, heeeeeel af en toe ben ik het zelf ook wel eens. :lol:
Ja, evt, een ad zetten via bdsm zaken, maar dat zal waarschijnlijk nul respons opleveren.
Je kan beter op Fetlife gaan (=Facebook voor fetisjisten/bdsm'ers/kinksters), en dan naar munches gaan bij je in de buurt (meetings om mensen te ontmoeten, gewoon in de kroeg, zonder sm), je open en vriendelijk gedragen, een netwerk van kennissen en vrienden opbouwen, naar feestjes gaan, online actief worden, zorgen dat je gezien wordt. Als je laat merken dat je er voor open staat zonder dat je achter vrouwen aan gaat lopen kan het gebeuren dat je iemand vindt.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Hefty31
Berichten: 10
Lid geworden op: za 11 juni 2016, 6:39

Re: Dag Dames! Mijn dilemma = jullie advies?

Berichtdoor Hefty31 » ma 13 juni 2016, 16:09

Ik had inmiddels al wat verder rondgekeken en al een profiel aangemaakt op die site. Zit je er zelf ook op? Ik zal het gaan proberen. Héél erg bedankt voor al je tips!! :D11 Ben je zelf ook wel eens naar munches geweest?

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Dag Dames! Mijn dilemma = jullie advies?

Berichtdoor Anwen » di 14 juni 2016, 11:35

Ja, heel vaak naar munches geweest.
Als je wat info wil over goede groepen om te beginnen met lezen dan hoor ik het wel. Maar ik zou dus niet mensen willekeurig berichtjes gaan sturen en zeker niet als je jezelf aanbiedt. Als je boven aan klikt op events near me dan zie je munches in de buurt, en als je zoekt op provincie/stad naam dan vind je waarschijnlijk ook wel wat groepen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Hefty31
Berichten: 10
Lid geworden op: za 11 juni 2016, 6:39

Re: Dag Dames! Mijn dilemma = jullie advies?

Berichtdoor Hefty31 » di 14 juni 2016, 17:31

Het is inderdaad af en toe wel wat onoverzichtelijk in het begin, dus alle tips over groepen of munches zijn altijd welkom :)

Ben vooral benieuwd of ook ooit de moed kan verzamelen om naar zoiets toe te gaan ;)

Bedankt voor je moeite tot nu toe!

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Dag Dames! Mijn dilemma = jullie advies?

Berichtdoor Anwen » di 14 juni 2016, 18:21

Pm me maar voor meer info.
Munches zijn helemaal niet zo eng, er wordt ook veel over bier of werk gepraat of flauwe grappen gemaakt. Het is gewoon heel relaxt mensen ontmoeten en de kans krijgen om vragen te stellen, en er achter te komen dat we allemaal heel gewone mensen zijn met een dirty mind. Dat is gelijk een goede reality check. Natuurlijk is nieuwe mensen ontmoeten altijd eng, maar dit hoeft niet enger te zijn dan de andere keren in je leven dat je dat hebt gedaan. :D
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Hefty31
Berichten: 10
Lid geworden op: za 11 juni 2016, 6:39

Re: Dag Dames! Mijn dilemma = jullie advies?

Berichtdoor Hefty31 » di 14 juni 2016, 22:24

Ik heb je een pm gestuurd, maar ik kan blijkbaar nog geen berichten lezen.. :(

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Dag Dames! Mijn dilemma = jullie advies?

Berichtdoor Anwen » wo 15 juni 2016, 0:31

Ik zie niets, maar als je even tien berichten plaatst (ff wat spelletjes doen) kan je wel lezen en versturen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten