Kuisheidsgordel (MCD)

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Saabby76
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 02 maart 2016, 2:09

Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor Saabby76 » wo 02 maart 2016, 3:06

Enige tijd geleden kwam ik vroeger thuis van mijn werk en was mijn vriend aan het mastuberen.

Nu weet ik wel dat alle mannen dat doen. Maar vond het toch vervelend. Omdat het regelmatig voorkomt dat als ik s'avonds zin heb meneer al de hand aan zichzelf geslagen heeft en dus geen zin heeft en als het dan toch gebeurt dan duurt het wat langer bij hem omdat hij dan al met zichzelf s'middags gespeeld heeft.

Daarnaast was ik toch al wat veronzekerd omdat hij de laatste tijd veel geflirt had met ze'n ex die nog steeds in onze gemeenschappelijke vriendengroep zit. Events en of verjaardagen zoeken ze elkaar op. Daarnaast is zij ook nog eens vrijgezelle. Dat alles maakt mij zeer onzeker.

Als laatste punt probeerden we zwanger te raken wat moeilijk is als meneer ze'n zaad verschiet. De dokter heeft ons verteld dat zijn zaad het beste is vanaf 4 dagen geen zaadlozing. Wat we zelden redden, omdat mijn vriend iedere dag met zichzelf speelt.soms zelfs twee keer per dag.

Nu dan dat aangesproken te hebben bij hem zijn we aan het googlen geslagen. Vanuit anti-mastrubatie kwamen we op kuisigen of op ze'n Engels chastity. Voor mannen male chastity device. En wat Je daar vind....

Dames ik kan het jullie alleen maar aanraden.
Na een dag heb je al een andere man.
Hij moet zittend plassen dus weg met de spetters.
Macho gedrag en vrouwonvriendelijk gedrag is ook weg.
En hij knuffelt en kust me de hele dag door tot het irritante af.
Op het verjaardagsfeestje van zijn ex, liep hij de hele tijd als een schoothondje achter mij aan. Zo leuk.....
Zij was zo raar aan het kijken en ik heb zo genoten.
Er is vooralsnog 1 nadeel en dat is de stank. Die plastic gordeltjes gaan stinken. Dus nu zijn we met een roestvrij stalen kooitje in weer en stinkt niet zo.
Nu is mijn vraag aan jullie andere dames of jullie hier ervaring mee hebben en nog eventueel tips hebben. Tot nu toe spelen we dit spelletje niet langer dan 1 a 2 dagen. Volgens internet zijn er gasten die er maanden in zitten maar dat kan ik me niet voorstellen.
Tips en tricks zijn welkom.

Greets

Sabrina

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor Nelly » do 03 maart 2016, 17:56

Hi Saabby, hier zijn al een aantal topics over geweest die makkelijk naar boven komen als je 'kuisheid' intikt. Daarom misschien de wat lauwe reacties...

Saabby76
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 02 maart 2016, 2:09

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor Saabby76 » vr 04 maart 2016, 1:34

Ja Dat klopt,

Maar toch wel een interessant onderwerp. Het leert ons erg veel over de Psyche van de man.
Mannen zijn meer piemel gestuurd dan wij vrouwen vermoeden. Ik ben ook verbaasd wat over dit onderwerp te vinden. Behoorlijk veel, maar niet op NL sites. Alleen hier.

Het is eigenlijk een soort van spelletje. Uit twee delen.

1 het onthouden van sex.
2 het pesten

1 doe je al door op te sluiten en met punt 2 creeer Je een puppy die alles doet voor jou en je behandeld als een godin.

Maar Nelly heb jij ervaring hiermee?

Liefs S.

kayden
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 22 juni 2015, 12:38

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor kayden » za 05 maart 2016, 15:49

Het is leuk, spannend, sexy om een man "vast" te zetten.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor Nelly » di 08 maart 2016, 23:36

Hi Saabby, ik heb hier geen ervaring mee & vind dat momenteel ook niet nodig.

Saabby76
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 02 maart 2016, 2:09

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor Saabby76 » wo 06 april 2016, 23:26

Hee Kayden,

Heb je hier ook ervaring mee?
Ik moet zeggen ben eigenlijk niet zo van de sex spelletjes en ben eigenlijk meer van het recht toe recht aan gebeuren.
Maar sinds meneer niet meer kan mastruberen is hij constant heel erg lief. En de sex is echt beter erop geworden. Voor mij dan. :wink:
Hij knuffelt me kust me. Duwt ze'n kooitje in mij en daar kan ik gek genoeg van klaar komen. Tijdens kust hij mij en blijft dat doen. Normaal Rolde hij van me af en moest ik gaan douchen. En als ik terug kwam was meneer aan het slapen met ze'n rug naar mij toe. Nu moet ik hem van mij afduwen val in slaap lepelend met zijn kooitje drukkend tegen mijn billen en duizend kusjes in mijn nek. En zonder rotzooi in bed en tussen me'n benen.
S'ochtens word ik wakker gemaakt met duizend kusjes, ontbijt op bed en een orgasme, hoe dan ook. Dan gaan we douchen en laat hem mijn bikini lijn en benen scheren. Daarna vraag ik hem de Tuin te doen of te stofzuigen of wat dan ook en dat gebeurt dan ook, terwijl ik me klaar maak om de stad in te gaan.
Ik begrijp niets van de psyche van de man, maar vermoed dat ze meer gecontroleerd worden tussen hun benen dan tussen hun oren.
De reden dat ik er hier over spreek dat ik er niet echt over durf te praten met mijn directe vriendinnen, omdat je nooit weet hoe die reageren.
De enigste vraag die me bezig houd is de vraag hoe lang kan ik hem opsluiten? Volgens internet zijn er gasten die maanden vast zitten maar dat lijkt mij ongezond. Mijn vriend wil na drie à vier dagen eruit omdat hij dan pijn begint te krijgen, maar volgens mij is dat geilheid.
Daarom zou ik het leuk vinden om te horen of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

Ondertussen weet ik ook dat het alleen opsluiten (denial) wel al effect heeft maar het pesten (tease) maakt het nog leuker. En het echte pesten door te spelen met ze'n kooitje handen en of mond maakt hem als zachte was in je handen hem te doen kronkelen van opgewondenheid is echt een extra dimensie. En vervolgens na je pest sessie hem iets vernederends te laten doen maakt het echt leuk. (Vb, je voeten laten kussen, 10 keer opdrukken, gewoon wat je te binnen schiet)

Liefs,

Saabby

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor Nelly » zo 10 april 2016, 23:20

Hi Saabby, ik was misschien erg kort met mijn antwoord. Ik denk dat je hypothese dat een man 'liever wordt' als hij niet ergens anders neukt/ klaarkomt wel heel interessant is. Het zou, als ik naar mijn eigen ervaringen kijk, heel goed zo kunnen zijn & ik ben ook benieuwd wat andere vrouwen en de mannen op 'She' hier over te zeggen hebben.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1795
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor Inya » ma 11 april 2016, 18:33

Ik heb hier totaal geen ervaring mee (of nieuwsgierigheid naar) dus daarin kan ik hier bijdragen, sorry.

Maar ik vind het wel héél erg interessant om te lezen, met name vanwege de gevolgen die je noemt. Ik vraag me af of hij nu zo lief voor jou is omdat hem klaarkomen onthouden wordt, of omdat -jij- degene bent die het hem onthoudt. Ik neig naar het laatste, maar das alleen een gevoelsmatig vermoeden :D
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

quint
Berichten: 16
Lid geworden op: di 15 december 2015, 14:28

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor quint » ma 11 april 2016, 18:39

Als ik niet kon neuken of klaarkomen zou ik gek worden.
Ik ben altijd lief voor mijn vrouw en misschien nog wel liever als ik bij iemand anders ben geweest, heb dan in ieder geval vreselijk veel zin in haar.
Maar mij vernederen en onthouden van sex ga ik niet gezelliger van worden.
Kan me echter niet herinneren wanneer ik voor het laatst zelf heb afgetrokken, heb persoonlijk liever sex.
Maar me piemel de hele dag opgesloten....liever niet.
Ik heb weleens een paar dagen geen sex en het grootste nadeel is dat ik als ik dan sex heb vreselijk snel klaarkom.
En zeker als je zwanger wilt worden kan een kerel toch wel zichzelf ff inhouden..
Deed ik in ieder geval wel al zei de dokter tegen ons om de dag haha

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor Nelly » di 12 april 2016, 10:02

@Inya - mijn intuïtie zegt hetzelfde.....

nena81
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 06 februari 2012, 21:15

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor nena81 » do 02 juni 2016, 23:03

Hoi Saaby

Ik heb al een tijdje ervaring met een kooitje., mijn vriend en ik spelen er wel eens mee. niet zozeer om het masturberen te voorkomen maar meer om het spel.

Er is ontzettend veel te vinden over dit onderwerp maar het meeste is onzin of zwaar overdreven
een leuke site
http://www.malechastityblog.com en
https://devotedlvr.wordpress.com/2010/08/

Ik kan gelijk beamen da het gedrag van een man veranderd bij de controle over zijn orgasme. en naarmate de druk in zijn ballen toeneemt gaat hij ook beter zijn best doen

Het is zoeken naar de balans
Het teasen zorgt ervoor dat de drang sneller toeneemt. hoewel veel mannen er ook van genieten
Als je je vriend opsluiten en niet meer naar zijn zaakje omkijkt is de lol er gauw af en gaat het tegen werken
geen enkele kooi is 100% zeker !!

Als je vriend zich goed gedraagt verdient het een beloning dus de lengte van opsluiten hangt af van hem zelf

Het allerbelangrijkste is de communicatie maak duidelijke afspraken en maak geen misbruik van je 'macht' uiteindelijk berust je relatie op gelijkwaardigheid.

Je kan allerlei spelletjes vinden op internet om de opsluit periode te bepalen zoals
http://wheeldecide.com/
kun je ook je eigen wiel maken met aantal dagen of opdrachten

veel plezier

Jeanny
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 09 september 2015, 11:37
Locatie: dorpje in ZH

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor Jeanny » vr 03 juni 2016, 16:24

Ik ben het met de mededeling dat zaad beter is als het 4 dagen oud is zeer oneens. Ik ken verschillende stellen die in de loop van 30 jaar problemen hadden met zwanger worden en allemaal hebben zij te horen gekregen dat oud zaad, zeker dat ban 4 dagen, zeer snel slecht wordt. De kracht uithoudingsvermogen en kwaliteit neemt sterk af vanaf productie. En dan heb je nog de gruwelijke veranderingen in het dna. Nee brrrrr moet er niet aan denken.

Het is leuk voor jullie waarschijnlijk. Maar je partner blijkt dus gewoon een sub. Niets mis mee natuurlijk. Maar de mannen die dat niet zijn zouden vreselijk knorrig worden van deze beperking. Onhygiënisch ook bah. En een slaafse man zoals ik lees? Ieiewww ik zou gillend weghollen. Geef mij maar een man die MIJ teased en die zeer mannelijk overkomt. Het feit dat hij zelf de druk er af haalde vind ik geen probleem in principe. Zijn libido zou hoger zijn. Als hij daardoor niet met mij wil door de masturbatie dan zou ik denken dat er iets mis is tussen mijn partner en mij. Zelf kan ik ook niet zonder. Het zijn 2 verschillende belevingen die nooit vergelijkbaar zijn. Ik vind het geen probleem als mijn partner dat blijft doen. En ga jet zelf ook zeker niet laten. Zou amders zelfs indutten vrees ik.

Natuurlijk vind ik jullie bijwerkingen heel fijn voor jullie als stel

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor deco » vr 03 juni 2016, 22:23

Ik ben het met de mededeling dat zaad beter is als het 4 dagen oud is zeer oneens. Ik ken verschillende stellen die in de loop van 30 jaar problemen hadden met zwanger worden en allemaal hebben zij te horen gekregen dat oud zaad, zeker dat ban 4 dagen, zeer snel slecht wordt. De kracht uithoudingsvermogen en kwaliteit neemt sterk af vanaf productie. En dan heb je nog de gruwelijke veranderingen in het dna. Nee brrrrr moet er niet aan denken.

Het is leuk voor jullie waarschijnlijk. Maar je partner blijkt dus gewoon een sub. Niets mis mee natuurlijk. Maar de mannen die dat niet zijn zouden vreselijk knorrig worden van deze beperking. Onhygiënisch ook bah. En een slaafse man zoals ik lees? Ieiewww ik zou gillend weghollen. Geef mij maar een man die MIJ teased en die zeer mannelijk overkomt. Het feit dat hij zelf de druk er af haalde vind ik geen probleem in principe. Zijn libido zou hoger zijn. Als hij daardoor niet met mij wil door de masturbatie dan zou ik denken dat er iets mis is tussen mijn partner en mij. Zelf kan ik ook niet zonder. Het zijn 2 verschillende belevingen die nooit vergelijkbaar zijn. Ik vind het geen probleem als mijn partner dat blijft doen. En ga jet zelf ook zeker niet laten. Zou amders zelfs indutten vrees ik.

Natuurlijk vind ik jullie bijwerkingen heel fijn voor jullie als stel
Ik heb toch een paar maal serieus mijn wenkbrauwen gefronst toen ik je posting las Jeanny.

- niet hygienisch? :D6 ......waarom? Hij kan toch perfect zich douchen of een bad nemen onder toezicht van zijn vrouw/vriendin zonder die kuisheidsgordel?

- een sub .......mja als ze het zo zelf willen invullen.....of moet het direct een naam hebben van sub/Master. Ok ik dacht ook direct aan een BDSM -richting maar toen ik verder las, zag ik eerder een speelse noot in hun sexuele beleving.

- slaaf??.....Goh ja omdat ze bemerkte dat hij meer aandacht schonk voor haar..... Moet je ook bedenken dat je je ook meer focust op details, door de veranderingen die je maakt als koppel op sexueel vlak, die je vroeger nooit zo zou opmerken. Ze vallen meer op omdat je zo ook gaat opzoeken. Heel waarschijnlijk hij ook wel een heel attente avond gehad hebben vroeger waar TS het dan leuk vond maar ook ergens normaal als je koppel bent en je een verwen-dagje hebt.

-ieeeeeuwww...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: iedere vrouw/man zijn pleziertje, kinky mind of setting en vooral zijn/haar voorkeur.

Voor de rest doe in godsnaam verder met wat/waar je je goed in voelt.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Jeanny
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 09 september 2015, 11:37
Locatie: dorpje in ZH

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor Jeanny » ma 06 juni 2016, 0:52

Het is niet hygiënisch nee. Elk ander materiaal dan kleding, en zelf kleding kan slecht ademend zijn, is broeiend en daardoor sterk bacterie vormend. Ruik maar eens op de plaats waar mannen/vrouwen een metalen horloge band dragen. Zo'n geur stel ik me dus voor bij zo'n kooitje. Natuurlijk kan de drager douchen. Maar het leek mij de bedoeling dat zo'n ding uren tot dagen gedragen werd. En dat zou dan dus niet gaan stinken broeien of vuil worden door na druppelen? Of door voorvocht als hij dagdroomt over sex?

Verder geef ik een mening over hoe het onderwerp mijn gedachten voed. Die mag ik gewoon hebben lijkt mij. Ondanks het niet eens zijn met To of andere bijvallers.

Veranderingen op sexueel vlak. Zou niet weten waarom ik niet gelijk of verder zou kunnen veranderen, zonder hulp van zo'n kooitje.

En waarom moet je zo'n "in godsnaam" kreet gebruiken? Voor atheïsten zinloos en leeg. Voor gelovigen kwetsend en respectloos
Daarbij vind ik je slot nogal nutteloos. Ik deed toch al waar ik me goed bij voelde? Reageren en mijn mening geven. Niet alles hoeft instemming te krijgen van iedereen tenslotte.

Geen enkele post is overigens onvriendelijk bedoeld. En boos ben ik absoluut niet

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor deco » ma 06 juni 2016, 7:47

Daar doelde ik net op dat een mening geven op veronderstellingen verkeerd kan overkomen. Nergens meld ze dat ze dat kooitje niet dagelijks wassen.....als die paar uur het onhygiënisch maken dan wil ik niet weten wat ondergoed dan is na een dag dragen.

Je mening (ongezouten of niet) is zeker welkom hier maar dan over het onderwerp en niet op de Ts en haar partner. Wat hier (te) veel gebeurd. Dat bedoelde ik ook met elke doet zijn ding.

Van die veranderingen op sexueel vlak met of zonder kooitje heb ik het nooit gehad ......wel over je ieeeuw op het gedrag van de man.

Die "in godsnaam" is een kreet die heel frequent gebruikt wordt in Vlaanderen (staat in mijn profiel) en heeft niets te maken met godsdienst.

Verder wil ik weer on-topic gaan en als je wil verder sparren hierover dan kan je het doen via pm :mrgreen:
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten