Kuisheidsgordel (MCD)

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
max2016
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 20 juni 2016, 9:17

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor max2016 » ma 20 juni 2016, 9:36

Ik heb er wel eens eentje gedragen. Het feit dat je niet kan gaf mij het de gedachten dat ik alles wel zou willen nemen toen ik door de stad liep.
:D4

Bernard-A
Berichten: 8
Lid geworden op: za 16 juli 2016, 9:18

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor Bernard-A » do 04 augustus 2016, 5:36

Hoi Saabby,

zoals jij het omschrijft voelt het bij mij ook zo.
Ik heb zelf een MCD aangeschaft om ons seksleven te spicen.
Mijn vrouw vind het echter helemaal niks, ondanks de voordelen voor haarzelf. Toch heb ik regelmatig om. Het geeft mij een soort geborgenheid; geen gelegenheid voor zelfbevrediging en klaar zijn als zij wil.

Het voelt ook als van: zij heeft de sleutel en als ik mijn best doe mag ik misschien ook een orgasme. Dus het verwennen van mijn vrouw staat hoog in het vaandel.
Spelletjes doen wij niet, maar dingen zoals (auto)deur openhouden, thee brengen, de was opvouwen, cunningulus, ontbijtje maken etc. zijn inmiddels normale dingen geworden. Ook foute opmerkingen zoals: goh, wat een leuke legging of jurk (zij: je denkt toch niet dat ik zoiets aantrek) maak ik niet meer. (maar heer tevreden; misschien mag je een orgasme hebben)

Strelen, aanraken van mijn penis en vrijen (zonder klaarkomen) zijn zeer intens geworden; soms lig ik minuten lang na te genieten als zij mijn penis streelt en er vervolgens plotseling mee ophoudt. (zo klaar, nu wil ik een kopje thee) Mijn hele lichaam is dan enorm erotisch geladen, bij vroegere seks was dat alleen rond mijn penis. Alleen met haar toestemming mag ik echt klaarkomen.

De MCD draag ik regelmatig, vooral omdat ik dat lekker vind. Zij heeft dan natuurlijk de sleutel, maar zelf geeft ze er niet zoveel om. Ze geniet wel van de benefits.
's Nachts moet hij meestal af vanwege de hygiene en omdat zij zo'n ijzeren ding tegen zich aan niet lekker vind.
Ieder in zijn eigen taal.

Inkuisheidsgordel
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 14 oktober 2016, 1:50

Re: Kuisheidsgordel (MCD)

Berichtdoor Inkuisheidsgordel » vr 14 oktober 2016, 2:21

Hey,

Toevallig liep ik tegen dit topic aan, en ik doe hierbij graag mijn inbreng.

Ik zit sinds 2 weken op slot in een zware stalen kuisheidsgordel, dus geen 'kooitje'. Alles is afgesloten en uit de gordel breken is een illusie.

In het begin was ik voor 2 maanden veroordeeld, maar daar is al snel een dik half jaar extra bijgekomen omdat ik zonder toestemming een date heb gehad. Maar dat was de straf meer dan waard.

Ik mag een vrouw niet zonder toestemming in de intieme zones aanraken of hier aangeraakt worden.

Zij is mij enorm gaan teasen en uitdagen totdat ik het niet meer kon laten haar te strelen in de verboden zones. Het is niet tot seksuele handelingen gekomen, maar wat ik ermee wil zeggen:

Zonder dat ik achter slot en grendel zat was dit nooit gebeurd. Zij die er intens van geniet mij uit te dagen door zich voor mijn neus in een sexy pakje te hijsen en mij uitnodigt de regels te overtreden die hard afgestraft worden.

Ik heb van deze kleine strelingen nog nooit zo intens genoten, evengoed van het hele spel van uitdagen en uitgedaagd worden.

In uiterste staat van opwinding zijn en geen sleuteltje in bezit hebben. Genieten van het alleen al zien van haar en die kleine, maar extreem fijne en intense aanrakingen.

Als de situatie daar was geweest had ik nog veel meer regels geschonden. En ik zou het zo opnieuw doen.

De situatie van mijn kuisheidsgordel lokt haar uitdaging uit. Zij geniet ervan mij te teasen in deze situatie, en ik geniet evenveel van uitgedaagd worden. Ook al wordt dit afgestraft, wat verboden is is het lekkerst en dat is echt zo.

Die kleine onschuldige intimiteit is heerlijk. Mijn lichaam is door de extreme opwinding zo vreselijk gevoelig op elk plekje, de kleinste streling heeft dan een enorm grote impact....

En ja, natuurlijk word ik ook wel eens gek als ik stilletjes alleen ben. Dat is de grote prijs die ik ervoor betaal. Maar als ik dan denk aan wat ik heb meegemaakt en nog mee zal gaan maken geeft me dat de kracht om het vol te houden.

Alleen hoe vaker ik eraan toegeef, hoe moeilijker het wordt om dit te stoppen voor een steeds langere periode. Maar dat maakt de verleiding juist weer zo onweerstaanbaar. :)


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten