word ik een cuckold?

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » wo 06 januari 2016, 14:49

De discussie over vernedering kan ik niet niet goed volgen. Ik bedoelde in ieder geval te zeggen dat ik niet houd van vernedering en dat mijn vrouw niet de behoefte heeft mij te vernederen. Over cuckold lees je nogal eens dat vernedering daar onderdeel van uitmaakt. Bij ons in ieder geval niet.

Mijn vrouw heeft een minnaar gevonden op wie ze gesteld is en die ze aantrekkelijk vindt. Ze geniet van de sex met hem en met mij en ze geniet er van door twee mannen bemind te worden. Ik had nooit gedacht dat ik het spannend en opwindend te vinden dat mijn vrouw met een ander neukt; maar ik heb bij mezelf ontdekt dat het mij enorm opwind. Ik gun haar graag dit plezier. Als ze met haar minnaar een avond in bed ligt ervaar ik wel een mix van emoties.

Marc501
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 11 december 2015, 15:42

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Marc501 » wo 06 januari 2016, 23:00

Beste Jacob. Cuckold's zijn naar mijn mening en aanvoelen mannen die er op kicken dat hun vrouw neukt met een andere man terwijl ze er van op de hoogte zijn en/of het "spektakel" bijwonen. De "pijn" die de bedrogen echtgenoot daarbij ervaart windt hem op en daardoor kan hij zich nadien beter bevredigen. Bij voorkeur met de "bedriegster" die de smarten deelt.
Zijn hunkering naar haar wordt groter en extra gestimuleerd.
De vernedering voor zijn onderdanigheid, (slaafsheid) die finaal leidt tot zijn genot, wordt intenser.
De liefde groeit.

Als je vrouw het steeds met dezelfde partner doet dan verdwijnt (naar mijn aanvoelen althans) de opwinding.
Mijn vrouw doet het met mijn toestemming en voor mijn ogen (zonder enige dwang) geregeld met anderen. In parenclubs en met meerdere mannen. Dit zorgt voor afwisseling, opwinding, geveinsde jaloezie en ultiem genot.
Zij geniet op haar manier van haar beleving, ik hou van de seksuele opwinding, de sfeer en de vernedering die ik door onze daad onderga. Iedereen tevreden.
Die opwinding hebben wij nodig.
Wat grappig is en blijft - is de verbazing bij de "uitverkorenen" die mijn vrouw mogen neuken!
Marc

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Flippo » do 07 januari 2016, 20:48

Wil je meer hierover lezen, klik dan in het Forumoverzicht naar de draad "* cuckold oftewel ik wil dat mijn vrouw vreemd gaat" en lees dan met name de bijdragen van vriend "subhub". Beter beschreven heb ik het niet gelezen.

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Benno » vr 08 januari 2016, 20:10

Wat ook de motivatie van de cuckold moge wezen: eenzijdig open relaties winnen aan populariteit, en als je weet hoeveel huwelijken er wegens vreemdgaan al op de klippen gelopen zijn, dan kun je het loskoppelen van seksuele trouw en echtelijke liefde moeilijk anders dan als een gunstige evolutie beschouwen.
Jammer is wel dat de hoofdrolspeelsters, de (aspirant)vrouwen van cuckolds, hun mening en gevoelens vooralsnog niet kwijt willen.

Gebruikersavatar
Foxy_lady
Berichten: 108
Lid geworden op: za 05 september 2015, 14:16

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Foxy_lady » vr 08 januari 2016, 21:26

Hi Benno,

Misschien is het per definitie niet zo dat de "hoofdpersonen" hun ervaringen, maar dat dit of topic is, volgens mij draait dit onderwerp daar niet om...

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » zo 10 januari 2016, 16:21

Interessante discussies ontstaan in mijn topic.
Wat betreft de cuckold denk ik dat iedere cuckold het op zijn eigen manier beleeft. De een vindt de opwinding in meer of mindere mate van vernedering of onderdanig zijn, voor de ander kan de opwinding zijn louter het feit dat zijn vrouw met een ander neukt. Ik heb de laatste tijd veel ervaringen van andere mannen gelezen en zie wel dat onderdanigheid aan de vrouw wel vaak een belangrijke rol speelt.

Mijn vrouw las dit topic en was geintrigeerd door de vraag van Benno naar de motivatie van vrouwen. Ze vertelde mij ( ik mag dat hier van haar vertellen) dat haar motivatie is dat zij de spanning en de sensatie om met een andere man seks te hebben heerlijk vindt. En dat zij zich door de aandacht van meer mannen vrouwelijk, aantrekkelijk en sexy voelt. Voor haar is het belangrijk dat zij de ander aantrekkelijk vindt en prettig om mee om te gaan. Het windt haar op om afspraken te maken en om mij te vertellen wat ze met haar minnaar heeft gedaan.
Onlangs is ze bij haar minnaar blijven slapen. Voor mij was dat bijzonder heftig. Voor mijn vrouw gaf de intimiteit die dat gaf een extra dimensie.

Laars
Berichten: 1739
Lid geworden op: za 03 april 2010, 15:49
Locatie: Noorden

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Laars » zo 10 januari 2016, 17:11

Ja iedereen op zijn wijze en fuck de hokjes :D
Ik vind het meer dan leuk en prettig om de leiding te nemen ( niet altijd!) maar ik weet dat als hij daar van kan genieten ik daar ook zeer van geniet. Als je het in verkeerd gezelschap vertelt knallen ze je ongevraagd in de bdsm-hoek, waarom? Ik snap niet dat veel verhalen ontaarden in welk hokje wat past. Wat doet dat ertoe?
Genieten van het genieten, liefst klein en subtiel, vind ik geweldig.. :)

Laars, ontdekt
Onze eerste kus was in de schuur, hij miste mijn mond en raakte de muur.

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » vr 15 januari 2016, 16:01

Onlangs is mijn vrouw na een avond met veel sex bij haar minnaar blijven slapen. Het was al heftig dat ze een avond met hem in bed lag, maar blijven slapen is nog een paar graden heftiger. 's nachts werd ik regelmatig wakker me voorstellend hoe ze met elkaar in bed lagen. Mijn vrouw heeft er van genoten; na de sex blijven slapen maakt het zeer intiem. Ze heeft me alle details verteld o.a. dat ze 's nachts wakker werd omdat hij tegen haar aan kwam liggen en ze vervolgens nog een keer geneukt hebben.
Haar verhalen terwijl ik haar verwende waren voor mij erg erotisch en opwindend.
Het is me wel duidelijk dat als je hier aan begint er niet echt een weg meer terug is. Dat zou ik overigens nu ook niet willen. Kortom het is nog steeds erg spannend bij ons.

Gebruikersavatar
Foxy_lady
Berichten: 108
Lid geworden op: za 05 september 2015, 14:16

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Foxy_lady » vr 15 januari 2016, 19:12

Beste Jacob,

Ben je niet bang dat je vrouw gevoelens voor haar minnaar ontwikkelt, als ze 's nachts bij hem blijft slapen?

In elk geval fijn dat het spannend is, dat jullie er beiden van genieten!

Groet,

Foxy Lady

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » za 16 januari 2016, 14:38

Beste Jacob,

Ben je niet bang dat je vrouw gevoelens voor haar minnaar ontwikkelt, als ze 's nachts bij hem blijft slapen?

In elk geval fijn dat het spannend is, dat jullie er beiden van genieten!

Groet,

Foxy Lady
Beste Foxy Lady,
Ja, ik maak me daar wel eens zorgen over. Blijven slapen is zo intiem. Ik heb daarover met mijn vrouw gesproken en ze begrijpt mijn zorg. Overnachten zal een uitzondering blijven. Maar met of zonder overnachten is ook de kans aanwezig dat ze gevoelens voor hem ontwikkelt.
We genieten er vooralsnog samen van en vinden deze avonturen beiden spannend en het heeft ons dichter bij elkaar gebracht.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor deco » za 16 januari 2016, 19:06

Ga vooral op je gevoel af. Stel op tijd de vragen die je hebt en heb nooit aannames of veronderstellingen dat.....
Geniet voor de rest.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Marc501
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 11 december 2015, 15:42

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Marc501 » wo 27 januari 2016, 19:55

Beste Jacob.
Je vrouw laten overnachten bij haar "lover" is idd een risico. Ook al ben je op de hoogte. Samen ontwaken, blij zijn, ontbijten, .... schept hoogst waarschijnlijk een band tussen twee mensen. Ik zou het minder goed aanvaarden indien mijn vrouw dit zou voorstellen.
Liefst gaan wij samen na ons bezoek aan de parenclubs samen naar huis om verder te genieten van onze ervaringen.
Ik laat haar vertellen over haar ervaringen en haar vreugde over haar belevenissen maken me gelukkig.
De intimiteit na onze exploten neemt niemand ons af. Het scherpt onze liefde aan.
Succes gewenst.
Marc

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Flippo » vr 03 februari 2017, 22:55

Waar ik heel nieuwsgierig naar ben, is hoe dit verder is gegaan. Jacob, kom je hier nog wel eens? Hoe is het afgelopen met jou en je vrouw? Is je vrouw nog bij je? Laat het ons weten!

Groet,
Flippo

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » ma 13 maart 2017, 13:53

Ik ben weer eens terug op dit forum. Naar aanleiding van jouw vraag: het is voor ons nog niet afgelopen. Mijn vrouw gaat nog steeds regelmatig naar haar minnaar en af en toe ligt ze met een andere lover in bed. Ze vindt het heerlijk bemind te worden. Ze vindt het telkens weer spannend en opwindend en geniet van de seks.
Voor mij is het nog steeds intens. telkens als ze de deur uitgaat om te gaan neuken met een ander heb ik weer hartkloppingen en voel ik weer die gemengde emoties van jaloezie en ongelooflijke opwinding. Een avond alleen thuis zijn en me realiseren dat ze met een ander in bed ligt is heftig en opwindend.

De relatie van mijn vrouw en mij is goed en eigenlijk alleen maar beter geworden. We spreken meer dan vroeger over onze gevoelens en over onze geile fantasie.
Mijn vrouw heeft laatst nog gezegd ‘ het lijkt wel of ik aan het inhalen ben wat ik vroeger heb gemist’. Ze houdt er van te experimenteren. Een tijd geleden heb ik op haar aandringen een kuisheidskooi gekocht. Daar hebben we mee gespeeld. Erotisch!. Nu net zo vaak meer.

Onlangs heeft ze ‘devotional sex’ ontdekt. Hel kort samengevat komt het er op neer dat de vrouw de leiding heeft over het sexleven en dat het primair gaat om haar genot. Of, wanneer en hoe de man mag klaar komen bepaalt de vrouw. Ik moet haar regelmatig verwennen en moet dan maar afwachten of er voor mij ook iets inzit. Het komt voor dat ze na een orgasme zegt ‘zo, nu gaan we slapen’ . Het gevolg is dat ik langdurig opgewonden ben. Het is een opwindend spel.

Rikkies1968
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 01 december 2014, 12:14

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Rikkies1968 » vr 17 maart 2017, 7:23

Hallo Jacob,
Ik geniet van het lezen van je verhalen en wilde dit ook in mijn afgelopen huwelijk, Zij vond het een heerlijk idee, maar wilde het niet echt. Ik kan me wel voorstellen dat het een opluchting is als er verschillende mannen zijn, dan is het meer de opwinding dan de liefde. Ik wilde ook graag dat mijn vrouw dan zou toegeven dat die mannen haar beter bevredigen dan ik, niet om mij te vernederen maar om zeker te weten dat ze volop genoot. Herkenbaar?


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten