word ik een cuckold?

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Benno » zo 06 december 2015, 20:12

Omdat ik door een medisch probleem geen echt harde erectie meer kan krijgen is penetratie niet meer mogelijk. Daarom tegen het meisje gezegd:

Als je het met een ander wil doen mag dat
Als je van me af gaat schiet ik je dood

Toen moest ze lachen.

Mis ik nu iets? :shock:
In het verkeerde topic geplaatst Flippo? :D6

Wat heeft dit met het verhaal van de TS te maken?
Bij impotentie kan cuckolding een preventieve maatregel zijn om vreemdgaan te vermijden. Zo erg off topic is dit dus niet.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor deco » ma 07 december 2015, 7:39

Ik reageerde zo omdat bij cuckolding ik dacht:

Dat de man het erotiserend vond dat zijn vrouw met een andere man sex had terwijl hij ervan weerhouden werd.
Dus als je al geen sex hebt of kan hebben met je vrouw/vriendin kan je wat Flippo stelt niet cuckolding noemen.
Nog minder als hij de keuze laat tussen weggaan= iets aandoen en elders sex vinden= samen blijven.

Als hij zijn posting nu eens meer verduidelijkt voor de mensen die zijn situatie niet kennen, zou dat veel duidelijkheid brengen en misvattingen vermijden.
my 2 cents
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » ma 07 december 2015, 11:36

Komende woensdagavond hebben mijn vrouw en haar vriend M een date! Ze gaan eerst eten en ze hebben een hotelkamer geboekt. Toen mijn vrouw het me kwam vertellen glinsterden haar ogen; ze heeft er zin in, ze is erg opgewonden en verlangt naar hem. Ik ben blij voor haar. Ik hoop dat het goed gaat en dat ze niet teleurgesteld wordt; ze hebben elkaar al een paar keer ontmoet, uitvoerig gesproken en gezoend en elkaars opwinding kunnen voelen, dus het zal in bed waarschijnlijk wel klikken tussen hen.

Nadat ik mijn toestemming had gegeven veranderde de aard van onze gesprekken. Het werd meer samen bespreken hoe het zou gaan en genieten van de opwinding die we beiden voelen. Mijn gevoelens zijn tegenstrijdig: ik ben jaloers dat een andere man bezit van haar neemt, of beter gezegd haar tot zijn minnares gaat maken, en tegelijkertijd wil ik dat het gebeurt en windt me dat ontzettend op.

In bed gisteravond vroeg ze me haar te likken; ik heb dat heerlijk gedaan tot ze klaar kwam. Daarna heeft ze mij afgetrokken. Ze wil de komende dagen niet neuken; daar heb ik vrede mee.
De titel van dit topic zal ik moeten aanpassen: ik sta nu aan het begin van een cuckold relatie zoals zij graag wilde. En nu we eenmaal zover zijn wil ik er van genieten ook.

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » di 08 december 2015, 16:41

Ik zit achter mijn bureau, probeer te werken maar kan mijn gedachten er niet bij houden. Ik dwaal steeds af en denk er aan dat ze morgenavond naar haar vriend M gaat en hoe dat zal zijn. Ik stel me al voor hoe het zal zijn als ik alleen thuis ben wetend dat ze met haar vriend is. De spanning bouwt zich flink op bij mij. Ik ben onrustig en zit bijna te trillen op mijn stoel, maar voel ook een soort van vreemde opwinding.
Mijn vrouw is gaan shoppen; ik verwacht dat ze iets moois zal kopen om morgen aan te trekken.

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » wo 09 december 2015, 17:56

Mijn vrouw is onderweg naar haar date. Ze ziet er geweldig sexy uit in haar nieuwe jurk met een mooi decolleté. We hebben elkaar omhelst en gekust. Ze liet weten dat ze zich sexy voelt en opgewonden is en zin heeft in deze ontmoeting. We voelden ons allebei gespannen. Voor mij is het nu afwachten tot ik een bericht van haar krijg. Vreemd hoor.

Gisteravond hebben we nog uitgebreid gesproken over dit avontuur dat we zijn aangegaan. Ik heb mijn vrouw verzekerd dat ik het haar graag gun ook al ben ik ook wel jaloers; en dat ik daarnaast ook opgewonden ben. Ze voelt zich door de aandacht van mij en van haar vriend erg aantrekkelijk. En zei ze: onze seks is stukken spannender en lekkerder geworden en ik hou van je.

Pharos
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 10 augustus 2012, 9:56

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Pharos » wo 09 december 2015, 17:57

Het is bijna woensdagavond... en jouw spanning zal alleen maar gestegen zijn. Uit ervaring weet ik dat je straks anders naar je vrouw zult kijken als je de voorgaande tijd hebt gedaan, ze is mooier, sensueler en vooral begerenswaardiger (huh...raar woord..). Ik zou haar ook de complimenten geven die in je hoofd opborrelen.
Tegen mijn vrouw heb ik gezegd dat ik haar een stoer wijf vond toen ze onze auto uitstapte en ondanks haar eigen zenuwen toch kordaat de lobby van het hotel binnenliep. Dat vond ze een fantastisch compliment en gaf haar een boost vertelde ze me later.

Laat tussendoor vanavond nog wat van je "Ik voel me.." horen Jacob.
Ik ben benieuwd hoe je het hele gebeuren 'handelt'.

Good luck, mate!

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Stel40 » wo 09 december 2015, 18:37

Veel plezier vanavond, en we zijn benieuwd naar de afloop.

Man van stel

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » wo 09 december 2015, 21:20

kreeg net een bericht van haar: lekker gegeten, gaan nu naar onze kamer, ben opgewonden. Oef, ik ben meteen ontzettend geil. Bericht terug: geniet er van, ik ben trots op je en hou van je.
Nu lange avond wachten. Ik voel me vreemd opgewonden. Wil haar weer in mijn armen sluiten

Pharos
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 10 augustus 2012, 9:56

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Pharos » wo 09 december 2015, 22:13

Voel je je een stuiterbal?

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » do 10 december 2015, 11:28

Wat een spannende en heerlijke nacht was dit.
Nadat mijn vrouw me had laten weten dat ze met M naar hun kamer gingen, was ik onrustig, maar ook opgewonden en kon me niet concentreren op wat dan ook. Er gingen allerlei beelden door mijn hoofd.

Tegen middernacht kreeg ik eindelijk een sms: ga nog even douchen en kom dan naar huis.
Ik: was het OK?
Zij: ja, heerlijk.
Ik: hebben jullie geneukt?
Zij: ja, super en ik wil je kussen. Tot straks.

Toen ze thuis kwam hebben we elkaar omhelst en gekust. Ze zei: dank je dat je me dit hebt laten doen; ik voel me geweldig en 10 jaar jonger.
Ik heb mijn vrouw meteen meegenomen naar onze slaapkamer; we hebben elkaar uitgekleed en ze kwam in bed in mijn armen liggen. Ik streelde haar en ging met mijn hand naar haar lieve kutje; ze was zo nat. Zij pakte mijn penis en begon te vertellen: dat ze beiden tijdens het eten al erg geil waren; dat ze het nagerecht hebben overgeslagen en snel naar de kamer zijn gegaan, dat hij haar kuste en haar heeft uitgekleed, dat hij er zonder kleren ook lekker uitzag, dat hij haar mee naar bed nam en haar eerst heeft verwend met zijn mond.
Ze zei: toen hij in me kwam was dat zo’n intens gevoel. Hij was lief voor me en attent en liet me zalig klaar komen. Hij hield het lang vol en daardoor bleef dat heerlijke gevoel. Toen hij in me klaar kwam was dat zo’n heftig gevoel voor mij. Voor een vrouw is het iets bijzonders als een man in haar wil klaar komen.
Ze hebben een tijdje liggen uitrusten en praten. Mijn vrouw heeft hem gepijpt zodat hij weer een flinke rectie kreeg en hebben toen nog een keer geneukt, deze keer in haar favoriete standje, zij bovenop hem.

Ik werd zo geil van haar verhaal. Mijn vrouw werd ook steeds meer opgewonden terwijl ik haar vingerde. Toen zei ze: lieverd, ik wil dat je in me komt en me neukt en me weer tot jouw vrouw maakt. Ik heb haar geneukt en het idee dat kort daarvoor een andere man haar had geneukt was onbeschrijfelijk. We kwamen samen lekker klaar en zijn uitgeput in slaap gevallen. Vanmorgen werd ik wakker door haar kus. Ik heb haar weer fijn vastgepakt. Ik hoef je niet te vertellen wat er toen gebeurde.

We zijn een spannend avontuur aangegaan. Aanvankelijk was ik geschrokken door haar wensen. Door veel te praten wende ik aan het idee haar te gaan delen met een andere man en werd ik steeds meer opgewonden daardoor en begon het leuk spannend te vinden, maar was ook wel angstig dat het fout zou kunnen aflopen.
Op dit moment ben ik gerust dat ons huwelijk stevig genoeg is hiervoor en ben ik dankbaar dat ons huwelijk er op vooruit lijkt te gaan en dat onze seks een stuk beter en spannender is geworden.

Morgen stappen we in de trein voor een weekendje weg. Romantisch hotel, shoppen, kerstmarkt bezoeken, theater, lekker eten en genieten op een verwarmd terras. We hebben alle tijd samen om na te praten en onze ervaringen nogmaals te delen.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Anwen » do 10 december 2015, 11:39

Mooi om te lezen :)
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Pharos
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 10 augustus 2012, 9:56

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Pharos » do 10 december 2015, 12:28

Fijn dat het voor jullie beiden zo goed heeft uitgepakt! Geniet van jullie weekendje

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor stoeipoes » do 10 december 2015, 12:30

Wat mooi om te lezen zeg , lekker genieten van elkaar en wat de toekomst gaat brengen, en bedankt voor het delen van je verhaal.
Gr van ons.

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor grizzly » vr 11 december 2015, 1:09

Ik ben benieuwd naar de gevoelens van mannen die net als ik nu, weten of wisten dat hun vrouw met een andere man seks zou gaan hebben. Ik ben al de hele dag onrustig en nerveus, en voel toch ook een soort opwinding.Wat is jouw ervaring?
Jacob
Ik wist ook dat mijn vrouw het met een andere man ging doen. Het grote verschil met jou, Jacob, is dat wij er van te voren al halve nachten aan besteed hadden met erover te praten. Wat het voor mij ook makkelijker maakte is dat ik zelf allang het gevoel had dat ik een open relatie aan zou kunnen. Wat ook gebleken is dat ik weinig tot geen jaloerse gevoelens heb/had.
De eerste keer dat het gebeurde was ze naar haar date toe en was ik alleen thuis met onze kinderen. Uiteraard was ik er wel met mijn gedachten bij, maar hoopte alleen heel erg dat ze het naar hun zin zouden hebben. En dat was het geval bleek later :D.
Overigens heb ik er indirect een zeer goede vriendin aan overgehouden... :).

groeten van
Grizzly

edit typfout
Laatst gewijzigd door grizzly op vr 11 december 2015, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Marc501
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 11 december 2015, 15:42

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Marc501 » vr 11 december 2015, 15:55

Beste. Ik ben 60, mijn echtgenote 52. We zijn een harmonieus koppel. Liefde is onze topprioriteit. Seks is op de tweede plaats gekomen. Ik heb hetzelfde meegemaakt als Jacob en gun hem alle plezier.
Groeten


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten