word ik een cuckold?

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » do 03 december 2015, 17:26

Ik ben nogal in verwarring. Daarom schrijf ik het hier maar eens.

Onlangs zaten mijn vrouw en ik ‘s avonds gezellig op de bank met een glas wijn te praten. Opeens zei ze tegen me dat ze erg veel van me houdt en meteen er na vertelde ze me dat ze een man had ontmoet waarmee ze een paar keer had geluncht en wandelingen had gemaakt. En ook dat ze zich tot hem aangetrokken voelt. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Ze vertelde me dat ze het heerlijk vond dat een man haar aantrekkelijk vindt en dat ze zich dan op en top vrouw voelt. Ze vertelde me dat ze niet met die man naar bed was geweest, maar dat ze wel heftig hebben gezoend.
Over ons zelf: mijn vrouw en ik zijn begin 60, hebben een comfortabel leven en doen veel samen. Ik werk met plezier als zzp’r, mijn vrouw werkt weinig meer. Mijn vrouw ziet er goed en aantrekkelijk uit, ze kleedt zich vrouwelijk en je zou het haar niet geven dat ze al de 60 is gepasseerd. Ik ben dol op haar en vind haar sexy. Ons sexleven is niet meer zo gepassioneerd na veel jaren huwelijk; we vrijen zo eens in de week of om de 2 weken.
Die avond hebben wee nog lang doorgepraat en toen we in bed lagen waren we beiden erg opgewonden en hebben heerlijke seks gehad; veel heftiger dan de laatste tijd. Op een gegeven moment riep ze ‘neuk me’; dat had ze nog nooit gedaan. Ze had een heftig orgasme net als ik. Na het vrijen lagen we nog een tijd elkaar te strelen en praten we nog wat. Ze vertelde me dat ze op internet had rond gekeken en had gelezen over cuckold en hotwife, nieuwe begrippen voor mij. Ik zat met gemengde gevoelens: jaloers, angstig, onzeker maar gek genoeg ook een enorme opwinding. Dat laatste merkte mijn vrouw ook.

Ik weet dat ze vandaag weer een lunchafspraak heeft met de man. Ik zal daar vanavond wel over horen denk ik.
Waar dit heen gaat? ik weet het niet. Ik ben vandaag ook maar eens op internet gaan rondkijken; echt rustig word ik daar niet van.
IK durf dit niet met een vriend te bespreken; daarom schrijf ik het maar eens van mij af en maak anderen op deze site deelgenoot van mijn gedachten.

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Nelly » do 03 december 2015, 18:19

Mij lijkt de juiste volgorde in een relatie:
1. Iemand wil wat
2. Die gaat overleggen
3. De ander kan het handelen / geeft een akkoord
4. En dan gebeurt er pas wat.

Als iemand je voor allerlei feiten plaatst en je dan zover probeert te krijgen dat je je aanpast is dat, volgens mij, minimaal manipulatie. Maar het zou ook dreigen of dwingen kunnen zijn.

Lijkt me in de basis niet ok, dus zou ik ook helemaal niet goed vinden. Dwz. dat communiceren naar je vrouw & als dat niet lukt er een expert op het gebied van eerlijke communicatie bij inhuren.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Mannekijn » do 03 december 2015, 20:18

Die gemengde gevoelens geeft me wel te denken.
Mijn stelling is altijd: bij twijfel niet inhalen.
Jalouzie is een raar monster, het kan plotseling de kop opsteken.
En verliefdheid is nog wreder. :(

Ik zou alsnog hele strikte afspraken maken, mochten jullie wel het avontuur ingaan.
Wat te doen als er liefde of jalouzie in het spel komt.

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » vr 04 december 2015, 11:59

Bedankt voor jullie reacties en advies. Enig weerwoord helpt om mijn gedachten te ordenen.
Gisteravond hebben mijn vrouw en ik lang gesproken over wat zij zou willen en haar gevoelens en over mijn gevoel daarbij.
Mijn vrouw is altijd erg zelfstandig geweest en haar eigen meningen gevormd en dat waardeer ik in haar. Het is me wel duidelijk geworden dat ze nog graag eens het avontuur wil beleven; het is niet zozeer dat ze met mij niet gelukkig is. Ze geniet er van dat een man haar het hof maakt en laat blijken dat hij seks met haar wil. Ze kickt daarop en voelt zich weer erg vrouwelijk en sexy. Ze heeft me ervan overtuigd dat seks met een ander niet betekent dat ze van mij niet meer zou houden en dat er ook geen verliefdheid in het spel is.
Ik heb haar verteld dat het voor mij wel een heftige confrontatie is en dat we er uitgebreid over moeten praten. Ze begrijpt dat ik bang ben dat ze verliefd zou kunnen worden en dat onze relatie daar onder zou kunnen lijden.

Ik weet van mij zelf dat ik mijn vrouw niet kwijt wil en dat ik haar veel gun. En ook dat ik geneigd ben daarom toegeeflijk te zijn. Maar of ik nu ook wil toegeven weet ik nog niet.
Het goede uit dit alles is dat onze seks er alleen maar beter op is geworden. Het is spannend zo over seks te praten en over onze fantasieen. We waren beiden na een lange avond praten erg opgewonden en konden in bed niet van elkaar afblijven, hebben elkaar heerlijk verwend en genoten van de seks.
Ik sta wel te kijken van mezelf. Ik had nooit gedacht dat ik toch ook opgewonden zou kunen raken van de gedachte dat mijn vrouw met een ander zou neuken. Maar of dat alleen de fantasie is?
We zullen nog wel veel praten. Hoe het verder gaat?

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Mannekijn » vr 04 december 2015, 12:11

Die ene laatste zin "of dat alleen fantasie is" is de belangrijkste.
Kun je alleen achter komen door het 1x te laten gebeuren, met het risico op stukgaan.

Draai de vraag naar haar eens om. Zou zij het leuk vinden als jij ook een andere vrouw neukt?

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Benno » vr 04 december 2015, 12:20

Uit de manier waarop je over je vrouw schrijft en uit haar eerlijkheid blijken jullie een goede, liefdevolle relatie te hebben. Haar verlangen heeft dus niets te maken met ontevredenheid over haar partner, zoals zo vaak door vreemdgaande vrouwen als reden of excuus wordt aangehaald.
Wat dit betreft zou je met weinig of geen gevaar voor je relatie cuckold kunnen worden - vele malen beter en veiliger dan in het geval van zoveel mannen die tegen hun wil en/of buiten hun weten om in die situatie terecht komen.
Is het trouwens niet verbazend dat voor de man van een vrouw die buiten de lijntjes kleurt, een specifieke term is bedacht - maar niet voor de vrouw van een ontrouwe man?

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » vr 04 december 2015, 18:10

Die ene laatste zin "of dat alleen fantasie is" is de belangrijkste.
Kun je alleen achter komen door het 1x te laten gebeuren, met het risico op stukgaan.

Draai de vraag naar haar eens om. Zou zij het leuk vinden als jij ook een andere vrouw neukt?
Hi
Als je zo zegt dat ik er achter komt door het een keer te laten gebeuren komt het wel dichtbij. We hebben het er helemaal niet over gehad dat ik een andere vrouw zou neuken; het ging eigenlijk alleen over haar wens een met andere man seks te beleven.

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » vr 04 december 2015, 18:15

Uit de manier waarop je over je vrouw schrijft en uit haar eerlijkheid blijken jullie een goede, liefdevolle relatie te hebben. Haar verlangen heeft dus niets te maken met ontevredenheid over haar partner, zoals zo vaak door vreemdgaande vrouwen als reden of excuus wordt aangehaald.
Wat dit betreft zou je met weinig of geen gevaar voor je relatie cuckold kunnen worden - vele malen beter en veiliger dan in het geval van zoveel mannen die tegen hun wil en/of buiten hun weten om in die situatie terecht komen.
Is het trouwens niet verbazend dat voor de man van een vrouw die buiten de lijntjes kleurt, een specifieke term is bedacht - maar niet voor de vrouw van een ontrouwe man?
Je hebt gelijk dat het verlangen van mijn vrouw niets te maken heeft met onvrede over onze relatie en over de seks samen. Ik denk dat we ook een stevige relatie hebben en dat moet nu blijken. Vanmiddag is mijn vrouw gaan shoppen en kwam ze terug met een sexy lingerie setje. Ik zal straks we een show krijgen hoop ik. maar ik heb nog niet van haar gehoord of ze een bepaalde reden had om dat setje te kopen. Het zal haar zeker goed staan.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor droomvlinder » vr 04 december 2015, 19:40

Fijne postings Jacob, good luck !
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

Ladine
Berichten: 2
Lid geworden op: za 05 december 2015, 12:42
Locatie: Eindhoven

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Ladine » za 05 december 2015, 15:17

Ik krijg de indruk Jacob dat je het toch wel beetje spannend vind hoe alles verloopt. En heb je terecht de vraag waar dit zal eindigen. Maar ik zou als het mezelf zou overkomen eens vragen aan haar om hem eens voor te stellen aan je. Dan heeft deze mister X ook een gezicht voor je.

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » za 05 december 2015, 17:39

Gisteravond hadden we een feestje bij vrienden. Ik was dat helemaal vergeten. Het was een vrolijke en gezellige avond en we hebben zelfs nog fijn kunnen dansen. Mijn vrouw zag er verrukkelijk uit in har prachtige jurk. Na terugkeer meteen naar bed; we zijn meteen in slaap gevallen. Heerlijke ontspanning.

Het is nu twee weken geleden dat mijn vrouw haar bom liet afgaan. Het was een heftige tijd met alle gesprekken en emoties. Het is prettig dat ik in dit forum mijn verhaal kwijt kan; het wordt voor mij ook een soort van dagboek. Ik voel dat een beslissing niet meer ver weg is. We gaan vanavond eerst eens samen uit eten en dan zullen we er zeker nadien nog over spreken.
@Ladine: ik vind het zeker ook wel spannend en de spanning bouwt verder op bij mij. Mr x heeft voor mij inderdaad geen gezicht, maar ik weet niet of ik hem wel zou willen ontmoeten.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Flippo » za 05 december 2015, 21:40

Omdat ik door een medisch probleem geen echt harde erectie meer kan krijgen is penetratie niet meer mogelijk. Daarom tegen het meisje gezegd:

Als je het met een ander wil doen mag dat
Als je van me af gaat schiet ik je dood

Toen moest ze lachen.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor deco » za 05 december 2015, 22:48

Omdat ik door een medisch probleem geen echt harde erectie meer kan krijgen is penetratie niet meer mogelijk. Daarom tegen het meisje gezegd:

Als je het met een ander wil doen mag dat
Als je van me af gaat schiet ik je dood

Toen moest ze lachen.

Mis ik nu iets? :shock:
In het verkeerde topic geplaatst Flippo? :D6

Wat heeft dit met het verhaal van de TS te maken?
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » zo 06 december 2015, 13:29

Ik heb ingestemd met de wensen van mijn vrouw. Ze was naast me gaan zitten en zei ongeveer het volgende: ik hou ontzettend veel van je, maar ik wil graag nog eens ervaren hoe het is met een andere man en nu heb ik M ontmoet. Ik vertrouw hem en ik voel me tot hem aangetrokken en ik wil met hem dat avontuur aangaan, maar ik zou graag willen dat je daar mee instemt en dat je me dat gunt. Mijn hart ging als een gek tekeer. Ik zei iets als: ja, dat is goed. Veel meer kon ik niet uitbrengen. Daarmee heb ik er mee ingestemd dat mijn vrouw met een andere man gaat neuken.

We hebben kort nog wat verder gepraat over hoe en wat en grenzen. Ik merkte dat het een groot verschil maakt om te praten over een theoretische mogelijkheid of over een iets wat een realiteit gaat worden. Na al de gesprekken van de afgelopen tijd viel er niet zo veel meer te zeggen. We zijn vrij snel naar bed gegaan. Mijn vrouw kwam tegen me aan liggen en merkte dat ik opgewonden was, kuste me en zei tegen me: je vindt het ook wel spannend merk ik. Ze kwam snel bovenop me liggen en we hebben heerlijk gevreeen.

De afgelopen dagen had ik al gemerkt dat er regelmatig sms berichten werden uitgewisseld en vanochtend hoorde ik de piep van haar Iphone al weer. (Ze moest maar een discreter geluid installeren). Ik verwacht dat ze vrij snel een afspraak gaan maken. Ik ben nerveus en ben benieuwd hoe het verder gaat. We hebben een nieuwe dimensie aan ons huwelijk toegevoegd.

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » zo 06 december 2015, 18:54

Ik ben benieuwd naar de gevoelens van mannen die net als ik nu, weten of wisten dat hun vrouw met een andere man seks zou gaan hebben. Ik ben al de hele dag onrustig en nerveus, en voel toch ook een soort opwinding.Wat is jouw ervaring?
Jacob


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten