word ik een cuckold?

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » do 03 december 2015, 17:26

Ik ben nogal in verwarring. Daarom schrijf ik het hier maar eens.

Onlangs zaten mijn vrouw en ik ‘s avonds gezellig op de bank met een glas wijn te praten. Opeens zei ze tegen me dat ze erg veel van me houdt en meteen er na vertelde ze me dat ze een man had ontmoet waarmee ze een paar keer had geluncht en wandelingen had gemaakt. En ook dat ze zich tot hem aangetrokken voelt. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Ze vertelde me dat ze het heerlijk vond dat een man haar aantrekkelijk vindt en dat ze zich dan op en top vrouw voelt. Ze vertelde me dat ze niet met die man naar bed was geweest, maar dat ze wel heftig hebben gezoend.
Over ons zelf: mijn vrouw en ik zijn begin 60, hebben een comfortabel leven en doen veel samen. Ik werk met plezier als zzp’r, mijn vrouw werkt weinig meer. Mijn vrouw ziet er goed en aantrekkelijk uit, ze kleedt zich vrouwelijk en je zou het haar niet geven dat ze al de 60 is gepasseerd. Ik ben dol op haar en vind haar sexy. Ons sexleven is niet meer zo gepassioneerd na veel jaren huwelijk; we vrijen zo eens in de week of om de 2 weken.
Die avond hebben wee nog lang doorgepraat en toen we in bed lagen waren we beiden erg opgewonden en hebben heerlijke seks gehad; veel heftiger dan de laatste tijd. Op een gegeven moment riep ze ‘neuk me’; dat had ze nog nooit gedaan. Ze had een heftig orgasme net als ik. Na het vrijen lagen we nog een tijd elkaar te strelen en praten we nog wat. Ze vertelde me dat ze op internet had rond gekeken en had gelezen over cuckold en hotwife, nieuwe begrippen voor mij. Ik zat met gemengde gevoelens: jaloers, angstig, onzeker maar gek genoeg ook een enorme opwinding. Dat laatste merkte mijn vrouw ook.