word ik een cuckold?

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Marc501
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 11 december 2015, 15:42

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Marc501 » vr 11 december 2015, 17:38

aanvulling op mijn vorig bericht...er werd onverwacht aangebeld.

Beste Jacob. Ik ben ongeveer in uw situatie geraakt. Ik heb een mooie vrouw die nagestaard wordt door andere mannen.
Ik ben zelden jaloers en sta toe dat mijn jongere vrouw zich mooi maakt. Ons seksleven staat (of stond) op een laag pitje.
Om dit wat "bij te sturen" bezochten we met wederzijdse instemming parenclubs. Wij kijken graag naar andere mensen en laten ons bekijken als we daar vrijen. Dit wind ons op. Ook bijna of volledig naakt rondlopen windt haar op. Zelden gingen we met anderen maar soms genoot mijn vrouw heel zichtbaar van de interesse van andere mannen. Ongewild moedigde zij sommige mannen aan.
Wat wij in die club deden stond buiten ons huwelijksleven en we beloofden dat we elkaar nooit iets zouden verwijten als we met andere mensen zouden vrijen in zo'n club. Wat ondertussen ook gebeurde. Onze liefde is zo sterk dat we daar afstand van kunnen nemen.

Op een dag heb ik haar verteld dat ik haar graag met een andere man zou zien vrijen. Ik besefte dat dit me zou opwinden. We hebben dat grondig besproken en overlegd. Dit is ondertussen een aantal keren gebeurt in een parenclub. Zij vrijt met anderen en ik kijk toe. Het windt ons beiden op. Zij weet dat ik toekijk van op afstand en ik besef dat zij geniet.
Als we 's nachts tussen de lakens duiken of in de parenclub zelf vertelt zij me uitgebreid over haar genot en ik over mijn beleving. Dan stoeien we samen wat verder en we herbeleven op die manier onze jeugd. Wij blijven van elkaar houden, we blijven samen tot het einde, maar vrijen doet ze soms met een ander. Ik gun het haar, echt waar.
Als je daar kan mee omgaan ben je een groot mens !
Marc

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » ma 14 december 2015, 13:35

Bedankt voor jullie lieve, aardige, ondersteunende reacties en berichten.
We hebben een heerlijk weekend gehad; shoppen theater, lekker eten. En natuurlijk spraken we uitgebreid over haar sexdate vorige week en hoe we dat beleefd hebben. Ik heb mijn vrouw nogmaals verteld hoe vreemd en opwindend het was alleen thuis te zijn terwijl ze met haar minnaar seks had en ik moest afwachten. Ze vertelde me nogmaals in detail wat ze met haar minnaar had gedaan. Ze genoot ervan dat zo weer te beleven. En zoals ze me vertelde” mijn hormonen zijn wakker geworden en meteen op hol geslagen; ik laat ze voorlopig niet weer in slaap vallen”. We hebben samen een paar keer zalig geneukt, opgewonden door alle gesprekken.
Dit avontuur is zeker niet voorbij. Mijn vrouw liet al weten dat ze binnenkort weer een keer met haar minnaar M gaat afspreken. Ik krijg nu al weer hartkloppingen.

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Stel40 » ma 14 december 2015, 15:05

aanvulling op mijn vorig bericht...er werd onverwacht aangebeld.

Beste Jacob. Ik ben ongeveer in uw situatie geraakt. Ik heb een mooie vrouw die nagestaard wordt door andere mannen.
Ik ben zelden jaloers en sta toe dat mijn jongere vrouw zich mooi maakt. Ons seksleven staat (of stond) op een laag pitje.
Om dit wat "bij te sturen" bezochten we met wederzijdse instemming parenclubs. Wij kijken graag naar andere mensen en laten ons bekijken als we daar vrijen. Dit wind ons op. Ook bijna of volledig naakt rondlopen windt haar op. Zelden gingen we met anderen maar soms genoot mijn vrouw heel zichtbaar van de interesse van andere mannen. Ongewild moedigde zij sommige mannen aan.
Wat wij in die club deden stond buiten ons huwelijksleven en we beloofden dat we elkaar nooit iets zouden verwijten als we met andere mensen zouden vrijen in zo'n club. Wat ondertussen ook gebeurde. Onze liefde is zo sterk dat we daar afstand van kunnen nemen.

Op een dag heb ik haar verteld dat ik haar graag met een andere man zou zien vrijen. Ik besefte dat dit me zou opwinden. We hebben dat grondig besproken en overlegd. Dit is ondertussen een aantal keren gebeurt in een parenclub. Zij vrijt met anderen en ik kijk toe. Het windt ons beiden op. Zij weet dat ik toekijk van op afstand en ik besef dat zij geniet.
Als we 's nachts tussen de lakens duiken of in de parenclub zelf vertelt zij me uitgebreid over haar genot en ik over mijn beleving. Dan stoeien we samen wat verder en we herbeleven op die manier onze jeugd. Wij blijven van elkaar houden, we blijven samen tot het einde, maar vrijen doet ze soms met een ander. Ik gun het haar, echt waar.
Als je daar kan mee omgaan ben je een groot mens !
Marc
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit verhaal een beetje fake is!

Marc501
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 11 december 2015, 15:42

word ik een cuckold?

Berichtdoor Marc501 » vr 25 december 2015, 14:10

Aan stel 40. Misschien is dit moeilijk te aanvaarden maar mijn verhaal is waar.
In een parenclub (ik idealiseer de sfeer noch sommige gekke situaties of bepaalde aanwezigen in zo'n club) kan je je partner toestemming geven om vreemd te gaan. Wat ik ook deed en er dan nog van genoot ook. Net als mijn vrouw.
Ik heb deze gebeurtenis nogal expliciet omschreven merk ik na herlezen. Vooral om ze geloofwaardig over te brengen. Cuckold bestaat hoor.
Ondertussen gaan wij nog regelmatig terug. Maar ik zal geen verdere details geven over wat ons gelukkig maakt.
Vriendelijke Groeten, Marc en S

Pharos
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 10 augustus 2012, 9:56

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Pharos » za 26 december 2015, 12:35

Hoi Marc (enS),

Er zijn er maar twee die kunnen beamen dat jouw verhaal waar is. Ik, en vast met mij veel anderen, ga ervan uit dat jouw verhaal op waarheid berust. Schrijf dus rustig door!

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » za 02 januari 2016, 15:01

Ik ben dit topic gestart om van mij af te schrijven wat er met mij en met ons gebeurde. Ik wil dit topic voor mij afronden door te vertellen over de laatste gebeurtenissen.

De eerste sexdate van mijn vrouw en haar minnaar was heftig voor mij. Ik had gedacht dat de tweede keer wat minder heftig zou zijn. Maar niets was minder waar. Ik wist dat ze die keer zonder condoom zou gaan neuken; hij had zich laten testen. Ook die keer was het een vreemd en jaloersmakend om afscheid te nemen van mijn vrouw wetend dat ze op weg ging om met haar minnaar te gaan neuken. Weer een lange avond wachten, ongedurig, gespannen, nerveus maar ook opgewonden denkend hoe ze met haar minnaar in bed zou liggen.
Toen ze thuis kwam vroeg ze me haar te likken. Ik haf nooit gedacht dat ik dat zou doen, maar ik heb het gedaan en het was bijzonder geil.Net als haar neuken wetend dat haar minnaar kort tevoren in haar was klaargekomen.

Mijn vrouw heeft duidelijk de leiding genomen over ons sexleven. Een onze seks samen is er op vooruit gegaan. Het is nu veel spannender en we praten er voor over. Ze heeft me bekend dat ze al een keer met haar minnaar naar bed was geweest voordat ze me confronteerde met haar wensen om vreemd te gaan.

Ze heet me nogmaals een verrassing bezorgd. Op een avond vertelde ze me dat ze haar minnaar bij ons thuis had uitgenodigd en dat ik kon toekijken of meedoen. Oeps.
De avond dat hij zou komen was mijn vrouw enigszins zenuwachtig, maar ik was op van de zenuwen. Toen ze hem bij de hand nam en meenam naar onze slaapkamer was dat erg heftig. Ze wilde eerst nog met hem alleen zijn. Na een tijdje ben ik ook naar de slaapkamer gegaan en dan mijn vrouw naakt te zien in de armen van een andere man verlamde me bijna en maakte me erg opgewonden. Ik ben eerst naar ze blijven kijken. Ik zal nooit meer vergeten toen ze me aankeek terwijl haar minnaar bij haar naar binnen ging. Nadat ze een beetje waren bijgekomen ben ik naast haar gaan liggen en heb haar gestreeld en gekust. Ze kwam bovenop me zitten en we hebben geneukt terwijl haar minnaar toekeek. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo heftig klaar kwam.

Ik weet niet hoe dit alles zich verder zal gaan ontwikkelen. Ik weet wel dat mijn vrouw dit avontuur zeker zal doorzetten. Ze heeft de smaak te pakken gekregen.

Ben ik nu een cuckold? Ja, dat wil zeggen, mijn vrouw neukt met een andere man en ik weet daarvan en ben daarin meegegaan. Ik moet haar delen met een ander. Je leest wel dat cuckolds worden vernederd en dat graag willen ondergaan. Dat is niet mijn stijl en ook niet van mijn vrouw.
Het is een enorm spannend avontuur dat we zijn aangegaan.

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1795
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Inya » za 02 januari 2016, 17:03

Wauw jacob, geweldige ervaringen! :D11
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
Foxy_lady
Berichten: 108
Lid geworden op: za 05 september 2015, 14:16

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Foxy_lady » za 02 januari 2016, 18:29

Hi Jacob,

Je beschrijving van de laatste gebeurtenissen geven mij een dubbel gevoel.
Aan de ene kant hebben je vrouw, haar minnaar en jij een hele opwindende, bijzondere ervaring gehad. Aan de andere kant vind ik het bijzonder dat ze jou voor een voldongen feit plaatst. Als mijn man zonder overleg zou besluiten om een minnares uit te nodigen bij ons thuis, zou ik dat niet ok vinden.

Maar goed: eind goed, al goed, geloof ik... :wink:

Gebruikersavatar
Inya
Berichten: 1795
Lid geworden op: za 01 maart 2014, 20:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Inya » za 02 januari 2016, 20:50

Soms geeft een duwtje in de rug een hele leuke wending 8)
"By the way, I'm wearing the smile you gave me."

Gebruikersavatar
amaretto
Berichten: 1135
Lid geworden op: vr 10 april 2009, 19:34
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor amaretto » za 02 januari 2016, 21:23

Op zich is het fantastisch dat het zo is uitgedraaid, maar persoonlijk zou ik het meer dan moeilijk hebben met het feit dat ze het met haar minnaar al (stiekem) gedaan had vooraleer alles besproken was onder het koppel zelf... ze heeft een enorm risico genomen.

maar geniet van de rollercoaster :-)

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor deco » zo 03 januari 2016, 0:50

Jacob,

Kan het zijn dat je vrouw er van geniet dat ze je vernedert in de zin van cuckold en je laten zien dat ze haar minnaar voor je ogen naar de kamer in je eigen huis neemt ipv jij?
Dat jij dan ook geniet van het gevoel van vernedert te zijn?
Is niks mis mee om zich zo te voelen of jullie seksleven zo te beleven...eerder het erkennen dat het zo is, kan verwarrend overkomen.

Gelukkig voor jullie beide dat die onthulling (dat ze al eerder sex met hem gehad heeft) niks aan jullie relatie heeft gedaan.
Geniet vooral hoe het voor jullie nu werkt.


Voor mij zou het niet werken en zou ik ook het niet kunnen aanvaarden om op de 2e plaats te belanden. We beleven het totaal anders.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor jacob » zo 03 januari 2016, 12:17

Hi Jacob,


Aan de andere kant vind ik het bijzonder dat ze jou voor een voldongen feit plaatst. Als mijn man zonder overleg zou besluiten om een minnares uit te nodigen bij ons thuis, zou ik dat niet ok vinden.

Maar goed: eind goed, al goed, geloof ik... :wink:
Ik kan niet ontkennen dat mijn vrouw mij een duwtje in de rug heeft gegeven, maar onze relatie is zodanig dat ik tijdens het hele proces nee had kunnen zeggen en dat heb ik niet gedaan. Ik heb ingestemd. Mijn vrouw respecteert me en houdt van me en van vernedering is geen sprake. Het is een spel dat we spelen en dat ik heb leren spelen. En opwindend is het zeker.
Dank jullie voor je luisterend oor.

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Benno » ma 04 januari 2016, 12:02

van vernedering is geen sprake.
Een vreemde notie trouwens, die vernedering. Heeft iets middeleeuws of feodaals, staat eigenlijk haaks op iedere vorm van open huwelijk. In het omgekeerde geval zie ik een vrouw die term niet gauw gebruiken.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor deco » ma 04 januari 2016, 14:11

van vernedering is geen sprake.
Eeopmerken
e notie trouwens, die vernedering. Heeft iets middeleeuws of feodaals, staat eigenlijk haaks op iedere vorm van open huwelijk. In het omgekeerde geval zie ik een vrouw die term niet gauw gebruiken.
Hier gaan we compleet off-topic maar soit.
vernederen of vernedering in een sex spel is echt geen item uit het feodaal tijdperk.
Het open huwelijk heeft er zelfs geen link mee. Het is iets die wel dan niet besproken is
bij het koppel of zomaar gebeurd en later opgemerkt word als.
Wat betreft dat een vrouw die term niet zou gebruiken, wil ik je laten opmerken
dat bij bdsm er veel vrouwen dat enorm graag doen en er veel mannen zijn
die opgewonden worden net door die vernedering.
Elk diertje zijn pleziertje.

On-topic

Jacob
of je het nu doelbewust doet of niet ......zolang jullie er zich kunnen vinden
en gelukkig zijn.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: word ik een cuckold?

Berichtdoor Benno » ma 04 januari 2016, 19:32

Kleine toelichting voor Deco: onder bdsm liefhebbers heb je natuurlijk ook niet-monogame stellen, maar dat betekent nog niet dat alle niet-monogame stellen voor bdsm (en vernedering) in zijn.

“In het omgekeerde geval”: hier had ik het over vrouwen die hun man toestemming geven om seks met een andere vrouw te hebben. Ik geloof niet dat zij zich daardoor vernederd voelen... waarom mannen dan wel, vroeg ik me zo af.
Ieder diertje zijn pleziertje, mag best.


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten