Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » vr 15 mei 2015, 1:21

Ik man van stel begin toch maar een eigen topic.

Heb al eerder gepost, maar het lijkt mij leuk jullie regelmatig op de hoogte te houden van wat er gebeurt binnen de relatie met mijn vriendin.

Zij date af en toe, heeft soms echt een vriend, en mag en kan doen wat zij wil. Ik blijf haar trouw en onderneem niets. Dit is voor ons beide zeer opwindend en we vrijen als ze thuiskomt van haar dates.

Als jullie het leuk vinden houdt ik hier een beetje een dagboek bij. Reacties zijn natuurlijk erg welkom!

Groet M

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Noortje » vr 15 mei 2015, 6:19

Ben benieuwd. :)

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor 230volt » vr 15 mei 2015, 8:52

Ik ook!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Spelfje » vr 15 mei 2015, 14:03

Mits het smaakvol beschreven wordt, kijk ik er naar uit :)
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » vr 15 mei 2015, 15:00

Dank voor jullie reacties.

Ze heeft inmiddels een leuke vriend een iets oudere man, daar houdt ze van.
Ze heeft hem ontmoet via haar werk, hij is een coach en is verzorgd en charmant.

Ik heb haar aangezet tot deze relatie, in het begin had ze moeite met 'vreemdgaan' maar inmiddels is ze helemaal om. Haar zelfvertrouwen en libido stijgen tot zeer grote hoogte!

Ze hebben elkaar enkele keren privé ontmoet en een tijdje terug hebben ze samen gegeten en daarna een zeer gepassioneerde avond beleefd.

Daarna is ze na een vergadering eens iets met hem gaan drinken en hebben ze goed gepraat over alle do's en don'ts. Op de parkeerplaats hebben ze nog uitgebreid staan zoenen en zijn toen weer ieder naar huis gegaan. Er is duidelijk een klik, chemie tussen hen.

De afgelopen weken was er uitgebreid (soms zeer spannend) whatsapp contact tussen hen. (Ik mag alles lezen, ben jaloers maar ook mega opgewonden)
Eenmaal ging een afspraak niet door en was zij zeer teleurgesteld. (ook opwindend voor mij trouwens)

Nu is de spanning tussen hen tot een toppunt gestegen en op korte termijn gaan ze elkaar ontmoeten.

Ik doe hier verslag, en zal proberen het een beetje beknopt te houden.

Jullie reacties zijn uiteraard welkom, vooral als je dit verhaal opwindend vindt natuurlijk.

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor 230volt » vr 15 mei 2015, 18:48

Dank voor je eerste verhaal. Waarom zou je het beknopt houden? Als je dan toch schrijft, laat je dan niet beperken door wat anderen misschien te veel, te lang, te .... vinden.
Ik ben vooral benieuwd naar jou cuckold houding in het verhaal.
Kijk uit naar je volgende bijdrage.
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » vr 15 mei 2015, 19:36

Dank voor je reactie 230 volt. Oke ik zal het niet te veel inkorten.

Ik zelf ben niet erg onderdanig maar ontdek steeds meer dat ik erg opgewonden raak van de cuck positie.
Als zij een date heeft mag ik niets met haar doen van te voren. Ze wordt er ook steeds beter in mij jaloers te maken met allerlei opmerkingen over hoeveel zin ze in haar vriendje heeft. Ook gaat ze echt op en top verzorgd de deur uit in speciaal daarvoor gekochte lingerie en erg hoge hakken. Het begon er ooit mee dat ik zei dat ze dat moest doen, nu wordt ze daar steeds beter in en doet allerlei dat soort dingen uit zichzelf. Ze maakt mij daar helemaal dol mee, jaloers, gespannen maar ook opgewonden voel ik mij dan.

We ontwikkelen ons nu een kant op, waarin zij en haar vriend samen dingen doen die ik niet met haar mag. Gek genoeg voelt het allemaal erg natuurlijk en voor de buitenwereld zijn we een keurig stel. Ook versterkt het onze band steeds verder en ik heb nooit het gevoel dat ze bij me weg zal gaan voor een ander.

Ze heeft zojuist nog met hem gewhatsapped en een volgende date zit eraan te komen.

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » za 16 mei 2015, 20:37

Even een kleine update, er gebeurt niet zo heel veel maar er zijn wel leuke details te vertellen.

Gister kon zij niet daten wegens andere afspraken en vandaag kan de vriend van mijn vriendin niet. Ze wilden allebei elkaar ontzettend graag zien, maar het komt er nog even niet van. Ze hebben nog geen datum geprikt, misschien morgen zeggen ze maar ik denk niet dat het gaat lukken, we hebben familiebezoek. Ze is niet heel erg teleurgesteld maar wel enigszins. Ik zelf ben wel een beetje teleurgesteld.

Mijn vriendin en ik praten er regelmatig over deze dagen en dat brengt ook een heerlijke spanning in huis. Vanmiddag heeft ze nog enkele kleren gekocht, en haar benen geschoren, van de week ging ze nog naar de kapper. Het is duidelijk dat ze er zin in heeft en er alles aan doet er zo goed mogelijk uit te zien.

Vanavond hebben we dus lekker een avondje thuis, lekker met een film en een wijntje op de bank, heerlijk relax. Ze heeft besloten er vanavond super sexy uit te zien. Strak jurkje, zwarte panty en in hoge hakken paradeert ze door het huis.

Ik vind het zelf echt ongelooflijk dat ik dit allemaal meemaak (zij trouwens ook). De afgelopen twee jaar, sinds we hiermee zijn begonnen, hebben we dit verder uitgediept en hebben leuke en zeer geile dingen meegemaakt. Echt een droom die uitkomt en vanavond lijkt weer een bescheiden doch zeer prettige bladzijde aan het verhaal toegevoegd te worden.

Waarschijnlijk had ze dus al zin om zich mooi aan te kleden voor haar date, nu dat er niet van komt heeft ze besloten mij te plagen in haar sexy outfit. Ze heeft gezegd dat ik niets meer met haar mag doen totdat ze terug komt van haar volgende date. Alleen kijken is nu voor mij weggelegd. Ze geniet hier zichtbaar van en ziet mij smachten. Ik geniet ook van haar sexy en plagerig gedrag, we glimlachen beide regelmatig en er hangt een sluimerende maar toch constante erotische spanning.

Wordt vervolgd....

Als jullie willen kan ik ook meer expliciet vertellen over bijvoorbeeld de dingen die gezegd worden door haar en haar vriend, of de dingen die ze tegen mij zegt. Uiteraard komen er dan ook wat meer expliciete woorden in het verhaal.

Laat maar weten..

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Spelfje » za 16 mei 2015, 20:48

Ik ben vooral benieuwd naar jóuw gevoel, beweegredenen en ervaringen hierin. Op expliciete woorden tussen jouw vrouw en haar minnaar zit ik niet zo te wachten. Dat komt omdat ik niet hier op shespot ben om geile praat te horen. Ik ben vooral geïnteresseerd in de mens achter een verhaal.
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » za 16 mei 2015, 21:07

Ik ben vooral benieuwd naar jóuw gevoel, beweegredenen en ervaringen hierin. Op expliciete woorden tussen jouw vrouw en haar minnaar zit ik niet zo te wachten. Dat komt omdat ik niet hier op shespot ben om geile praat te horen. Ik ben vooral geïnteresseerd in de mens achter een verhaal.
Ik begrijp wat je zegt en neem het mee. Ik kijk ook nog even of anderen er iets over zeggen en zo ja, wat ze zeggen.

Grappig is wel dat je reactie enigszins tegenstrijdig is met de quote die je plaats onder ieder bericht. Je bijdrage is daarom niet minder waardevol, dank voor je reactie.

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Spelfje » za 16 mei 2015, 22:00

Oja? Wat vind jij er dan precies tegenstrijdig aan?

Laat je vooral niet tegenhouden door mijn reactie hoor. Schrijf wat je wilt schrijven hier.
"Women are made to be Loved
....not understood"

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Mannekijn » di 19 mei 2015, 9:29

Mij triggerde je woorden "ben jaloers... en ook opgewonden".

Hottub
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 29 december 2014, 12:47

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Hottub » di 19 mei 2015, 17:38

Ik kan me voorstellen hoe leuk en opwindend het kan zijn om jouw vriendin te zien terwijl zij haar voorbereidingen treft voor de ontmoeting met een andere man, hoe spannend het kan zijn om alleen thuis te zitten en te fantaseren over wat zij op dat moment met haar vriend doet en hoe geil het kan zijn om al haar lekkere verhalen te horen als zij na haar avontuurtje weer thuis is, maar is het niet veel lekkerder en geiler om toe te kijken als jouw vriendin lekker verwend wordt door haar vriend? (En dan bedoel ik alleen maar kijken en niet meedoen.)

Gebruikersavatar
Noortje
Berichten: 2187
Lid geworden op: vr 01 juni 2012, 21:05
Locatie: R'dam

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Noortje » di 19 mei 2015, 19:15

Eens met Spelfje. Jouw kant is interessant, en niet hun gesprekken.

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Benno » do 21 mei 2015, 22:58

En ik die dacht dat vrouwen geen aansporing vanwege hun man nodig hebben - en nog minder zijn hulp - om vreemd te gaan.
Intrigerend dus om te horen dat sommige vrouwen die daar geen zin in hebben, toch overstag gaan alleen om manlief te plezieren. Nog sterker intrigerend lijkt mij dat die vrouwen geen seks meer zouden willen met hun eigen man. Die omwille van zijn tolerantie toch beter verdient? :?
Toelichtingen over de psychologie van de vrouw en de man achter het verhaal zouden inderdaad leerzaam zijn.


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten