Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

jacob
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 06 november 2015, 12:41

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor jacob » ma 07 december 2015, 14:30

Hallo man van stel40
Ik heb met bijzondere belangstelling jouw topic gelezen omdat ik aan het begin sta van een soort cuckold relatie met mijn vrouw. Vooral wat jij beleeft en wat jouw emoties zijn waren voor mij intrigerend. Dank voor het delen van jouw verhalen.
Jacob

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » ma 07 december 2015, 15:40

Hallo man van stel40
Ik heb met bijzondere belangstelling jouw topic gelezen omdat ik aan het begin sta van een soort cuckold relatie met mijn vrouw. Vooral wat jij beleeft en wat jouw emoties zijn waren voor mij intrigerend. Dank voor het delen van jouw verhalen.
Jacob
Dank voor je super leuke reactie Jacob! Zeker een motivatie voor mij om hier te blijven schrijven. Ik wens jullie iig super veel spanning en avontuur toe samen.

Gebruikersavatar
Idefix77
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 07 december 2015, 10:20

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Idefix77 » di 08 december 2015, 14:27

Beste stel40,

Ik zit sinds enige maanden in een soortgelijke situatie.
Eigenlijk gebeurde het per toeval, mijn vrouw kreeg een indecent proposal van een aantrekkelijke man en vertelde mij er lachend over. Na paar nachtjes slapen kwam ik er op een avond op terug en vroeg haar of ze erop wilde ingaan. Na een eerlijk gesprek leek haar dat toch wel wat en sindsdien heeft mijn vrouw een sexrelatie buiten de deur.
Onze relatie is er alleen maar sterker van geworden en de sex veeeeeeel beter.
In het begin is het onwennig en spannend maar het levert zoveel op.
Ik wil het er wel verder over hebben maar dan liever via de mail.

Groeten,

Idefix

Pharos
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 10 augustus 2012, 9:56

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Pharos » wo 09 december 2015, 14:15

Wat goed om te lezen dat er meer stellen in dezelfde situatie verkeren. Ook wij hebben eenzelfde ervaringen (inmiddels 3 dates) waarbij wij ook gemerkt hebben dat wij veel dichter naar elkaar toegegroeid zijn doordat we dit in alle openheid met elkaar kunnen delen. Onze eerste ervaring staat beschreven in Mannenzaken en dan "Gunfactor" ....
Zee benieuwd hoe het vanavond voor jou gaat verlopen Jacob, keep us informed! En... toch ook wel heel veel sterkte met de mixed emotions die ieder met dezelfde ervaring hier ongetwijfeld gehad heeft.....

Marc501
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 11 december 2015, 15:42

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Marc501 » vr 11 december 2015, 17:44

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit verhaal een beetje fake is.

stel50
Berichten: 4
Lid geworden op: za 12 december 2015, 8:45

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor stel50 » za 12 december 2015, 9:00

Hallo, ik heb mij voor deze gelegenheid ook maar geregistreerd.
Wij zijn dus een stel van 50 en hebben hier goede ervaring mee.
Wij hebben al een aantal malen een trio met een bekende gehad en ik wilde ook heel graag dat mijn vrouw samen in een hotel door hem verwend werd.
Dit is een paar keer gebeurt en ik kan niet anders zeggen dat het vreselijk opwindend is om haar de deur uit te zien gaan.
Helaas is deze bekende gestopt met deze ontmoetingen omdat hij gebonden is.
We zijn nu rustig aan het zoeken naar een vervanger, maar dat zal niet mee vallen omdat mijn vrouw graag wil dat het met een vertrouwd iemand gebeurt.
Dit is voor mij geen cockhold maar meer mijn vrouw delen.
Ik blijf mee lezen en hoop dat ik de gebeurtenissen met jullie kan delen.

Groet stel

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Benno » za 12 december 2015, 11:34

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dit verhaal een beetje fake is.
Kan die indruk te maken hebben met de vaststelling dat hoewel zij bij cuckolding de hoofdrol spelen, vrouwen nauwelijks aan het woord komen?
Zijn ze bang dat wat ze schrijven ooit tegen hen uitgespeeld zou worden? Alle gunstige ontwikkelingen ten spijt staan we nog maar aan de wieg van een meer realistische huwelijksmoraal.

koekel
Berichten: 9
Lid geworden op: di 07 februari 2017, 12:28

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor koekel » di 07 februari 2017, 13:44

Spannend om te lezen allemaal, ik graas het forum hier af op alle onderwerpen die over cuckold gaan. ik ben er zelf een, maar dan niet op de onderdanige wijze...ik vind het heerlijk mijn dame te zien genieten van een andere man, en stimuleer haar daar ook in.
Ze mag van mij met andere mannen daten, op voorwaarde dat ze me alles vertelt. Dat is erg geil, we hebben n huisvriend die helaas veel te weinig langskomt (hij woont in het buitenland...).
Dan hebben we een weekend lang zalige sex, zowel met zijn drieën als zij apart met hem. Dat laatste vind ik ook erg geil, ik bied haar dan een soort aan aan hem en stimuleer haar naar zijn kamer te gaan en sex te hebben. Als ze daarna terugkomt hebben wij samen heerlijke sex, daar worden we allebei erg geil van. Mijn vrouw vindt het geweldig om door twee mannen begeerd en bemind te worden. Wel zijn we kieskeurig in wie het zal zijn. We hebben eigenlijk alleen nog maar ervaring met de huisvriend, zijn bijvoorbeeld nog nooit naar een parenclub of zo geweest. Er moet toch een soort van "klik" zijn of dat het contact organisch groeit.
Ben benieuwd hoe anderen contact leggen en hoe zij dat ervaren. Voorlopig is dit forum mijn eerste stap in delen van wederwaardigheden en tips. Groet!

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » vr 06 oktober 2017, 1:20

Hallo Koekel,

Zie je reactie nu pas.. En huisvriend lijkt mij ook ontzettend heerlijk eens maar ook wij zijn kieskeurig.

Ze date gewoon via de bekende datingsites of secondlove en dat soort dingen. Ze is altijd van begin af aan duidelijk over haar bedoelingen. En verteld ook mij alles.

Wij zijn nog steeds bezig met dezelfde dingen die ik hier beschreven heb en genieten daar enorm van. Mijn vriendin heeft inmiddels een vaste vriend waar ze regelmatig naar toe gaat. Ze zijn ook erg gek op elkaar en ook dat vind ik heerlijk en opwindend. Wij zijn inmiddels meer ervaren maar genieten nog steeds intens.

Ik begrijp dat het voor sommigen ongelooflijk klinkt maar alles wat ik hier verteld heb is 100% waar!

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » vr 06 oktober 2017, 1:29

Nog even een kleine update;

Ze gaat inmiddels regelmatig ( 1 a 4 keer per maand ongeveer) naar een vertegenwoordiger/ zakenman die een zeer sportief lichaam heeft en haar enorm verwend en zij hem. Het is een een aardige vent en ze gaan ook uit eten samen. Soms blijft ze bij hem slapen en komt dan de volgende ochtend naar mij toe. Ik geniet enorm van haar als ze thuiskomt en ze speelt het spel super.

Nu ik dit zo typ besef ik dat het lijkt dat er niet zoveel veranderd is maar we zijn toch enorm gegroeid hierin. Ik kan het iedereen aanraden. Mijn vriendin wilde hier eerst niets van weten maar kan inmiddels echt niet meer zonder haar uitjes.

reolandt
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 25 oktober 2017, 17:18

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor reolandt » wo 25 oktober 2017, 17:26

Ben nieuw hier en bij toeval op je verhaal gekomen. Helemaal gelezen en ik vind het opwindend en leerzaam. Temeer daar ikzelf op zoek ben naar een stel waarbij ik de derde mag zijn. Hoop dat er nog meer verslagen volgen. Tis inmiddels ruim 2 jaar na dato. Hoe is de situiatie nu ?

Stel1967
Berichten: 2
Lid geworden op: za 13 januari 2018, 20:15

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel1967 » za 13 januari 2018, 20:23

heerlijk toch

anenge
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 18 december 2017, 22:14

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor anenge » zo 03 juni 2018, 21:49

we hebben sinds 2 jaar cuckold-relatie. Aanvankelijk zag ik het niet zitten om echt met iemand anders te vrijen maar omdat mijn man er maar bleef over praten, ben ik er toch meer en meer over gaan nadenken. Er was ook wel een man die ik wel zag zitten om het eens mee te doen. Ik wist ook wel dat hij mij zag zitten en nu dus 2 jaar geleden heb ik een eerste date met hem gehad. We hadden afgesproken in een privé sauna. Na een tijdje in de jacuzzi te hebben gezeten, is het gebeurd. We begonnen ten zoenen en de rest kwam vanzelf. Hij wist mij heerlijk te verwennen en ik was echt mega geil en kwam heerlijk klaar. Na afloop heb ik mijn man er veel over verteld maar toch ook weer niet alles. Sindsdien spreek ik zeer regelmatig met hem af. Mijn man is ondertussen helemaal een cuck. Hij is meer en meer een slaafje geworden.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Mannekijn » ma 04 juni 2018, 18:54

Dappere stap, Anenge. Ik keur het niet af, integendeel. Ik vind het interessant om naar de beweegreden te gissen. Ik verwonder me vaak over het fenomeen.

Waarom heb je hem niet alles verteld na afloop?

anenge
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 18 december 2017, 22:14

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor anenge » ma 04 juni 2018, 22:50

@ Mannekijn, ik zocht vooral bevestiging denk ik. Ik wou weten of mannen mij nog aantrekkelijk en sexy vonden. En toen dat wel degelijk zo bleek te zijn ben ik mij terug meer vrouw gaan voelen. En dat mijn man een cuckold is, heb ik dan maar als opportuniteit gezien. Ondertussen heb ik hem helemaal cuckold gemaakt. Ik bepaal wat hij nog mag of niet. En zeggen dat hij beroepshalve de leiding heeft over een bedrijf van meer dan 50 werknemers.
En waarom ik hem niet alles gezegd heb …. ik had te veel genoten en was bang dat hij me niet meer zou laten daten. Maar dat is dus ondertussen al lang geen probleem meer.


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast