Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor AniMAN » vr 23 oktober 2015, 13:25

Anderzijds ... je leeft maar 1 keer he... Mensen (en ikzelf ook) lijken steeds te leven of ze het eeuwige leven hebben en stellen alles maar uit.... En morgen kan't gedaan zijn...
Ik ben blij dat ik me dit nu realiseer, en niet pas op latere leeftijd.
groot gelijk...
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor stoeipoes » vr 23 oktober 2015, 13:46

Zolang je dat kan doen, lijkt het me OK.
Anderzijds, elke relatie heeft zn ups en downs. Als je dan net in een dipje een leuke derde partij leert kennen...
Pff, ik heb daar waarschijnlijk niet genoeg zelfvertrouwen voor... wel knap dat jullie dat lukt, ik zou het niet kunnen...

Anderzijds ... je leeft maar 1 keer he... Mensen (en ikzelf ook) lijken steeds te leven of ze het eeuwige leven hebben en stellen alles maar uit.... En morgen kan't gedaan zijn...[/quote]

Laat ik dit zeggen als wij in n dipje zitten dan doen wij niet dat soort dingen , wij weten heel goed wat wij willen en doen.
Gr Stoeipoes

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor AniMAN » vr 23 oktober 2015, 13:50

Allez, de vrouwen hebben het hier allemaal mooi voor mekaar hoor ik.
Goed zo :) :D5
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor stoeipoes » vr 23 oktober 2015, 14:01

Allez, de vrouwen hebben het hier allemaal mooi voor mekaar hoor ik.
Goed zo :) :D5
Niet alleen vrouwen hoor, hoe komen wij dan aan n man :D :wink:

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor AniMAN » vr 23 oktober 2015, 14:02

Allez, de vrouwen hebben het hier allemaal mooi voor mekaar hoor ik.
Goed zo :) :D5
Niet alleen vrouwen hoor, hoe komen wij dan aan n man :D :wink:
Ja, da's ook weer waar...
Je zal maar zo'n lucky bastard zijn :)
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor stoeipoes » vr 23 oktober 2015, 14:07

Allez, de vrouwen hebben het hier allemaal mooi voor mekaar hoor ik.
Goed zo :) :D5
Niet alleen vrouwen hoor, hoe komen wij dan aan n man :D :wink:
Ja, da's ook weer waar...
Je zal maar zo'n lucky bastard zijn :)

Mss ben jij dat ook nog wel n x :D

AniMAN
Berichten: 162
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 10:13
Locatie: Belgium

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor AniMAN » vr 23 oktober 2015, 14:11


Mss ben jij dat ook nog wel n x :D
haha ik zal blijven dromen :)
Wel geen trio he, ben als de dood voor andere lullen :lol:
Je geest is als een parachute: hij werkt pas als hij open is.

Gebruikersavatar
Foxy_lady
Berichten: 108
Lid geworden op: za 05 september 2015, 14:16

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Foxy_lady » za 24 oktober 2015, 20:50

Hi Benno,

Ik mag zelf ook van mijn man met iemand anders afspreken. En eerlijk gezegd geloof ik er niet zo in dat een vrouw zoiets alleen voor haar man zou doen. Ik denk dat ze het alleen doet, als ze zelf ook opgewonden wordt van (het idee) het met een ander te doen. Dat ze vervolgens geen seks meer met hun man willen is m.i. ook niet de hele waarheid. In het geval van deze Cuckold is er volgens mij sprake van uitgestelde sex. Bij mij is het zo dat mijn libido flink gestegen is en dat mijn man daar het meeste van profiteert
Ik ben het helemaal met jou eens Foxy_lady, (de naam kom mij trouwens bekent voor van lang geleden) ik mag ook van mijn man het met andere mannen doen maar als ik dit zelf niet zou willen dan doe ik dat zeker niet,
Als ik n date heb met n andere man geniet ik er van! en later wij samen dus hij kom niks te kort .
Het is de spanning die wij alle bij ervaren, maar ik blijf het wel raar vinden hoor waar die drang van komt van mijn man.
Gr Stoeipoes.
Dat vind ik van mannenzijde ook raar.... Maar blijkbaar werkt het wel erotiserend? De partner vaart er blijkbaar zelf goed bij omdat het de spanning in de relatie houdt...

Maar zien jullie dan meerdere keren dezelfde man, of zijn het steeds "one-night stands"? Want als je steeds dezelfde persoon ziet kan daar wel iets tussen groeien... Met je man moet je ook de dagelijkse sleur van het leven doorstaan, terwijl je met de fuck-buddy enkel de leuke momenten beleeft... Lijkt me gevaarlijk, niet?[/quote]

Voor mij geldt ook meerdere keren met dezelfde man, waarbij de relatie met mijn man het belangrijkste moet blijven. Als mijn minnaar of ik gevoelens voor elkaar zouden ontwikkelen, is dat de grens. Natuurlijk is dat een hele rationele benadering en ik weet niet of dat in de praktijk ook zo zou werken. Tot nu toe gelukkig nog geen ervaring mee en wel met de upside, nl dat het positief uitpakt voor alle partijen. Belangrijk is m.i. wel dat je relatie sterk is en dat je partner en jij zelf ook een gezonde mate van zelfvertrouwen en vertrouwen in de ander en hun relatie hebben.

Gebruikersavatar
frisianbear
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 21 oktober 2015, 12:46
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor frisianbear » za 24 oktober 2015, 21:14


Mss ben jij dat ook nog wel n x :D
haha ik zal blijven dromen :)
Wel geen trio he, ben als de dood voor andere lullen :lol:
Geweldige laatste woorden , het is niet zo dat jezelf gelijk aan de lul moet hahaha mocht je bi zijn ok dat is een ander verhaal.

Je zegt de vrouwen hier hebben het mooi voorelkaar maar heb je het al eens aan je vrouwtje voorgelegd voor een partner man of vrouw voor de spannende zaken erbij je weet nooit.

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » zo 25 oktober 2015, 17:48

Leuke reacties en fijn dat vrouwen die in hetzelfde leuke schuitje zitten het een en ander toelichten.

Inderdaad is het zo dat als er problemen zijn tussen mijn vriendin en ik, zij even niet date. Daar komt bij dat onze band sterker wordt doordat we dit doen.

We zijn inmiddels ook wel zover dat ik het prima vindt als zij enige gevoelens heeft voor de man met wie ze date. Het is erg lekker voor mij om te zien als ze erg veel zin in haar date heeft en hun sex is daardoor ook beter.

Het kan het best uitgelegd worden als een soort puberale kalverliefde. Uiteraard date ze het liefst met iemand die ze erg leuk en aantrekkelijk vindt. Een gepassioneerde affaire is het gevolg en dat maakt mij extra jaloers en opgewonden. En verhoogd haar libido nog verder.

Uiteraard zou dit te ver kunnen gaan en wij hebben dit goed doorgesproken, als zij te verliefd op iemand wordt of haar partner te verliefd op haar is het beter voor iedereen dat zij met de affaire stoppen.

Zijzelf noemt het een passionele sexuele verliefdheid en ik stimuleer haar hier in.

Wij zijn er beide erg van overtuigd dat we bij elkaar zullen blijven en dat maakt dit spel mogelijk. Ik begrijp dat voor anderen onbegrijpelijk kan klinken.

Zodra er een nieuwe man op het toneel verschijnt zal ik jullie alles vertellen.

Bartel
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 09 oktober 2015, 1:36
Locatie: Brussel

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Bartel » zo 25 oktober 2015, 18:18

Post maar snel haar ervaringen... Met de nodige geile details!
We kijken er naar uit!
Altijd zin in een ontdekking of een reactie...

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » zo 25 oktober 2015, 19:19

Post maar snel haar ervaringen... Met de nodige geile details!
We kijken er naar uit!


Ha! Is goed.

En anders heb ik ook nog ontzettend veel details uit haar vorige relatie die ik nog niet verteld heb.

Ook heeft ze nog een leuke kleine affaire op vakantie gehad en hoewel daar niet zoveel gebeurde is het toch een leuk verhaal.

We zijn naar Portugal geweest op vakantie en verbleven af en toe in Albufeira. Een zeer toeristisch stadje zoals er zoveel zijn in zuid Europa. Voldoende bars en discotheken dus. De warme avonden en de ontspannen sfeer plus het feit dat we niemand tegen komen die we kennen, geeft ons de gelegenheid een beetje ondeugend te doen.

We vinden het beiden leuk, als zij zich super sexy kleed (echt erg sexy!) en vervolgens alleen op stap gaat. Ik blijf altijd in de buurt en we houden app contact (Ik zit meestal op het plein biertjes te drinken en al het vrouwelijk schoon te bewonderen). Soms is het een wat saaie avond, soms zijn er wat dronken engelsen en dus ga ik dan gelijk naar haar toe en drinken en kletsen we samen nog wat.

Soms ook is het echt genieten voor haar, dan zijn er leuke en echt leuke mannen die haar veel aandacht geven en voortdurend drankjes voor haar kopen (ze let goed op). Meestal blijft het daarbij. Totdat ze eens in een soort live muziekbar was waar een erg leuke Portugese (jongere) barman een oogje op haar had. Een wederzijdse klik vonkte, en ik kreeg enthousiaste appjes van haar over hoe leuk hij was. Het werd later dan anders maar behalve flirten en kletsen gebeurde er niets.

In de dagen daarna wilde ze erg graag terug naar deze bar (en knappe jongen) en zodra we konden hebben we hetzelfde ritueel herhaald. Ik wachtte buiten. Na een avond vol geflirt en terloopse aanrakingen en bijna zoenen, waarover ik dan weer appberichtjes ontving (mijn hart gierde!) hebben ze uitgebreid staan tongzoenen achter in dat café.

Hij heeft haar overal gestreeld over haar kleren. Zij heeft over zijn broek heen zijn stijve gewreven.

Toen hij eenmaal weer aan het werk was, opruimen inmiddels de boel ging sluiten, heeft ze hem gedag gezegd en is naar mij toe gelopen.

Ik vroeg waarom ze niet met hem mee naar huis ging. Ze zei dat het geweldig was en dat ze erg opgewonden was nu maar dat ze niet met hem mee wilde. Ze wilde bij mij zijn. Ik vond het jammer maar ook heel lief en uiteraard prima.

Uiteraard hebben we dan als we 'thuis' zijn enorme geile sex en ook de dagen daarna is het enorm genieten van alle details en elkaar.

Nog een laatste grappig detail, toen zij stond te zoenen had ik al een tijdje geen berichtje meer van haar gehad. Om te kijken of alles goed met haar was maar nog meer in de hoop hun samen te zien, ben ik de bar ingelopen opzoek naar haar. Helaas heb ik hun niet zien staan. Ik ben maar kort binnen geweest en heb buiten afgewacht tot ik tot mijn grote opluchting weer een appje kreeg. Ze stuurde; we hebben heerlijk geil gezoend!

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Benno » ma 26 oktober 2015, 1:27

Eerlijk gezegd geloof ik er niet zo in dat een vrouw zoiets alleen voor haar man zou doen. Ik denk dat ze het alleen doet, als ze zelf ook opgewonden wordt van (het idee) het met een ander te doen.
Nogal wiedes. Toch is de notie zeer verspreid dat ze het voor haar man doet. Ik mag met jou hopen/geloven dat die verhalen op dolgedraaide mannelijke fantasie berusten.
Dat ze vervolgens geen seks meer met hun man willen is m.i. ook niet de hele waarheid. In het geval van deze cuckold is er volgens mij sprake van uitgestelde sex. Bij mij is het zo dat mijn libido flink gestegen is en dat mijn man daar het meeste van profiteert
Zo hoort dat ook. Anders is er iets fout met de relatie of is er sprake van sado-masochisme, wat met seksuele vrijheid niets te maken heeft.

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » ma 26 oktober 2015, 16:12

Ik heb dit zojuist gepost in een ander topic. Ik dacht ik plaats het ook hier om ons verhaal en het beeld van mijn vriendin en haar dates zo compleet mogelijk te maken binnen deze topic.


Ik had ook al voordat ik deze vriendin had, het verlangen om in een relatie te zijn waarbij zij met andere mannen zou vrijen. (Ik man van stel)

Eindelijk is deze droom uitgekomen en heb ik iemand ontmoet die hier samen met mij naar toe en in gegroeid is.

Ook bij mij was er de angst en het gevaar dat ik op het laatst zou afhaken, dat het fantasie zou blijven en de realiteit mij te heftig zou zijn. De realiteit bleek, vooral in het begin, erg heftig maar nu weet ik dat die jaloezie die ik voel juist een enorme opwindende stimulans is.

Mijn vriendin kon in het begin haar oren niet geloven toen ik haar vroeg met anderen te daten. Om een lang verhaal kort te maken; zij was (bleek uiteindelijk) erg bang dat ik op den duur ook met andere vrouwen sex zou willen. De gedachte daaraan verafschuwde haar dusdanig dat zij ook niet bereid was met andere mannen sex te hebben.

Ik heb haar uitgelegd dat mijn wens en fantasie niet de hare hoeft te zijn, dat dat wat ik wil zij niet ook hoeft te willen. M.a.w. als alleen zij sex heeft met andere mannen en ik haar (voor altijd) trouw blijf, dat voor mij een perfecte situatie is! Hier had zij wel oren naar, maar was hierover nog wel wat argwanend in het begin ( zodra ik met een andere man ben geweest wil jij met een andere vrouw).

Inmiddels heeft zij door wat een enorme kick erin zit voor mij dat zij met anderen mannen gaat. Dat kon ze in het begin niet zien of geloven.

Nu is zij volledig overstag en hierin gegroeid. Ze is soms een echte vamp die mij jaloers maakt en zo de spanning opdrijft. Ze zegt zelfs; "als wij ooit uit elkaar gaan en ik in een relatie met een ander zou zitten zou ik ontzettend verlangen naar dit spel wat wij nu met elkaar en ik met mijn vriendje speel, ik ben daarin verwend en verpest en zou het niet leuk vinden terug te gaan naar een 'normaal' sexleven"

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » vr 27 november 2015, 23:47

Klein vraagje; zijn er nog geïnteresseerden in de dingen die mijn vriendin allemaal onderneemt cq de verhalen die ik hier weleens schrijf?
Een reëele vraag aangezien jullie een beetje doodgegooid worden met mannen die de fantasie hebben dat hun vrouw het met een ander doet in een of andere vorm.

Bij voldoende reacties ga ik er eens voor zitten en gooi ik de laatste verhalen eens in dit topic. :D

Groet man van stel.


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten