Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Mannekijn » wo 06 juni 2018, 17:32

Voel je je ook een cuckoldress, Anenge? Ik hoop dat ik de term goed heb.

anenge
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 18 december 2017, 22:14

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor anenge » wo 06 juni 2018, 22:51

Sinds vorige zomer wel ja. Toen heeft zich iets voor gedaan waardoor ik besefte dat mijn man echt onderdanig wil zijn in onze (seks)relatie. En dat voelde eigenlijk onverwacht heel goed bij mij.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Mannekijn » do 07 juni 2018, 18:09

(seks) schrijf je tussen haakjes. Bedoel je dat zijn onderdanigheid ook buiten de seks is? Want dan lijkt er al meer te spelen dan alleen cuckold.

anenge
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 18 december 2017, 22:14

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor anenge » vr 08 juni 2018, 13:17

zijn onderdanigheid is meestal seks-gerelateerd hoor. Maar hij voert soms ook wel opdrachten uit die niet rechtstreeks met seks te maken hebben maar wel passen in het cuckold-spel. Zo zal hij bv mij sexy lingerie kopen, of een bad laten vollopen als ik hem dit vraag/beveel. En ook iets lekkers in huis halen om te eten of te drinken als hij weet dat mijn minnaar komt....

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Mannekijn » vr 08 juni 2018, 17:13

Hoort zich fantastisch aan zo'n rollenspel. Moet heerlijk zijn....

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor Stel40 » vr 17 januari 2020, 16:28

Ik heb al een tijdje niets meer geschreven hier.
Er is ondertussen van alles gebeurt maar het was ook een tijdje rustig met haar dates. Ze heeft inmiddels weer een leuke man ontmoet en ze gaat vanavond voor het eerst naar een hotel met hem! Voor het eerst met een getinte man, ze is eindelijk weer eens echt enthousiast! Ik ook weer heerlijk enthousiast en gespannen.

Zal weer af en toe schrijven hier...😃

Gebruikersavatar
LionOverLioness
Berichten: 1
Lid geworden op: do 03 februari 2022, 19:53

Re: Cuckold, mijn vriendin en haar dates.

Berichtdoor LionOverLioness » do 03 februari 2022, 20:52

Hallo,
Waarschijnlijk is deze post helemaal dood, maar wilde toch reageren.

Ik (M) heb aan de andere kant gestaan van wat waarschijnlijk een cuckold relatie was. De vrouw die ik ontmoette was getrouwd maar vond in die relatie niet de aandacht en seksuele bevrediging die zij zocht.
Haar man was op de hoogte van haar daten en moedigde dat ook aan. Ik heb die man ook zeer regelmatig ontmoet, hoewel ik me dan altijd wel respectvol gedroeg (dus geen geflikflooi in zijn bijzijn). Veel later realiseerde ik me dat dat misschien voor hem wel opwindend zou zijn geweest (heb hem dat ook nooit gevraagd).
Wat ik wel hoorde was dat hij na een date ook altijd met haar wilde vrijen (wat soms wel, maar vaak ook niet gebeurde).

Ik heb wel gemerkt dat het ook een beetje spelen met vuur is (dat maakt het misschien ook wel extra spannend), want van zijn vrouw is het mijn vriendin geworden (we zijn nooit getrouwd), dus hij was haar kwijt.

Enfin, wilde toch nog even reageren. Misschien zijn er wel mensen met soortgelijke ervaringen of die hier iets aan hebben. :)


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten