De hotwife of cuckold lifestyle

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor de_onbekende » do 04 december 2014, 11:10

Wellicht omdat seks hebben met iemand anders achter je rug om niet zozeer te maken heeft met de seks zelf maar het feit dat je bedrogen bent, dat je partner niet genoeg kreeg bij je en je niet belangrijk genoeg vond om dit aan je voor te leggen, omdat hij of zij waarschijnlijk tegen je gelogen heeft hierdoor. Het heeft dus veel minder met seks en veel meer met macht, controle, vernedering en zo nog wat factoren te maken.

Vergelijk het met uit eten gaan. Als je partner het lekker vindt om uit eten te gaan dan gun je dat haar, misschien met haar vriendinnen. Prima, ga lekker uit eten, geniet ervan! Dat voelt toch heel anders dan dat ze thuis zo min mogelijk eet en dan stiekem naar een restaurant gaat om zich daar vol te bunkeren zonder het tegen jou te zeggen, omdat je gewoon niet lekker kookt, je niet het eten op tafel zet wat zij lekker vindt, enz, enz.

Als je dat verschil niet ziet of aan kunt voelen ben ik al snel door mijn metaforen heen denk ik :)

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Spelfje » do 04 december 2014, 12:46

:lol: Ik vind dit wel een prachtig metafoor hoor! " Stiekem uiteten gaan"....
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Lolly1968 » do 04 december 2014, 17:54

Hmmmm,begin 'trek' te krijgen..........
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Mannekijn » vr 05 december 2014, 19:32

Is cuckold typisch een mannending, of zijn er ook vrouwen die zich cuckold voelen?

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor 230volt » vr 05 december 2014, 19:57

Goh! Dat ik die vraag niet bedacht heb! Ik ben ook benieuwd, heb daar nooit aan gedacht!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor EstherC » vr 05 december 2014, 20:06

Er zijn vast vrouwen met vergelijkbare gevoelens, maar één ding is zeker: ik ben er niet een van :wink:
#jaloerssecreet
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Anwen » vr 05 december 2014, 23:29

Is cuckold typisch een mannending, of zijn er ook vrouwen die zich cuckold voelen?
Ja hoor, maar komt minder voor. De term ervoor is cuckquean.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Benno » zo 07 december 2014, 19:11

Wellicht omdat seks hebben met iemand anders achter je rug om niet zozeer te maken heeft met de seks zelf maar het feit dat je bedrogen bent, dat je partner niet genoeg kreeg bij je en je niet belangrijk genoeg vond om dit aan je voor te leggen, omdat hij of zij waarschijnlijk tegen je gelogen heeft hierdoor. Het heeft dus veel minder met seks en veel meer met macht, controle, vernedering en zo nog wat factoren te maken.
…zoals eeuwenoude inprenting die nog steeds leert dat een huwelijk per definitie moet samengaan met seksuele trouw tot de dood - of tot de echtscheiding.
Vergelijk het met uit eten gaan. Als je partner het lekker vindt om uit eten te gaan dan gun je dat haar, misschien met haar vriendinnen. Prima, ga lekker uit eten, geniet ervan! Dat voelt toch heel anders dan dat ze thuis zo min mogelijk eet en dan stiekem naar een restaurant gaat om zich daar vol te bunkeren zonder het tegen jou te zeggen, omdat je gewoon niet lekker kookt, je niet het eten op tafel zet wat zij lekker vindt, enz, enz.
Heel erg mooi en tolerant, maar of er veel echtgenoten op die manier redeneren… :((

Maar daarnaast heb je nog mannen die er plezier in scheppen dat hun vrouw seks met een ander heeft, en daarom proberen haar daartoe over te halen. Ook al heeft ze zelf geen belangstelling...

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor de_onbekende » ma 08 december 2014, 11:09

Die mannen heb je inderdaad, zelfs in mijn voedingsmetafoor. Die mannen worden dan feeders genoemd. :)

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Mannekijn » ma 08 december 2014, 19:47

Is cuckold typisch een mannending, of zijn er ook vrouwen die zich cuckold voelen?
Ja hoor, maar komt minder voor. De term ervoor is cuckquean.
Aparte spelling en fantastisch scrablewoord!! Anwen bedankt.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Lolly1968 » do 11 december 2014, 13:50

Toch zit er ook een groot verschil in 'denken en doen',mijn man vind het ook geweldig om mij met een ander 'bezig' te zien,maar de eerste keer moest hij toch wel even 'slikken'. Want het was toen voor hem de eerste keer dat hij zo iets meemaakte. Hij had er altijd over gefantaseerd en vond het heel opwindend dat ik in mijn 'vorige' levens (haha) mij ook al op dat pad had begeven,maar in het eggie....viel het hem niet tegen...maar schrok hij wel even toen hij mijn enthousiasme met de andere man zag!

Nou is het bij ons geen cuckold o.i.d. maar praat ik over het swingen,maar denk dat de gevoelens en de gedachten overeenkomen. Een vriendin is om die reden gestopt met PR/swingen omdat haar man het toch niet aankon.....het leek hem geil en geweldig en erover pratend en fantaserend leekt het hem top...maar in RL werd het een koude douche. En niet alleen uit jaloezie e.d,maar hij schrok van de gretigheid waarmee zijn vrouw zich in het gebeuren stortte!
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Mannekijn » vr 12 december 2014, 19:34

@lolly1968
Heel herkenbaar. Als ik het lees over cuckold word ik er knetter****(opgewonden) van, maar zou denk ik toch wat jaloers worden. Veiliger dus om het van de andere kant te doen. Om het waanzinnig heerlijk met zijn vrouw te doen terwijl de cuckold moet toekijken. Hij mag zich masturberen of hooguit op commando aan mijn balletjes likken terwijl mijn erectie bij haar naar binnen glijdt.

Gebruikersavatar
Lolly1968
Berichten: 598
Lid geworden op: do 06 november 2014, 22:40
Locatie: Innerland

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Lolly1968 » za 13 december 2014, 16:54

oeh...wow....
'Vrouwen zij er om bemind te worden....niet om begrepen te worden'

cucky frans
Berichten: 5
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:40
Locatie: Noordwijk

Onderdanige Cucky

Berichtdoor cucky frans » wo 17 december 2014, 10:44

vandaag loop ik voor de tweede dag met mijn kuisheidsgordel CB6000 om.
Het geeft mij een fijn gevoel, daar ik hiermee aan de wens van mijn Dress voldoe.
Wel wil ik jullie laten weten dat de morgen bij het wakker worden een lastig moment is, het bloed stroomt naar de penis en deze zet dan op in de CB6000.
Even een strak gevoel, maar ook een voldoening naar mijn Dress, die hiermee haar kuisheid naar haar minnaar kan garanderen.
Groetjes cucky frans

cucky frans
Berichten: 5
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:40
Locatie: Noordwijk

Mijn vrouw heeft de leiding

Berichtdoor cucky frans » wo 17 december 2014, 12:11

In het dagelijkse leven ben ik ondernemer en geeft leiding aan een aantal personen.
In mijn thuis situatie is mijn vrouw de ondernemer en ben ik gebombardeerd tot Cucky.
Het geen betekent dat mijn vrouw vrij is om met iedere man die haar aanstaat de seks te bedrijven.
Op het moment heeft ze al weer voor een jaar een minnaar waar ze met regelmaat de nachten mee door brengt, samen liggen ze dan in ons bed en hij op mijn plek. Ik mag dan vanaf het voeteneind kijken hoe hij mijn vrouw verwend en ze heerlijk van hem geniet. Naast mijn leidinggevende job,vind ik het heerlijk dat mijn vrouw de leiding heeft over mij.Cucky Frans :D11
Laatst gewijzigd door cucky frans op wo 17 december 2014, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten