De hotwife of cuckold lifestyle

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

de_onbekende
Berichten: 86
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 20:34

Re: cuckold geweldig

Berichtdoor de_onbekende » zo 11 januari 2015, 16:48

Ik heb wel een idee ;)

Louve
moderator
Berichten: 121
Lid geworden op: zo 23 november 2003, 15:38

Re: cuckold geweldig

Berichtdoor Louve » zo 11 januari 2015, 16:55

Het is echt niet nodig dat je/ jullie hetzelfde stukje tekst kopiëren en dat meerdere keren posten. Er bestaat een algemeen cuckholdingdraadje waar je je ervaringen kunt delen.

Daarbij het volgende. Je post riekt naar hengelen, wat niet toegestaan is op deze site.
Groet Louve,
moderator Shespotforum.

Jan,ilonka
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 11 januari 2015, 10:55
Locatie: amsterdam

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Jan,ilonka » zo 11 januari 2015, 17:17

super thomas dit is wat we willen toch echt fantastisch

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1387
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Paniscus » zo 11 januari 2015, 17:35

Geweldig en fantastisch J en I dat jullie dit durven te posten en er voor uit willen komen. Met jullie enthousiasme komen jullie wel waar jullie wil komen.
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Stel40 » ma 02 maart 2015, 17:31

Hallo allemaal,

Wij zijn nieuw hier, en zijn een leuk en vlot stel van net voorbij de 40 jaar omgeving Overijssel.
Stapel op elkaar en willen ook samen blijven.

We hebben ook een soort van Cuckold relatie. Ik (de man) ben niet onderdanig, maar vind het erg opwindend als mijn vriendin weer eens een vriend heeft (ze heeft twee keer een tijdje iets gehad met een leuke man). Ik ben en blijf haar trouw.

Dit alles was mijn idee, in het begin vond ze het vreemd maar is nu helemaal om en geniet er heel erg van.

Ze gaat sexy de deur uit, heeft een leuke spannende tijd. Ze voelt zich op en top vrouw. Ik wordt erg opgewonden als ze de deur uit gaat (ook een soort jaloers, maar juist lekker). Als ze thuis komt lacht ze ondeugend en ruikt naar sex, ik lik haar en zij komt nogmaals. We genieten intens.

Het heeft onze band erg verstrekt. Fijn om er hier even iets over te schrijven en leuk om de verhalen van anderen te lezen.

Ook leuk als jullie op ons verhaal willen reageren.

Groetjes van stel40

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Stel40 » ma 02 maart 2015, 20:06

@lolly1968
Heel herkenbaar. Als ik het lees over cuckold word ik er knetter****(opgewonden) van, maar zou denk ik toch wat jaloers worden. Veiliger dus om het van de andere kant te doen. Om het waanzinnig heerlijk met zijn vrouw te doen terwijl de cuckold moet toekijken. Hij mag zich masturberen of hooguit op commando aan mijn balletjes likken terwijl mijn erectie bij haar naar binnen glijdt.

Dit soort quotes kriebelen lekker bij mij (vrouw van stel40)!! :D :oops:

Gebruikersavatar
LoveArtist
Berichten: 17
Lid geworden op: do 26 februari 2015, 21:01

Re: Onderdanige Cucky

Berichtdoor LoveArtist » di 03 maart 2015, 0:15

vandaag loop ik voor de tweede dag met mijn kuisheidsgordel CB6000 om.
Het geeft mij een fijn gevoel, daar ik hiermee aan de wens van mijn Dress voldoe.
Wel wil ik jullie laten weten dat de morgen bij het wakker worden een lastig moment is, het bloed stroomt naar de penis en deze zet dan op in de CB6000.
Even een strak gevoel, maar ook een voldoening naar mijn Dress, die hiermee haar kuisheid naar haar minnaar kan garanderen.
Groetjes cucky frans
Ja het is maar waar jij je gelukkig bij voelt...

Ik zou niet weten waarom je jezelf zou moeten onderwerpen aan een vrouw met een stuk plastic om je lul dat op slot zit om je kuisheid te garanderen, dat hele gedoe van onderwerpen met hulpmiddelen is niet mijn ding, een relatie gebaseerd op vernedering en onderwerping wil ik niet eens aan denken.

Het hele gedoe van vrije seks staat me tegen, er zijn er die de wildste fantasieën hebben als hem/haar partner voor hun ogen geneukt wordt, maar als het dan uiteindelijk in het echt gebeurd dan komt toch het gevoel bovendrijven dat je bedrogen wordt, ik heb zo al drie stellen uit elkaar zien gaan.

Ik heb mijn vrouw lief en zij heeft mij lief, onze relatie is gebaseerd op vertrouwen en harmonie, onze liefde is vol overgave en overgave is iets anders dan onderwerping, ik wil haar dan ook voor geen goud kwijt, wil je je relatie verdiepen dan zijn er veel betere methoden waarbij ik Tantra van harte kan aanbevelen.
Liefde is... als je het niet hebt, een gemis.

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Onderdanige Cucky

Berichtdoor Anwen » di 03 maart 2015, 13:56

vandaag loop ik voor de tweede dag met mijn kuisheidsgordel CB6000 om.
Het geeft mij een fijn gevoel, daar ik hiermee aan de wens van mijn Dress voldoe.
Wel wil ik jullie laten weten dat de morgen bij het wakker worden een lastig moment is, het bloed stroomt naar de penis en deze zet dan op in de CB6000.
Even een strak gevoel, maar ook een voldoening naar mijn Dress, die hiermee haar kuisheid naar haar minnaar kan garanderen.
Groetjes cucky frans
Ja het is maar waar jij je gelukkig bij voelt...

Ik zou niet weten waarom je jezelf zou moeten onderwerpen aan een vrouw met een stuk plastic om je lul dat op slot zit om je kuisheid te garanderen, dat hele gedoe van onderwerpen met hulpmiddelen is niet mijn ding, een relatie gebaseerd op vernedering en onderwerping wil ik niet eens aan denken.

Het hele gedoe van vrije seks staat me tegen, er zijn er die de wildste fantasieën hebben als hem/haar partner voor hun ogen geneukt wordt, maar als het dan uiteindelijk in het echt gebeurd dan komt toch het gevoel bovendrijven dat je bedrogen wordt, ik heb zo al drie stellen uit elkaar zien gaan.

Ik heb mijn vrouw lief en zij heeft mij lief, onze relatie is gebaseerd op vertrouwen en harmonie, onze liefde is vol overgave en overgave is iets anders dan onderwerping, ik wil haar dan ook voor geen goud kwijt, wil je je relatie verdiepen dan zijn er veel betere methoden waarbij ik Tantra van harte kan aanbevelen.
So hey, het schijnt de opinie te zijn dat ik wel eens een beetje de botte bijl ben hier, maar jij kan er ook wat van. LA, ik weet dat het soms moeilijk is, maar gezien deze en wat andere postings vind ik dat je aardig hoog van de toren blaast. Een toren die je pas net hebt beklommen. Beetje respect voor andermans beleving, kan dat ook nog?

En hoe haal je het in je hoofd om andermans methoden om verdieping in hun relatie/leven te vinden af te doen als onzinnig en dan je eigen ding aan te bevelen? Als je kennis hebt van tantra dan zou juist jij moeten weten dat respect voor ieders individuele pad en en hoe hij/zij dat wenst in te vullen een belangrijk onderdeel is binnen de tantrische visie.
Effe dimmen.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor 230volt » di 03 maart 2015, 13:59

:D11
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor 230volt » di 03 maart 2015, 16:40

Voor ik hier op 'She' verscheen, had ik nog nooit van het verschijnsel 'cuckold' gehoord, laat staan dat ik wist wat het inhield.
Ik lees met interesse de berichten die hierover gaan, hoe sommigen van jullie dat beleven.
Ik heb denk ik wel iets van een cuckold in me, al ga ik niet voor de vernedering.

Af en toe schiet ik ook even in de lach, bijv. bij het lezen van het woord 'bull'.
Een beetje humor mag wel toch? Ook in dit topic. Ik wil daar niemand mee kwetsen.

Ik moet dan steeds aan zo'n soort beest denken:

Afbeelding

Maar die willen jullie denk ik liever niet in je bed vinden!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Nelly » do 05 maart 2015, 1:36

@Bull - ach Madonna valt erop ;-)

Bertha Butt
Berichten: 43
Lid geworden op: di 17 februari 2015, 14:27
Locatie: Dordrecht

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Bertha Butt » do 05 maart 2015, 10:06


Af en toe schiet ik ook even in de lach, bijv. bij het lezen van het woord 'bull'.
Een beetje humor mag wel toch? Ook in dit topic. Ik wil daar niemand mee kwetsen.

Ik moet dan steeds aan zo'n soort beest denken:

Afbeelding

Maar die willen jullie denk ik liever niet in je bed vinden!
:lol:

Mijn eerste beeld was Zeus als stier die aardse vrouwen verleid. Meer zo'n Belgian Blue stier... :D

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Stel40 » za 14 maart 2015, 17:17

Voor ik hier op 'She' verscheen, had ik nog nooit van het verschijnsel 'cuckold' gehoord, laat staan dat ik wist wat het inhield.
Ik lees met interesse de berichten die hierover gaan, hoe sommigen van jullie dat beleven.
Ik heb denk ik wel iets van een cuckold in me, al ga ik niet voor de vernedering.

Af en toe schiet ik ook even in de lach, bijv. bij het lezen van het woord 'bull'.
Een beetje humor mag wel toch? Ook in dit topic. Ik wil daar niemand mee kwetsen.

Ik moet dan steeds aan zo'n soort beest denken:

Afbeelding

Maar die willen jullie denk ik liever niet in je bed vinden!


Wij hebben hetzelfde met die termen. Cuckold is een vreemd woord net als bull. De term hotwife, de vrouw van een stel die vrij is om te doen wat ze wil, vind ik wel grappig. Ik (de man nu) heb ook niets met dat extreem onderdanige.

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Stel40 » za 14 maart 2015, 17:41

Even een kleine update na onze introductie op dit forum;

Mijn vriendin heeft een leuke man ontmoet en is vanmiddag op date met hem.
Ze zocht al langer via allerlei websites een leuke wat oudere man, maar heeft nu een leuke man op haar werk ontmoet. Het is de coach van een collega.

Ik voel me super gespannen maar ook opgewonden. Ze was erg enthousiast over deze man. Toen we dit voor het eerst deden (twee jaar geleden) had ze veel twijfels. Maar nu had ze al weken ontzettend zin om een keer met iemand anders te daten. Ze had echt ontzettend behoefte aan de spanning, de aandacht, de kriebels.

Dit is de eerste man waarop ze een beetje verliefd is. Zij wordt erg opgewonden als we vrijen en we praten over hem (ongelooflijk hoe nat ze dan is!). Ik wordt er ook ontzettend opgewonden van.

Na de lunch is ze vertrokken, ze zag er op en top uit. Ze gaat eerst naar zijn huis, koffie drinken en kennismaken en ze gaan daarna even samen de stad in wat drinken en als ze het leuk heeft samen eten.

Ik weet dat ze ontzettend flirt, en als ze een whatsapp bericht stuurt maakt ze me expres jaloers. Ze Appte zojuist dat het erg gezellig is met hem en dat hij een erg leuke man is.

We hebben al dagen niet gevreeën, ik mag niet en wil ook niet, maar we maken elkaar wel ontzettend gek met allemaal geile praatjes. We bouwen ontzettend veel spanning op op deze manier.

Als jullie het leuk vinden houdt ik jullie op de hoogte.

Groetjes M van stel40

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Stel40 » za 14 maart 2015, 18:19

Ik krijg net een appje, dat net ze nog een drankje besteld hebben.

Ze hebben het plan iets gewijzigd, ze gaan na dit drankje naar zijn huis om samen eten te koken (ipv uit eten). Hij vindt het erg bijzonder dat mijn vriendin en ik een relatie als deze hebben.

Ook zegt ze "We zijn dichterbij elkaar gaan zitten...".

Ik barst van de spanning! Kan nergens anders meer aan denken! Pffff... :oops: :D :D11


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten