De hotwife of cuckold lifestyle

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Hubbie
Berichten: 1500
Lid geworden op: zo 11 juli 2010, 12:40

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Hubbie » za 14 maart 2015, 18:51

Ze weet je in ieder geval goed op temperatuur te houden :mrgreen:

Geniet ervan :wink:

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Stel40 » za 14 maart 2015, 18:57

Haha.. Ja is ze goed in!

Dank je, doe ik ook!

Bertha Butt
Berichten: 43
Lid geworden op: di 17 februari 2015, 14:27
Locatie: Dordrecht

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Bertha Butt » za 14 maart 2015, 21:51

Toen we dit voor het eerst deden (twee jaar geleden) had ze veel twijfels. Maar nu had ze al weken ontzettend zin om een keer met iemand anders te daten.
Dit vind ik een zeer interessante opmerking. Waardoor twijfelde ze toen? Wat is er verder gebeurd; wel of niet doorgegaan? Wat is er nu anders, dat ze nu niet twijfelt? Daar ben ik heel benieuwd naar.
Vooral ook omdat ik net in een ander topic vertelde over mijn laatste date met een man, waar ik me naderhand niet helemaal lekker bij voelde.

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Stel40 » za 14 maart 2015, 22:41

Ik heb al een tijdje niets gehoord maar kreeg net een appje;

"Gezellig gekookt/gegeten. Nu kaarsjes en wijntje op de bank. Heerlijk aan het zoenen... Voel me lekker en geil. Hij is nu naar boven, ik ga ook zo... X"

Ik stuurde terug;
"Genieten, je helemaal geven!!! Als je wilt blijf je slapen, doen. Hvj. X"

Ze stuurde me;
"Doe ik ook! Hovj X!


Het is duidelijk dat ze het érg naar haar zin heeft, ze heeft nauwelijks tijd te appen. Wel lief dat ze dat toch nog even doet.

Pffff.. Wat een spanning.. Net lang en heet gedouched en eindelijk wat gegeten... Wat een rush is dit! Bizar maar ik geniet ervan!

EstherC
Berichten: 5117
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor EstherC » za 14 maart 2015, 22:53

Mooi om te zien hoe jullie het beleven. Fijn dat dit zo kan.
Geniet van de spanning :wink:
Dream it. Wish it. Do it!

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Stel40 » za 14 maart 2015, 23:06

Toen we dit voor het eerst deden (twee jaar geleden) had ze veel twijfels. Maar nu had ze al weken ontzettend zin om een keer met iemand anders te daten.
Dit vind ik een zeer interessante opmerking. Waardoor twijfelde ze toen? Wat is er verder gebeurd; wel of niet doorgegaan? Wat is er nu anders, dat ze nu niet twijfelt? Daar ben ik heel benieuwd naar.
Vooral ook omdat ik net in een ander topic vertelde over mijn laatste date met een man, waar ik me naderhand niet helemaal lekker bij voelde.

Het voelde voor haar als vreemdgaan en alsof ze mij bedroog. We houden van elkaar en daarom voelde het voor haar eerst niet goed.

Ze heeft een nette achtergrond en kwam uit een saai huwelijk. Gescheiden en opzoek naar meer passie, kwam ze mij tegen. Ik was wat vrijer en had al diverse relaties achter de rug.

Ze was nieuwsgierig naar meer aandacht (is ze gek op!!), meer spanning, kriebels en ondeugende dingen maar ze moest eerst oude manieren en gewoonten daarvoor loslaten. Ik zei dat wij van elkaar kunnen houden, en toch vrij kunnen zijn.

Ze heeft een paar keer een afspraakje gehad met mannen die toch niet zo leuk waren (alleen gezoend). We/zij is nu veel kieskeuriger en moet echt een beetje voor iemand vallen wil ze er mee daten.

Vorige keer had ze de juiste klik, enorme passie en allemaal dingen gedaan die ze nooit eerder deed. Heeft haar echt veranderd en vrij gemaakt. Na een paar keer was de passie minder en wilde ze verder kijken.

Hoop dat ik duidelijk ben Bertha...

In welk ander topic ben jij aan het schrijven? Ik (later we :wink: )wil graag meelezen.
Laatst gewijzigd door Stel40 op zo 15 maart 2015, 3:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Stel40 » zo 15 maart 2015, 2:19

Laatste update van vandaag...

Krijg net een appje;

"Ben onderweg. Was heerlijk, ben super genomen. Heb zaadkutje voor je... Tot zo. X"

Als het leuk was en ze thuis komt verteld ze me super enthousiast hoe het was en wat ze allemaal gedaan hebben terwijl ik haar lik. Ze barst van het zelfvertrouwen dan.

Ze hebben uren gevreeën en ze houdt ervan al hij een grote pik heeft (mag ik dit zeggen?). Hoe heftiger het was, hoe geiler ik het vindt.

Ze wil ook altijd nog een keer klaarkomen met de vibrator. Ze ligt dan heerlijk naar sex ruikend in haar natte sexy slipje, in haar hoge hakken op de bank. Ik wil en moet haar gevoelige kutje (en kontje) likken. IK KAN NIET WACHTEN!!! HEERLIJK!!

Ongelooflijk dat ik dit schrijf! En dat het echt zo is! Dat we dit doen... Ach ik geniet ervan (in alle heftigheid), dus het is goed...

Pfff... Ze komt zo thuis..

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Stel40 » zo 15 maart 2015, 3:32

Echt aller laatste update; :D

Ze kwam thuis, heeft genoten, en alles verteld. Ze is naar boven naar bed en ik ga ook.

We kwamen allebei klaar, zij nogmaals. We doen het niet erg lang als ze thuis komt, ze is wel genoeg genomen dan.. Heb haar neukkut heerlijk gelikt, en geproeft. We zijn moe en voldaan. Morgen zijn we er altijd nog na-geil van, en vrijen we nog een paar keer. Waarschijnlijk Appt ze dan ook haar date, dat ze genoten heeft.

Super heftige avond voor mij en haar. Ik heb haar hiertoe aangezet en nu wil ze niet anders meer. Ik vind het goed en heerlijk en zij ook.

Slaap lekker allemaal
( ook al weet ik dat jullie dit veel later lezen )

:lol: :D :wink:

Bertha Butt
Berichten: 43
Lid geworden op: di 17 februari 2015, 14:27
Locatie: Dordrecht

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Bertha Butt » zo 15 maart 2015, 12:07

Het voelde voor haar als vreemdgaan en alsof ze mij bedroog. We houden van elkaar en daarom voelde het voor haar eerst niet goed.
Ja, dat gevoel ken ik. Dat gebeurde dus bij die date...
Ze heeft een nette achtergrond en kwam uit een saai huwelijk. Gescheiden en opzoek naar meer passie, kwam ze mij tegen. Ik was wat vrijer en had al diverse relaties achter de rug.

Ze was nieuwsgierig naar meer aandacht (is ze gek op!!), meer spanning, kriebels en ondeugende dingen maar ze moest eerst oude manieren en gewoonten daarvoor loslaten. Ik zei dat wij van elkaar kunnen houden, en toch vrij kunnen zijn.

Ze heeft een paar keer een afspraakje gehad met mannen die toch niet zo leuk waren (alleen gezoend). We/zij is nu veel kieskeuriger en moet echt een beetje voor iemand vallen wil ze er mee daten.

Vorige keer had ze de juiste klik, enorme passie en allemaal dingen gedaan die ze nooit eerder deed. Heeft haar echt veranderd en vrij gemaakt. Na een paar keer was de passie minder en wilde ze verder kijken.
Voor mijn huwelijk heb ik een behoorlijke slettenperiode gehad. Op dat moment precies wat ik nodig had. Van de ene man naar de ander, soms ook meerdere achter elkaar in één weekend. De aandacht was erg leuk, daar deed ik het hoogstwaarschijnlijk om. Spanning... tja, de eerste paar dates nog wel. Daarna was het ook wel een 'seen one, seen them all'...

Ook een paar keer gedacht dat de verliefdheid die ik voelde echte liefde was. Totdat ik Troglodyte ontmoette. Met veel plezier ruilde ik mijn losbandige leventje met talloze escapades in voor een keurig monogame relatie met dit exquise exemplaar.
Hoop dat ik duidelijk ben Bertha...

In welk ander topic ben jij aan het schrijven? Ik (later we :wink: )wil graag meelezen.
Ik begrijp wat je over wilt brengen.
Het andere topic heb jeinmiddels gezien. ;)

Couple
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 23 oktober 2013, 11:42

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Couple » do 19 maart 2015, 14:14

Alhoewel ik het niet zie zitten om het sperma van een andere man uit mn vrouw dr k** te likken zoals meneer stel40. Is het blijkbaar een natuurlijke reactie van een man om meer sperma te produceren(dus ook geil worden) als er een andere man in het spel is.

Eigenlijk is het allemaal vrij simpel te verklaren. Wij mannen kunnen geen kinderen baren. Dus van oudsher zijn wij mannen heel beschermend.
We willen niet dat er een kans bestaat dat onze vrouwen een andermans kind draagt. Met andere woorden, dat wij geen nageslacht hebben.

Nu heeft moeder natuur een truukje bedacht om mannen te beschermen.
Sperma blijkt niet alleen voor bevruchting te zorgen, maar ook voor ander mans sperma te "doden". Dus hoe meer sperma je produceert des te groter de kans dat je het sperma van je competitie uitschakelt.

Ook ik heb zo iets dergelijks meegemaakt. Wel niet met opzet zoals sommigen hier. En gelukkig ook niet met een man.
Mijn vrouw kwam thuis na een avondje stappen met vriendinnen en had iets op te biechten. Ze had toen ze goed aangeschoten was met een andere(vreemde) vrouw staan zoenen en haar ook gevingerd.
Alhoewel ik geen jaloezie voelden was ik weken lang geil alsof ik weer 18 was.

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Stel40 » za 21 maart 2015, 16:15

Nu heeft moeder natuur een truukje bedacht om mannen te beschermen.
Sperma blijkt niet alleen voor bevruchting te zorgen, maar ook voor ander mans sperma te "doden". Dus hoe meer sperma je produceert des te groter de kans dat je het sperma van je competitie uitschakelt.
Klopt volgens mij helemaal. Die extra 'productie' is dan ook waarschijnlijk waarom dit zo enorm opwindend is. Een vleugje mannelijke competitie maakt het helemaal af.

Ik probeer zo weinig mogelijk bij dit soort wetenschap stil te staan. Ik wil liefst weinig weten over de oorzaak en zo onbevangen mogelijk van deze bizarre, bijna dierlijke roes, genieten. Bang dat ik ben dat de analyse de scherpe kantjes eraf haalt.

Gebruikersavatar
Stel40
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 maart 2015, 16:19

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor Stel40 » za 21 maart 2015, 16:28

Ook ik heb zo iets dergelijks meegemaakt. Wel niet met opzet zoals sommigen hier. En gelukkig ook niet met een man.
Mijn vrouw kwam thuis na een avondje stappen met vriendinnen en had iets op te biechten. Ze had toen ze goed aangeschoten was met een andere(vreemde) vrouw staan zoenen en haar ook gevingerd.
Alhoewel ik geen jaloezie voelden was ik weken lang geil alsof ik weer 18 was.
Dat is gewoon geluk hebben. Heerlijk en ik begrijp hoe je je voelde.

Voeg nog een vleug(je) jaloezie en competitieve mannelijkheid toe aan dit verhaal, en je bent niet geil alsof je weer 18 was, maar zoals je nog hebt meegemaakt en voor mogelijk hebt gehouden.

Ik begrijp dat dit niet voor iedere man is weggelegd. Had iemand mij dit 10 jaar geleden verteld dan had ik hem volslagen voor gek verklaard. Het kan natuurlijk ook zijn dat zoiets simpelweg gewoon niets voor je is.

Dat is ook het leuke aan dit forum, ieder zijn ding, en ontzettend leuk dat van elkaar te lezen.

erix69
Berichten: 18
Lid geworden op: za 18 december 2010, 23:25

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor erix69 » wo 01 juli 2015, 10:20

Toch zit er ook een groot verschil in 'denken en doen',mijn man vind het ook geweldig om mij met een ander 'bezig' te zien,maar de eerste keer moest hij toch wel even 'slikken'. Want het was toen voor hem de eerste keer dat hij zo iets meemaakte. Hij had er altijd over gefantaseerd en vond het heel opwindend dat ik in mijn 'vorige' levens (haha) mij ook al op dat pad had begeven,maar in het eggie....viel het hem niet tegen...maar schrok hij wel even toen hij mijn enthousiasme met de andere man zag!

Nou is het bij ons geen cuckold o.i.d. maar praat ik over het swingen,maar denk dat de gevoelens en de gedachten overeenkomen. Een vriendin is om die reden gestopt met PR/swingen omdat haar man het toch niet aankon.....het leek hem geil en geweldig en erover pratend en fantaserend leekt het hem top...maar in RL werd het een koude douche. En niet alleen uit jaloezie e.d,maar hij schrok van de gretigheid waarmee zijn vrouw zich in het gebeuren stortte!
Ben zo benieuwd hoe het nu gaat, hebben jullie nog verder geëxperimenteerd? Na de 'koude douche' nog iets ondernomen?
Ik vraag het, omdat ik zelf ook ervaring heb, maar dan andersom ik ben de man die seks heeft met de vrouw, terwijl de echtgenote op de hoogte is en soms stiekem toekijkt, dat ging ook niet altijd even makkelijk in het begin, maar hij gaat er nu heel makkelijk mee om.
Dus vandaar mijn vraag...
groetjes, erix
het spannende van een fantasie is, dat ie werkelijkheid kan worden...

jalo1956
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 0:31

Re: De hotwife of cuckold lifestyle

Berichtdoor jalo1956 » ma 15 mei 2017, 23:01

Zie onze topic we leven al 5 jaar zo niets meer dan geweldig :love:


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten