Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Savanne » do 30 januari 2014, 0:58

Knuffel meis, wat herken ik enorm veel weer in jouw woorden..zucht *pinkt traantje weg*
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2172
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor tes » do 30 januari 2014, 11:30

Wat ontzettend mooi zeg.. echt prachtig! Wat fijn om zo iemand te hebben! :kiss:
live your life to the fullest!

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Anwen » do 30 januari 2014, 11:59

Tranen in mijn ogen..... wauw LF.
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince

Levendig Foutje
Berichten: 529
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » za 01 februari 2014, 16:34

@Savanne: =): =): =): =): =): =): =): =): =): =): =): (knuffeldeknuffeldeknuffeldeknuffeldeknuffel)

@tes: Dank je lieverd! Inderdaad is het zo fijn om zo iemand en zoiets te hebben...I'm a lucky girl... :kiss:

@Anwen: dank je wel...ik hoop dat het met jou goed gaat! :kiss:

Butterfly81
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 07 februari 2014, 23:12
Locatie: Zuid Holland

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Butterfly81 » di 11 februari 2014, 21:28

Wauw.. jeetje...
De afgelopen tijd alle delen doorgelezen. Intens, open, en zo met gevoel geschreven. En kijkje in jouw leven, hoe je bent gegroeid. Al vele jaren voel ik de behoefte te doen wat jij doet, te zijn wat jij bent.
Pas sinds kort weet mijn partner een heel klein beetje van deze gevoelens.. echt maar een beetje. Ik ben nog zoekende naar mijn weg hierin en hoop dat we hier samen wat meer in kunnen groeien.
Jij laat met jouw teksten mijn ogen weer een beetje verder opengaan.. mij voelen dat mijn verlangens eigenlijk lang zo vreemd niet zijn..
Bedankt voor het delen, voor je openheid.. ja,simpelweg bedankt :)
Life is not about waiting for the storm to pass, it's all about learning how to dance in the rain.

Levendig Foutje
Berichten: 529
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » do 13 februari 2014, 1:13

@Butterfly81, ik ben blij dat mijn "dagboek" op zo'n manier kan helpen! Leuk om dit van je terug te krijgen, dank je wel. :)
Ik hoop dat je partner ook die gevoelens met je deelt, dan hebben jullie zeker nog een hele plezierige en interessante ontdekkingstocht! :kiss:

Butterfly81
Berichten: 134
Lid geworden op: vr 07 februari 2014, 23:12
Locatie: Zuid Holland

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Butterfly81 » do 13 februari 2014, 14:45

Dat hoop ik ook LFje.. met heel mijn hart.
Zoekende zijn in jezelf met deze verlangens is fijn, maar niet weten of we hier samen in kunnen groeien kan frustrerend zijn :D
Hij weet het, en zal voor zichzelf moeten uitvinden of het bij hem past.
Ik heb nog geen idee hoe ermee om te gaan als dit bij het minimale Dom/sub wat we nu hebben blijft. De verlangens zijn groot, heel groot zelfs, maar ik wil hem niet loslaten.
Zucht.. groei in je gevoelsleven doormaken is niet altijd makkelijk.

Ik hoop in elk geval nog lang van jouw mooie belevenissen te kunnen genieten!
Life is not about waiting for the storm to pass, it's all about learning how to dance in the rain.

Levendig Foutje
Berichten: 529
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » zo 23 februari 2014, 0:58

Hoi @Butterfly81,

Tja...ik moet je zeggen dat mijn conclusie is dat als iemand niet-BDSM is (vanilla, zoals ik die term gebruik), dat die persoon dan echt niet om zal slaan. Je hebt het of je hebt het niet, zeg maar. Dat is niet hetzelfde als iemand die het wel heeft maar waarbij het heel diep en verstopt zit, zelfs bij enkelen als taboe, dus soms is het moeilijk te zeggen over iemand in het begin of hij het gewoon niet in zich heeft of dat het erg verstopt zit; maar na een tijdje wordt het altijd duidelijk.
Voor een ex van mij was het een werkelijk taboe, soms kwam het er uit, maar dan werd hij boos op zichzelf. Dat was heel frustrerend. Net als dat het in zekere zin ook frustrerend voor me is geweest met een eerdere ex, die zeker kinky was, maar niet dominant. Bij beiden was het touwgetrek richting D/s van mij uit best frustrerend.

Toch bestaan er ook stellen waarin beiden Dominant zijn en een sub zoeken, bijvoorbeeld; of stellen waarbij één van de twee een Dominant buiten de relatie heeft, mét goedkeuring van de partner. Er zijn helaas veel meer voorbeelden zonder die goedkeuring, maar goed, daar hebben we het nu niet over. Er zijn dus wel mogelijkheden mocht je partner niet Dominant zijn. Wat daarin dan jouw eigen beslissing zou zijn, dat is toch echt iets wat je in jezelf moet zoeken, dat kan niemand voor je doen. Ikzelf zou daarin niet aarden bijvoorbeeld, maar er zijn anderen waarbij het dus goed werkt.
Een relatie is een complex iets, met name als de persoonlijke groei van één van de twee vraagt om een andere invulling van die relatie... Kus en sterkte! Je mag me altijd een PM sturen als je je ei kwijt wilt of meer advies wilt.

Levendig Foutje
Berichten: 529
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » vr 12 september 2014, 12:36

We zijn er nog, hoor! Bij elkaar, verliefd, alles erop en eraan.
Ik heb wel 2 hele drukke jaren nu waarin ik eigenlijk geen tijd kwijt mag raken aan schrijven (dus ik doe nu iets 'wat niet hoort van mezelf') :lol:

De D/s ligt helaas een beetje op de achtergrond, dat moet ik wel toegeven. Ik heb er wel alle vertrouwen in dat het terugkomt, ik weet de redenen waarom het er nu niet zo erg aanwezig is, deel daarvan is mijn eigen drukte, deel daarvan ook familiedingen, en een ander deel is zijn wat lage testosteronniveau, wat dankzij @AZ zich nu aan het verbeteren is dankzij de kruidenpillen waarover hij hier ergens in een thread heeft geschreven en waar ik heel dankbaar voor ben, want een lager testosteronniveau beïnvloedt ook het humeur en dat was eigenlijk nog de belangrijkste reden, en we hadden geen idee dat het een laag testosteronniveau kon zijn tot ik @AZ las! Zijn humeur en zin zijn al omhoog aan het gaan. :)

Dat betekent niet dat ze helemaal weg was, de D/s, gelukkig. Ik heb wel een aantal eh, smakelijke herinneringen aan hele mooie momenten. :D7

Vaak hoor je van 'lifestyle koppels' dat ze moeite hebben om het dagelijks leven en hun D/s te combineren, vaak zelfs tot zo'n hoogte dat ze niets eraan doen gedurende lange tijd. Je hebt er ook wel een mentale ruimte, een tijdsruimte, voor nodig. Nu hebben we het geluk bij ons dat ik een huizenhoog libido heb bij hem (it's all in the mind) :P dus we hebben nooit het probleem dat als hij zin in me heeft, ik geen zin heb. Dat is een vervelend probleem wat ik bijvoorbeeld erg sterk had met mijn ex.

En that's it. Ik zal niet veel komen vertellen dit jaar, maar we zijn erg gelukkig samen, we lopen echt samen dat pad af. Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden en nooit heeft iemand het leven zo waard voor me gemaakt. :love:

Gebruikersavatar
tes
Berichten: 2172
Lid geworden op: di 12 juli 2011, 19:24

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor tes » ma 22 september 2014, 12:25

Wat fijn voor je zeg!
live your life to the fullest!

Nelly
Berichten: 431
Lid geworden op: wo 15 februari 2012, 15:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Nelly » do 25 september 2014, 23:25

Wat is @AZ ???

Gebruikersavatar
Spelfje
Berichten: 5489
Lid geworden op: di 13 juli 2010, 12:31
Locatie: Bij Utrecht

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Spelfje » do 25 september 2014, 23:36

Dat is Aphrodites zoon, Nelly :wink:
"Women are made to be Loved
....not understood"

Gebruikersavatar
230volt
Berichten: 4030
Lid geworden op: ma 26 november 2012, 18:17

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor 230volt » zo 28 september 2014, 18:12

Wauw! Fijn voor jou/jullie, Levendig Foutje!
'Gezondheid is het mooiste bezit, tevredenheid is de grootste schat, vertrouwen is de beste vriend'

Levendig Foutje
Berichten: 529
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 13:44

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Levendig Foutje » vr 03 oktober 2014, 23:19

Dank jullie wel! :D =):

Gebruikersavatar
Anwen
Berichten: 1130
Lid geworden op: di 22 november 2011, 16:10

Re: Mijn eerste stappen in de BDSM met een Dom

Berichtdoor Anwen » vr 10 oktober 2014, 15:23

Fijn te lezen. :D11

Wel jammer dat je niet meer zoveel komt vertellen, dat dan wel weer :)
'One sees well only with the heart. The essential is invisible to the eyes'
- The Little Prince


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 5 gasten