cuckold

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

kanarie
Berichten: 11
Lid geworden op: di 20 september 2011, 18:50

Re: cuckold

Berichtdoor kanarie » za 15 oktober 2011, 17:14

hoi jan
ik denk zelf dat binnen een cuckold relatie dominantie meespeelt en daarbij de cuckold partner bevrediging ervaart uit het accepteren van ontzegging van bv attentie en seks ,terwijl hij weet dat zij dat wel beleeft cq geeft aan iemand anders .
in een open relatie zal dit niet het primaire doel zijn .
groet

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: cuckold

Berichtdoor Benno » za 15 oktober 2011, 20:15

Hoe zie je het verschil tussen een open relatie en cuckold relatie?
Is de eenzijdig open (cuckold) relatie niet een logische uitloper van een "gewone" open relatie? Omdat de wereld nu eenmaal is wat hij is, ontstaat er bij een "gewone" open relatie nogal snel een onevenwicht en dat leidt snel tot frustratie bij de man die merkt dat zijn vrouw zoveel makkelijker aan de bak komt dan hij.
Misschien moeten wij mannen de vrouwen hun seksegebonden voordeel maar gunnen zonder daarvoor zo nodig iets in de plaats te willen? Misschien helpt het als we bedenken dat zij weer andere lasten te dragen hebben die wij niet kennen: denk bv. aan ongesteld worden, zwangerschappen, kinderen krijgen...
Komt daarbij dat omdat zij het zo makkelijk kunnen krijgen, vrouwen buitenechtelijke seks ook beter kunnen handlen dan mannen. Met minder gevaar voor hun relatie dus.

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 145
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Re: cuckold

Berichtdoor konijn » ma 17 oktober 2011, 10:35

Hoi man van stoeipoes,

Ook ik ben een man die fantaseert dat zijn vrouw het met een andere man doet.
Ik vraag me al lang af waar deze fantasie vandaan komt, ik vermoed dat ik het vooral heel opwindend vind om te zien dat een vrouw zo vreselijk geil is dat ze zich totaal laat gaan.

Mijn fantasie heeft niets te maken met het onderdanige principe van Cuckold, daar heb ik helemaal niets mee. Het is voor mij iets wat op gelijkwaardige basis gebeurt. Een partner vertelde me ooit 's morgens het erotisch avontuur wat ze die avond er voor had beleefd. Dit wond ons beiden zo op dat we nog dagen daarna spetterende sex hebben gehad.

Jaloezie? Ja, als er een emotionele band ontstaat zal ik zeker jaloers worden. Als het om een eenmalig avontuur gaat vind ik het alleen maar spannend.

Voorlopig is dit alleen fantasie, voor mijn vrouw is het een aantal stappen te ver.

(weet iemand waar de naam cuckold vandaan komt?)

Gebruikersavatar
gelfxp
Berichten: 2075
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 1:27
Locatie: Wageningen

Re: cuckold

Berichtdoor gelfxp » ma 17 oktober 2011, 23:56

cuckold komt van het engelse woord voor koekoek, en die vogel legt zijn eieren in het nest van een ander, om deze vervolgens uit te laten broeden en daarna te laten voeden door de andere vogel
“I have no special talent. I'm just passionately curious.”

soulfire
Berichten: 4
Lid geworden op: za 25 juni 2011, 23:47
Locatie: Utrecht, wmo consulent

Re: cuckold

Berichtdoor soulfire » do 03 november 2011, 23:12

cuckold komt van het engelse woord voor koekoek, en die vogel legt zijn eieren in het nest van een ander, om deze vervolgens uit te laten broeden en daarna te laten voeden door de andere vogel
groetjes jan
your wish is my command

blond48
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 16 maart 2016, 15:23

Re: cuckold

Berichtdoor blond48 » wo 16 maart 2016, 15:31

Hallo ,Ik zie dat op het item cockold niet veel gereageerd wordt. Nochtans gebeurd het nog heel vaak dat ik mensen leer kennen die net zoals ik cockold zijn . Mijn vrouw geniet er van en ik geniet als het ware nog meer . Zijn er mensen die er graag over praten? Laat het gerust weten , ik ben namelijk heel geintereseerd.
groetjes ,

blond48

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: cuckold

Berichtdoor Mannekijn » vr 18 maart 2016, 19:25

@blond48

Je hebt 10 postings nodig om je PM te kunnen lezen.

blond48
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 16 maart 2016, 15:23

Re: cuckold

Berichtdoor blond48 » ma 21 maart 2016, 15:50

@blond48

Je hebt 10 postings nodig om je PM te kunnen lezen.

Mannekijn
Berichten: 918
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 13:17

Re: cuckold

Berichtdoor Mannekijn » ma 21 maart 2016, 19:24

@blond48

De 10 postings kun je het snelst bereiken door even mee te doen met "woordassociatie" of "woordkoppelen".
(Kun je vinden in het Forumoverzicht onder Virtuele Kroeg).

Gebruikersavatar
dmanutr
Berichten: 10
Lid geworden op: do 24 maart 2016, 17:38

Re: cuckold

Berichtdoor dmanutr » do 24 maart 2016, 18:06

Hallo ,Ik zie dat op het item cockold niet veel gereageerd wordt. Nochtans gebeurd het nog heel vaak dat ik mensen leer kennen die net zoals ik cockold zijn . Mijn vrouw geniet er van en ik geniet als het ware nog meer . Zijn er mensen die er graag over praten? Laat het gerust weten , ik ben namelijk heel geintereseerd.
groetjes ,

blond48
Ik denk dat cuckold een taboe is... en dat het zelfs door mensen die vrij open zijn over hun sex leven iets is wat ze niet snel zullen bespreken. Terwijl er toch heel veel genot uit te halen is. Al geniet ik er niet van in de rol als cuck,... maar juist in de andere rol,... weet ik dat er veel mannen en vrouwen zijn die hier inderdaad van kunnen genieten, graag over fantaseren en in sommige gevallen ook uitvoeren. Je relatie moet hier wel sterk voor zijn trouwens....


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten