cuckold

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

cuckold

Berichtdoor stoeipoes » di 13 juli 2010, 13:15

Hoi allemaal,
Ik ben de man van stoeipoes en heb al veel mee gelezen o.a over cuckold ,maar wat ik hier gelezen heb vond ik toch wel erg ver gaan , maar ik heb nu op n andere site dingen gelezen dat er best verschilde vormen zijn .
Ik zou nooit dat kunnen wat andere mannen doen bv geen seks meer hebben, niet mastruberen, je vrouw niet meer aan raken(want zij bepaald).
Kijk ik vind het ook heel spannend als mijn vrouw het zou doen met n andere man :oops: , maar daar zou ik dan bij willen zijn en dan later ook bevredeging uit willen halen, nu mijn vraag zijn er mannen die dat ook hebben dat ze het spannend en g**l vinden als hun vrouw het met nander zou doen? want ik weet als je spannend vind je de naam krijg van cuckold, maar als je daar inverdiep dat het dan toch hele andere vormen krijgt.
Ben benieuwd wat hier de reatie op is .
Groetjes de man van stoei.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » di 13 juli 2010, 13:39

Dag man van stoeipoes.. (ik zou even een eigen nick aanmaken als ik jou was)

Weet je dat ik geen flauw idee heb wat ik er van zou vinden.
Wij doen niet aan parenclubs of swingen, maar er zijn er genoeg op het forum die het wel doen. En die zullen er vast een positief gevoel bij hebben.
Ik fantaseer er ook niet over dat mijn vriendin seks heeft met een andere man. En vraag me af hoe je er dan naar moet kijken; afstandelijk alsof het seks tussen twee vreemden is, of is het juist opgewonden dat het je eigen vrouw is?

Rutger
Berichten: 12
Lid geworden op: di 04 augustus 2009, 13:15
Locatie: Noord-Brabant, ondernemer

Berichtdoor Rutger » di 13 juli 2010, 13:43

Hoi Stoeipoes,

Bij mij in ieder geval hetzelf: ik vind het geil mijn vrouw met een ander bezig te zien en zich lekker klaar te laten neuken. Liefst houd ik haar daarbij vast maar ik zie haar ook graag bovenop zitten. Overigens vind ik het ook geil de vrouw van een ander te neuken terwijl hij zich daarbij zelf bevredigt.

Dus al met al kan ik me alles erbij voorstellen...

Elfri

Berichtdoor Elfri » di 13 juli 2010, 15:29

Dag man van stoeipoes.. (ik zou even een eigen nick aanmaken als ik jou was)

Weet je dat ik geen flauw idee heb wat ik er van zou vinden.
Wij doen niet aan parenclubs of swingen, maar er zijn er genoeg op het forum die het wel doen. En die zullen er vast een positief gevoel bij hebben.
Ik fantaseer er ook niet over dat mijn vriendin seks heeft met een andere man. En vraag me af hoe je er dan naar moet kijken; afstandelijk alsof het seks tussen twee vreemden is, of is het juist opgewonden dat het je eigen vrouw is?
Ik wil geen betweter zijn, maar ik voel de noodzaak eerst uit te leggen wat het verschil tussen cuckolding en swingen is:

Cuckolding is een term uit de wereld van het sadomasochisme, die is komen overwaaien uit de Verenigde Staten. Het woord wordt gebruikt voor een spel, voor velen ook een levenswijze, waarin van een (echt)paar de vrouw allerlei seksuele vrijheden heeft, die de man niet heeft. De man heeft in een cuckolding-relatie weet van zijn vrouws ontrouw.

In het algemeen is de vrouw in zo'n relatie dominant aan haar partner.

Cuckolding kent vele variëteiten. Sommige daarvan zijn relatief zachtaardig; er zijn er ook die buitengewoon vergaand zijn. Zo zijn er stellen die hun plezier beleven in een parenclub en feitelijk niet verder gaan dan een eenzijdig soort swingen. Aan de andere kant van het spectrum zijn stellen die zover gaan dat de vrouw volledige controle heeft over haar partner. Het komt voor dat zij in zo'n geval een nieuwe partner heeft gekozen, die feitelijk haar (chronologisch) eerste partner heeft verdrongen. Niet zelden rest de cuckold in een dergelijke relatie de rol van slaaf of huisdier. Het komt voor dat de vrouw kinderen krijgt van haar nieuwe partner.

OF

Maar wat is nou eigenlijk swingen? Volgens Websters Dictionary is het je vrijelijk overgeven aan seks. Dat is een wel erg ruime definitie. Het gaat om vrijblijvende sociale en seksuele contacten (spelen) met iemand anders dan je vaste partner, vriend of vriendin. Het is ook iets anders dan het traditionele één-met-één afspraakje. Het is ook geen overspel. Bij het swingen zien we dat mensen genieten van sociale en seksuele contacten, soms zelfs vriendschap, met andere mensen in de vrijetijdssfeer, meestal tussen twee paren, waarbij beide partners van elk paar vrijelijk instemmen en volledig op de hoogte zijn. Kenmerkend voor swingen is dat beide vaste partners hun seksuele en sociale contacten met andere partners gezamenlijk en in onderling overleg aangaan

grootste verschil is de gelijkwaardigheid van de verhoudingen in de relatie.

Mijn keuze zou het niet zijn, ik wil dat mijn liefje evenveel geniet als ik. Wij zijn opgegaan in the lifestyle toen we merkten deze gelijkwaardige gevoelens te hebben.

Toch zou ik er meer van willen snappen stel Stoeipoes. Als is het maar om mijn inzichten te verruimen. Kunnen jullie vertellen hoe jullie hiertoe zijn gekomen?

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » di 13 juli 2010, 15:41

Ik ben dol op betweters :P

Ter info; er is nog een variant.
Waar cuckolding een onderdanige connotatie heeft, is het eveneens (uiteraard...) Amerikaanse begrijp 'hotwife' de gelijkwaardige variant.

Komt in grote lijnen op hetzelfde neer, vrouw heeft meerdere partners en de man niet of minder. Hoe je dat spel verder speelt is aan jullie zelf, als je maar lol hebt.

Iago, ook een betweter :D

Elfri

Berichtdoor Elfri » di 13 juli 2010, 16:00

hahaha grinnik Iago, betweters te over natuurlijk. :wink:

Wat een moeilijke woorden ook allemaal... :?
Het maakt me nieuwsgierig naar het begin van het verhaal.. de insteek. De reden waarom iets ongelijkwaardig toch zo gelijkwaardig kan zijn.
De clue zit in de beider wensen, beiden hetzelfde genot uit een ander 'punt' halen. Bij Swingers is het juist de gelijkwaardigheid van de ervaring zo belangrijk en voldoening gevend.

Ik ben geintrigeerd. Al is het voor mij geen pad om te bewandelen.

EstherC
Berichten: 5079
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Re: cuckold

Berichtdoor EstherC » di 13 juli 2010, 19:39

nu mijn vraag zijn er mannen die dat ook hebben dat ze het spannend en g**l vinden als hun vrouw het met nander zou doen?
Jazeker zijn die mannen er! Ik ben er met één getrouwd geweest. Bij de kroonjuwelen is er ook een topic over cuckold waar ik toentertijd ook over mijn situatie heb verteld.
Mijn man vond het gewoon een enorm geil idee als ik het met een ander deed. Ik vertelde het hem altijd op voorhand als ik met een ander had afgesproken en als mijn man dan daarna thuiskwam dan wilde hij alle details weten van begin tot eind. En dat betekende vervolgens wekenlang knallende seks thuis. In dat opzicht was het dus een enorme boost voor ons eigen seksleven als ik het eens met een ander deed. Hij was er trouwens, op wat trio's met zijn beste vriend erbij na, nooit bij. Voor hem was gewoon het idee dat hij aan het werk was(hij werkte altijd 's avonds en 's nachts) en ik ondertussen met een ander bezig was al te geil voor woorden.
Dus nee, je staat hier zeker niet alleen in. Overigens bleef het cuckold zijn van mijn man ook beperkt tot wat ik hier vertel. Er was verder geen sprake van dat hij niet mocht masturberen of mij aanraken of wat dan ook.

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor stoeipoes » wo 14 juli 2010, 8:53

Hoi EstherC
Dit is nou wat ik bedoel, maar het gekke is dat,dat nu cukold heet, ik ben toen gaan kijken op het net en kwam daar dingen tegen die ik echt nooit zou doen, en wat jij zegt ik wil daarna heerlijk met mijn vrouwtje seks hebben. En ik weet het is heel raar voor heel veel mensen dat er mannen zijn die de vrouw willen delen met n ander. Wij hebben het een keer mee gemaakt en ik was ook niet thuis , het gevoel wat ik toen had en wat ze me later allemaal vertel heb mmmmm
Gr man van.

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » wo 14 juli 2010, 9:35

Ik ben even gaan zoeken naar de juiste betekenis van de term "cuckold".
Hieronder is wat ik op Wikipedia heb gevonden.

'k Zou zo zeggen ieder diertje zijn pleziertje, en dus spreek ik me er verder niet over uit.
Dat het duidelijk is dat de man moet instemmen met zulke situatie hoeft geen twijfel zoniet is dat wel het einde van een relatie, niet ?

Cuckolding is een term uit de wereld van het sadomasochisme, die is komen overwaaien uit de Verenigde Staten. Het woord wordt gebruikt voor een spel, voor velen ook een levenswijze, waarin van een (echt)paar de vrouw allerlei seksuele vrijheden heeft, die de man niet heeft. De man heeft in een cuckolding-relatie weet van zijn vrouws ontrouw.

In het algemeen is de vrouw in zo'n relatie dominant aan haar partner.

Cuckolding kent vele variëteiten. Sommige daarvan zijn relatief zachtaardig; er zijn er ook die buitengewoon vergaand zijn. Zo zijn er stellen die hun plezier beleven in een parenclub en feitelijk niet verder gaan dan een eenzijdig soort swingen. Aan de andere kant van het spectrum zijn stellen die zover gaan dat de vrouw volledige controle heeft over haar partner. Het komt voor dat zij in zo'n geval een nieuwe partner heeft gekozen, die feitelijk haar (chronologisch) eerste partner heeft verdrongen. Niet zelden rest de cuckold in een dergelijke relatie de rol van slaaf of huisdier. Het komt voor dat de vrouw kinderen krijgt van haar nieuwe partner.

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » wo 14 juli 2010, 9:40

@Tissot, Elfri heeft gisteren ook de definitie van Wikipedia in een posting geplaatst... :D

Tissot
Berichten: 2260
Lid geworden op: wo 02 juli 2008, 13:53

Berichtdoor Tissot » wo 14 juli 2010, 9:45

oei wat ben ik weer wakker vandaag, shame on me

Gebruikersavatar
@Lily
Berichten: 6722
Lid geworden op: di 06 juli 2010, 17:21

Berichtdoor @Lily » wo 14 juli 2010, 10:00

(Ik vind het juist leuk! Is ook het allereerste wat ik gedaan heb... Wikipedia!!! Vandaar dat ik wist waar Elfri het vandaan had! Haha! ) :lol:

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » wo 14 juli 2010, 12:00

Zo betweterig zijn de mensen dus ook weer niet.. :wink:

En zitten er dus meer te slapen :oops:
Ik kon uit de posting niet opmaken wat cuckold was en heb er zelf maar een slinger aan gegeven. Weer wat geleerd.

Maar heet dat nu alleen cuckold bij een sub-man en een domina?

:roll:

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » wo 14 juli 2010, 12:35

Zoveel mensen, zoveel smaken.

Laten we er eerst nog wat definities aan toevoegen:

1. Polyamorie: een levenswijze met ruimte voor meerdere liefdesrelaties. Grenzeloos liefhebben op een open en eerlijke manier met respect voor iedereen.
2. Candaulisme: Ervan genieten om te zien dat je partner seks heeft met een ander.

Probeer dit soort relaties in hokjes in te delen (cuckold, hotwife, polyamorie, candaulisme) en je zal merken dat het niet echt lukt. Het is ook niet nuttig of nodig om in hokjes in te delen.

Er valt veel te genieten.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » wo 14 juli 2010, 19:04

Precies Thomas K
hokjesgeest past niet hier (en nooit natuurlijk)

Ik heb de term ooit onderzocht op het web toen ik tegenkwam en las alleen maar de extreme vorm: vrouw die sex heeft met andere mannen en haar partner van alles ontzegt, een bepaald soort BDSM denk ik en waar ik niets tegen heb, het gebeurt met goedkeuren van beiden

Pas later bedacht ik dat ik het hier thuis op een softe vorm heb meegemaakt, volledig onbedoeld vanuit mijn kant (en dus telt het niet)

Ik plaats het in de brede wereld van BDSM met al zijn vormen. Dwang en onthouding van vanalles kunnen daar een onderdeel in zijn, zolang dat in wederzijdse goedkeuring gaat is er niets aan de hand denk ik

er is genoeg info te vinden over cuckold (sites zijn al genoemd) http://www.bdsmzaken.nl/content/bezoeker-nws.asp zie het forum.
Een andere kant, niet TO;s ding maar ter info, is http://huiselijkediscipline.com/

Maw, niets is nieuw in dit opzicht
Spreek uit wat je wilt!


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten