cuckold

De plek om te praten over BDSM.

Moderators: Neena, JanWbr

Rojan
Berichten: 20
Lid geworden op: za 23 oktober 2010, 21:53

Berichtdoor Rojan » di 22 maart 2011, 13:39

Jaloezie......... angst voor verlies?????

Treffend dat dit hier nu naar voren komt, het houd me momenteel n.l. nogal bezig.

Wij zijn beiden een beetje bi, hebben een open en misschien wordt het uiteindelijk een polyamorische relatie.
Hij en ik, en ik sta daar volledig achter, ervaren monogamie als een beperking.
Om de situatie te schetsen, ik ben 10 jaar ouder en we zijn nu ruim een half jaar samen.

Ik geniet mijn vrijheid meer dan hij, ik heb een paar vriendjes met soms wat + en als cuckold geniet hij naderhand van mijn verhalen daarover.
Hij heeft sinds we samenzijn, nog niet iets met een andere man/vrouw gehad.

De basis van onze relatie is fantastisch.
Alles mag er zijn in alle openheid, pure diepe liefde, maar ook de onzekerheden en moeite/angst die, vooral ik, soms heb voor bepaalde situaties.

Ik gun hem vanuit een heel vol gevoel van houden van, het ontdekken van zijn vrijheid.
Maar de angst hem te verliezen die, in periodes van onbalans/onvoldoende eigen basis, opspeelt is een lastige.
Angst dat het pijn gaat doen!

Het strijd in me, maar ik wil het aangaan, het in de ogen zien!
Om de vrijheid die daar naar mijn mening uiteindelijk achter ligt, te kunnen en mogen ervaren.

Rick
Berichten: 47
Lid geworden op: di 04 november 2003, 15:36

Re: cuckold

Berichtdoor Rick » di 06 september 2011, 10:35

Hoi allemaal,
Ik heb dit allemaal nog eens na zitten lezen , maar het valt mij op dat er toch weinig mannen zijn die het net als ik het spannend en g**l vinden als hun vrouw het met n ander doet.
Zijn de mannen dan toch jaloers?
Gr Man van.
Nou, ik vind het in elk geval heel spannend en geil. En mooi en, paradoxaal genoeg, heel intiem.

Mijn vriendin en ik lagen eens te vrijen terwijl een vriend van ons in de logeerkamer sliep. We bleken beiden aan hetzelfde te denken. Na wat aarzelen verwoordde ik wat we beiden dachten. Ik vroeg haar of ze het met hem wilde doen. Ze knikte 'ja'. Ik zag in haar ogen hoe graag ze het wilde. Wat een moment! Ik besloot haar te laten gaan. Ik trok me uit haar terug en vroeg haar over een half uurtje weer naar mij te komen.

Ze kwam overeind, om ook daadwerkelijk te gaan. Even keek ze me aan terwijl ze bij de deur stond, helemaal bloot. Ik moedigde haar nog eens. "Geniet er maar van" zei ik. En ze ging ook echt. Ik hoorde haar de logeerkamer deur openen en daarna wat onverstaanbaar gemompel. Het werd weer stil in huis. Na vijf minuten was ze nog steeds bij hem, dus ze was blijkbaar welkom. Na tien minuten was het nog steeds stil en begon ik me af te vragen wat er gaande was. Na een kwartier vroeg ik me af of er uberhaupt wel iets gebeuren ging tot ik opeens een diepe zucht hoorde. En nog eens... Dus toch!! Maar wat deden ze? Zou ik naar hun toegaan? Ik bedwong mijzelf. Dit was iets tussen hen.

Het was ongelooflijk opwindend allemaal. Zo unreal, maar het gebeurde echt!!

Na nog eens een kwartier hoorde ik een duidelijk zwaardere zucht, en daarna werd het opnieuw stil in huis.

Wooooww...

Na een paar minuten ging de deur weer open. Ze groette me een beetje timide. Ze was nog steeds helemaal bloot. Haar gezichtje had een rode blos en haar blonde haren zaten wat rommelig maar verder was aan haar niet te zien wat er pas was gebeurd. Ze was nog steeds mijn lieve vriendin. Wat maakte het dan eigenlijk ook uit wat ze zojuist had gedaan?

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Re: cuckold

Berichtdoor stoeipoes » vr 09 september 2011, 13:37

Hoi Rick, wat heerlijk om te lezen, ik kan mij hier echt invinden, maar ik denk dat er veel mensen denken en zeggen dat het niet normaal is.
Maar wat is normaal, ik denk dat wij het niet kunnen uitleggen wat wij voelen, maar het voeld zo goed het geef zo kick, gewoon als je haar hoor kreunen en hijgen is gewoon al waanzinig, ik hoop het toch nog n keer mee te maken.
Gr van de man .

Lekker38
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 24 augustus 2011, 23:27

Re: cuckold

Berichtdoor Lekker38 » zo 11 september 2011, 23:56

Hoi allemaal,
Ik ben de man van stoeipoes en heb al veel mee gelezen o.a over cuckold ,maar wat ik hier gelezen heb vond ik toch wel erg ver gaan , maar ik heb nu op n andere site dingen gelezen dat er best verschilde vormen zijn .
Ik zou nooit dat kunnen wat andere mannen doen bv geen seks meer hebben, niet mastruberen, je vrouw niet meer aan raken(want zij bepaald).
Kijk ik vind het ook heel spannend als mijn vrouw het zou doen met n andere man :oops: , maar daar zou ik dan bij willen zijn en dan later ook bevredeging uit willen halen, nu mijn vraag zijn er mannen die dat ook hebben dat ze het spannend en g**l vinden als hun vrouw het met nander zou doen? want ik weet als je spannend vind je de naam krijg van cuckold, maar als je daar inverdiep dat het dan toch hele andere vormen krijgt.
Ben benieuwd wat hier de reatie op is .
Groetjes de man van stoei.
Hoi,

Ik ben de man van een stel.
Wij zijn inmiddels 9 jaar samen en ik fantaseer ook steeds meer over dit soort dingen.
In het begin ging het nog over een extra vrouw of partnerruil.
Maar nu vind ik het vooral geil om aan een trio mmv of partnerruil te denken.
Het spannendste vind ik dan het idee dat mijn vriendin een andere man zou neuken.
Toekijken hoe hij haar verwent en zij hiervan geniet.

Mijn vriendin heeft inmiddels ook toegegeven dat zij over andere mannen fantaseert en ook tijdens sex komen trio's of partnerruil aan bod. Ook doen we wel eens rollenspel. Ik speel dan een andere man en mijn vriendin vindt dat erg opwindend. Ik vind het dan weer erg geil dat ze het in haar gedachten dan met een ander doet.

Wij hebben een vriendenstel waarvan zij beiden voor trio en/of pr openstaan.
Die vriend zou ook graag mijn vriendin neuken, waarover we al regelmatig samen hebben gepraat. Ik heb het idee dat er op niet al te lange termijn iets zou kunnen gebeuren met hun. Ook aangezien zijn vriendin hier geen bezwaar tegen zou hebben.

Ik heb haar ook wel eens voorgesteld dat ze van mij "vreemd" mag gaan. Haar reactie hierop was niet dat ze het niet wil, maar meer van: "dat zeg je wel, maar dat vind je toch niet goed".
Maar inmiddels weet ik heel zeker dat ik dit zou willen. Hopelijk kan mijn vriendin over die drempel stappen en gaat het een keer gebeuren.

Aeolus
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 04 oktober 2010, 18:00
Locatie: Randstedeling

Re: cuckold

Berichtdoor Aeolus » di 13 september 2011, 0:33

Ik kan me van alles voorstellen bij het willen delen van de intensiteit en het genot van sex met een ander. Ik heb meer moeite met de onderdanigheid die bij cuckold komt kijken.
MIjn lief en ik bedrijven de liefde. Met passie. Met overgave. Over en weer. Als zij de liefde met een ander wil bedrijven mag dat. Ik zou daar graag bij zijn om haar te zien genieten. Vice versa ook. En toch doen we het niet. Nu hebben we die behoefte niet. Misschien later. We staan er voor open.
Wind blaast door leegstaande huizen, zoals opinies bij gekken.

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Re: cuckold

Berichtdoor stoeipoes » di 13 september 2011, 9:54

Hoi allemaal.
Ik zie nu toch steeds meer reactie,s komen van mannen die het spannend vinden om hun vrouw te zien vrijen met n andere man.
Ik dacht dat ik niet normaal was , maar hoe denken vrouwen erover als ze dat van hum man mogen doen en willen ze het zelf ook vinden ze het spannend?
Gr man van stoei

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Re: cuckold

Berichtdoor Suzette » di 13 september 2011, 22:37

Ik heb voor deze relatie veel mannen in bed gehad, vaste relaties, half vaste en ONS.... ik weet, denk ik, wel wat er te koop is.

Een ONS boeit me zooooooooooo niet, daar haal ik de lol niet uit.

Voor mij dus geen geilheid om met een andere man in bed te liggen en een minnaar is voor mij/ons out of the question.


Jaloezie? Heeft met bovenstaande niets te maken, ik weet wat ik lekker vind en niet, en ja, misschien zijn we alletwee wel een tikkie jaloers maar bovenal geldt bovenstaande.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: cuckold

Berichtdoor Savanne » di 13 september 2011, 22:48

ik ben blond... en ik snap m niet suzette....
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
gelfxp
Berichten: 2075
Lid geworden op: za 13 augustus 2011, 1:27
Locatie: Wageningen

Re: cuckold

Berichtdoor gelfxp » di 13 september 2011, 23:09

ik ben blond... en ik snap m niet suzette....
One Night Stand?
“I have no special talent. I'm just passionately curious.”

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Re: cuckold

Berichtdoor Savanne » di 13 september 2011, 23:13

tnx ons is bij ons ons snappie
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Rick
Berichten: 47
Lid geworden op: di 04 november 2003, 15:36

Re: cuckold

Berichtdoor Rick » wo 14 september 2011, 5:02

Hoi allemaal.
Ik zie nu toch steeds meer reactie,s komen van mannen die het spannend vinden om hun vrouw te zien vrijen met n andere man.
Ik dacht dat ik niet normaal was , maar hoe denken vrouwen erover als ze dat van hum man mogen doen en willen ze het zelf ook vinden ze het spannend?
Gr man van stoei
Niet alle vrouwen zullen het spannend vinden, 'man van', dat lijkt me voor de hand liggend. En van die groep die het wel een spannend idee vindt zal het grootste deel het nooit echt doen. Cuckolding is toch een niche in seksuele voorkeuren, en het werkt alleen als beiden in het stel er voor in zijn en dan moet er ook nog een geschikte derde partij gevonden worden. Er zitten allerlei emotionele en fysieke risico's aan verbonden, dus het is geen wonder dat cuckolding maar door een beperkte groep in praktijk wordt gebracht, en dan vaak ook niet tot in het oneindige.Dus 'normaal' zou ik het beslist niet willen noemen, en het denk ik ook de algemene perceptie dat cuckolding niet voor iedereen is weggelegd (positieve uitleg) of dat bij degenen die zich hiermee inlaten een steekje los zit. So be it. Niet iedereen heeft iets met klaarkomen op vrouwenvoeten, SM, vreemdgaan, anaal en noem maar op. We leven in een diverse wereld, waarin normaal niet zou bestaan als er geen uitzonderingen waren.

Het enige dat echt telt is of het stel dat belangstelling heeft de consequenties overziet en bereid is die te dragen. Jaloezie is een risicofactor, verliefdheid, teleurstelling in alle vormen en maten, STDs etc.

Ik zag zo snel dat Stoeipoes en jij beiden al een paar jaar met het onderwerp bezig zijn. Jij vraagt wat andere mannen en vrouwen er van vinden, maar wat vindt Stoei er dan van?

kanarie
Berichten: 11
Lid geworden op: di 20 september 2011, 18:50

Re: cuckold

Berichtdoor kanarie » wo 12 oktober 2011, 21:02

interresante discussie die me ons aanspreekt
mijn partner is de ene dag en nacht bij mij en de andere dag nacht bij haar vriend .
tussen hem en mij is verschil in ervaring ,leeftijd en communicatieve vaardigheden .
we mogen elkaar graag en respecteren elkaar ook .
basis is het besef dat we ook verantwoordelijk zijn voor elkaars relatie .
jaloezie ,ja .
oorzaak onzekerheid ,vergelijken ,het zien van de soms heftige emoties van de partner die in het verleden door mij veroorzaakt werden .
als ik dat benoem is een knuffel de beste medicijn voor mij .
zelf heb ik geen interesse in een andere relatie .
de reden hiervoor is dat ik met mn partner een intense relatie heb die dermate compleet is dat een andere relatie geen meerwaarde heeft en mocht dit ooit wel gebeuren een tweede plek zal hebben .
voor mn partner was het ervaren dat zij met haar vriend nooit diezelfde band zal krijgen dan met mij moeilijk te accepteren en ook een pijnlijk proces .
dit terwijl ze zielsveel van hem houdt .
groet kanarie

soulfire
Berichten: 4
Lid geworden op: za 25 juni 2011, 23:47
Locatie: Utrecht, wmo consulent

Re:

Berichtdoor soulfire » do 13 oktober 2011, 19:44

Vraag overe cuckold:

Als mijn vrouwelijke partner een verhouding heeft met haar vriendin en dit uitspeelt, kan je dan ook spreken van cuckold?

Dat idee windt ons allebei best op.

groetjes
jan

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Re: cuckold

Berichtdoor Benno » do 13 oktober 2011, 21:50

Ik denk dat iedereen het erover eens zal zijn dat vrouwen in open relaties makkelijker aan de bak komen dan mannen. Zo wordt van mannen die op websites contact zoeken met vrouwen vaak niet geloofd dat zij echt in een open relatie zitten. Resultaat, zij vangen bot.
Vrouwen die op mannenjacht gaan zijn ten eerste al een stuk minder talrijk en bovendien zijn potentiële vriendjes minder kritisch: ze nemen grif aan dat het mag, of ze liggen daar doodeenvoudig niet van wakker.
Mogelijk kan de onevenwichtige situatie die hierdoor ontstaat, bij gemotiveerde partners een aanleiding zijn om het swingen door een of andere vorm van cuckolding of eenzijdig open relatie te vervangen.

soulfire
Berichten: 4
Lid geworden op: za 25 juni 2011, 23:47
Locatie: Utrecht, wmo consulent

Re: cuckold

Berichtdoor soulfire » za 15 oktober 2011, 15:09

Hoe zie je het verschil tussen een open relatie en cuckold relatie?

groetjes
jan


Terug naar “BDSM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten