in de knoop met me gevoel

Bi-schierig? Lesbisch? Dan is dit de plek om van gedachte te wisselen en je ervaringen te delen.

Moderators: Neena, JanWbr

marielle
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 16:17
Locatie: leiden

in de knoop met me gevoel

Berichtdoor marielle » wo 17 mei 2006, 16:22

Ik ben in december getrouwd met mijn man ook hebben we samen een dochtertje
maar ( IK DENK) dat ik dus ook bi gevoelens heb
hoekom ik erachter of het echt zo is? en wat moet ik dan ?
ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet!! ik kan wel huilen omdat ik het echt nietmeer weet wie kan ]me helpen of info geven of me op weg helpen?
groetjes marielle

Summer84
Berichten: 27
Lid geworden op: za 11 juni 2005, 15:26
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Berichtdoor Summer84 » do 18 mei 2006, 13:06

Eerst even diep ademhalen en hoe moeilijk het ook is, nadenken wat het is dat dat gevoel heeft opgewekt. Dat is wat ik meestal probeer als iets me dwars zit of als ik iets niet uit mijn gedachten kan krijgen.
Ik heb hier geen ervaring mee maar ik kan me wel voorstellen dat je verward bent omdat je misschien wel Bi-gevoelens hebt. Als het zo was, zou je dat erg vinden? Feitelijk veranderd het namelijk niet wie jij bent en niets zegt je dat je iets met die gevoelens zou moeten doen toch?

Sorry dat ik je niet veel verder kan helpen en de weg wijzen...
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » do 18 mei 2006, 14:49

Hey Marielle

Als jij die gevoelens zou hebben,zou ik met mijn bescheiden mening zeggen " probeer het eens ". Dit is zeker jou man niet bedriegen hoor.

Als dit jou ding zou zijn,vertel het al speels aan jou man,wat jou gevoelens zijn en er kan zeker nog iets mooi ontstaan tussen jullie beide.

Je weet mijn man is ook bi,het was ff schrikken op dat moment maar ik wil het niet meer missen.

Veel sterkte en laat ons hopen dat jou man daar ook begrip voor heeft.

Groetjes

Suzy

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » do 18 mei 2006, 14:53

Als jij die gevoelens zou hebben,zou ik met mijn bescheiden mening zeggen " probeer het eens ". Dit is zeker jou man niet bedriegen hoor.
Sorry hoor Chester, maar dat is toch echt aan Marielle en haar man om te definieren wat bedriegen is en wat niet, naar mijn bescheiden mening heb jij daar vrij weinig over te zeggen...

marielle
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 17 mei 2006, 16:17
Locatie: leiden

Berichtdoor marielle » do 18 mei 2006, 15:15

mijn man wil ik er nog ffies buiten houden denk ik ik wil het eerst voor mezelf een plekje kunnen geven het maalt maar door mijnhoofd heen
het veranderd niet aan wie ik ben maar toch zit het me dwars ik weet niet of ik het erg zou vinden of ik bi zou zijn aan de ene kant niet maar aan de andere kant i k ben niet voor niets getrouwd toch?

Het proberen is wel een grote stap maar hoe pak je dat aan
en wat als het niet is wat ik wil ?
sorry voor mijn vragen hoor
groetjes marielle

Pareltje28
Berichten: 4
Lid geworden op: za 13 mei 2006, 8:42
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Pareltje28 » do 18 mei 2006, 21:26

Marielle,

Probeer eerst voor jezelf uit te zoeken wat je gevoel is enz. Je kan altijd later je man erin betrekken. Hebben jullie er wel eens over gepraat hoe hij hier tegenover staat? Je kan kijken of je leuk contact kan krijgen met een BI meid zonder verwachtingen misschien kom je er dan achter? IN ieder geval veel succes met het uitzoeken zal lastig zijn al die verwarde gevoelens!
Liefs Pareltje28

ster
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 07 mei 2006, 22:14

Berichtdoor ster » do 18 mei 2006, 23:38

Hallo Marielle,

Wat vervelend voor je dat zo veel vragen je dwars zitten.

Ik ben er zelf al jaren uit dat ik bi ben. Al duurde het bij mij toch wel een jaar, voordat ik er een beetje zeker over was of ik alleen op meiden zou vallen of op allebei.

Ik ben op een gegeven moment naar het COC gegaan. Daar heb ik veel mensen leren kennen die "ook zo waren". Het gaf mij erg veel rust. Het gaf me rust omdat ik er met mensen over kon praten, er voor mezelf wat beter achter kwam dat ik nogsteeds ook op jongens val. Ik kende daarvor nouwelijks lesbiennes, of bisexuelen, dus voor mij was het ook een hele eyeopener om wat "voorbeelden" te zien.

Is dit ook iets voor jou?

Alex48
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 02 februari 2004, 1:34
Locatie: Gelderland

Berichtdoor Alex48 » vr 19 mei 2006, 0:33

Stel je je vraag misschien omdat je bij een speciale vrouw gevoelens hebt of speelt het al langer?
Don't ask me, I'm only visiting this planet...

bambi28
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 19 mei 2006, 14:04
Locatie: provincie Antwerpen

Re: in de knoop met me gevoel

Berichtdoor bambi28 » vr 19 mei 2006, 14:09

Ik ben in december getrouwd met mijn man ook hebben we samen een dochtertje
maar ( IK DENK) dat ik dus ook bi gevoelens heb
hoekom ik erachter of het echt zo is? en wat moet ik dan ?
ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet!! ik kan wel huilen omdat ik het echt nietmeer weet wie kan ]me helpen of info geven of me op weg helpen?
Ik ben op zoek naar een soulmaatje... denk jij dat te zijn? Mail me en we zien wel of het klikt ;o)

Jeanne
Berichten: 1060
Lid geworden op: di 23 oktober 2001, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor Jeanne » za 20 mei 2006, 18:44

*
Laatst gewijzigd door Jeanne op wo 11 april 2018, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Rune
Berichten: 37
Lid geworden op: di 09 mei 2006, 10:32

Berichtdoor Rune » ma 22 mei 2006, 14:12

hey Marielle,

ik kan erin komen dat dat erg verwarrend voor je moet zijn.
Hopelijk vind je hier een aantal mensen die je kunnen helpen om je hoofd wat op orde te brengen (of op die site waar naar verwezen werd of zo).

Mocht je Bi zijn, dan hoeft dat toch niet noodzakelijk je huwelijk in gevaar te brengen? Ik ben zelf bisexueel en heb een monogame relatie van vier jaar met mijn (mannelijke) partner, sommige anderen hier hebben open relaties, vanalles kan. Zodra je beter weet wat je wil, wat je man er van vindt en wat er voor jullie kan in jullie relatie zal je je evenwicht wel hervinden...

De vraag is misschien ook in welke mate en op welke manier je zekerheid zou willen krijgen over die gevoelens?


Terug naar “Vrouw&Vrouw”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast